"ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΕΣ" ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕΙΣ,ΜΙΣΟΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ "AKLONITOSPISTIS"
ΜΕΡΟΣ Α'
Μετά την υπόδειξη αρκετών φίλων και αναγνωστών που θέλησαν από εμάς να γράψουμε ένα άρθρο σε σχέση με την συγκεκριμένη σελίδα ,διευθύνουσα υπό τινός "Πεντηκοστιανού" ο οποίος πολλάκις απασχόλησε το παρον blog με τις δικές του απόψεις, θελήσαμε να ικανοποιήσουμε τους αγαπητούς μας φίλους γράφοντας το πώς η δήθεν υπερασπίζουσα τον χριστιανισμό ιστοσελίδα "godisgood" παρερμήνευσε,διαστρέβλωσε αλλά και διέφθειρε κείμενα και σχόλια που εγράφησαν εφ΄ημών στο παρόν blog.
Μέσα στα πλαίσια του υγιούς διαλόγου δύνανται να υπάρξουν στιγμές διαφοροποίησης και έντασης.Όταν όμως ο διάλογος διακόπτεται με αρκετούς λόγω εμπάθειας, μίσους και ηθελημένης παραπληροφόρησης ,τότε ανακύπτουν προβλήματα. Δεν θα αναφερθούμε σε κανένα όνομα κανενός διαχειριστή ιστοσελίδων σε άρθρο μας (όχι όμως και σε σχόλια που τυχόν θα αναρτηθούν κάτωθεν του άρθρου) Δεν επιθυμούμε "διάλογο" με τέτοιου είδους πρόσωπα τα οποία είναι να τα λυπάται κανείς πραγματικά,εφόσον εξυπηρετούν ιδιοτελή συμφέροντα (Β Κορ. 4:4). Αυτό όμως δεν θα μας εμποδίσει να στηλιτεύσουμε με λεπτομέρειες το πώς κάποιοι "δουλεύουν ψιλό γαζί" άλλους , "παροδηγούντες και παροδηγούμενοι" κατά τα λόγια του Κυρίου .
Θα θέλαμε να κάνουμε μια νήξη όμως για τους αγαπητούς μας φίλους και αναγνώστες του παρόντος blog. Δεν ασχολούμαστε, ούτε θα ασχοληθούμε με όσα έχουν γραφεί εναντίον μας από την ιστοσελίδα του συγκριμένου πεντηκοστιανού ή του Αντιαιρετικού της Ορθόδοξης Εκκλησίας ή οποιουδήποτε άλλου. Δεν έχουμε σκοπό να αντιπαρατιθέμεθα με ανθρώπους των οποίων ο νους και οι προθέσεις δεν είναι ευνοϊκά διακείμενες στο άγγελμα της Αγίας Γραφής αλλά και ούτε να αντικρούουμε τις απόψεις τους ,αποδεικνύοντας τα αυτονόητα. Για αυτό το θεωρούμε υποτίμηση της νοημοσύνης μας να μπούμε σε διάλογο μαζί τους, απευθυνόμενοι σε αυτούς προσωπικά. Αυτό που προτιθέμεθα να δείξουμε είναι δύο πράγματα: το πώς η συγκεκριμενη ιστοσελίδα διαστρεβλώνει την αλήθεια και τα άρθρα μας εδώ και δεύτερον τι είδους "κοινό" αναγνωστών η ιστοσελίδα godisgood φιλοξενεί. Θα έχουμε την χαρά να δούμε επίσης και αρκετές φωτογραφίες!
Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ BLOG
Πρόκειται για το άρθρο με το οποίο ανοίξαμε το παρόν blog στον εξής σύνδεσμο:
https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/07/8281-1.html
To blog godisgood εκ των ιδίων πρώτων προτάσεών του ,διαστρέβλωσε την πραγματικότητα των λεγομένων μας αναφέροντας ότι δήθεν υποστηρίξαμε ότι τα λόγια που είπε ο Θωμάς στον Χριστό ήταν η προσευχή ΣΕΜΑ του ιουδαϊσμόυ!Παραθέτουμε το φωτογραφικό υλικό
Ο προσεκτικός αναγνώστης θα προσέξει την δόλια διαστρέβλωση των λεγομένων μας Δεν έγραψα πουθενά ότι ο Θωμάς είπε την Σεμά όταν είδε τον Χριστό. Είναι τερατώδες ψέμμα.Ακόμη και στο φωτογραφικό υλικό εκ του κειμένου μου,πουθενά δεν φαίνεται κάτι τέτοιο! Επαναλαμβάνω τα λόγια του άρθρου
"Ο Θωμάς, ο Ιησούς και όλοι οι πιστοί μαθητές ήξεραν πολύ καλά αυτό που ο Ίδιος ο Θεός και Πατέρας του Ιησού Χριστού είχε πει "῎Ακουε, ᾿Ισραήλ· Κύριος(Γιαχβε/Ιεχωβά) ὁ Θεὸς ἡμῶν Κύριος εἷς ἐστι"(Δευτερονόμιον 6:4)" Η συγκεκριμένη προσευχή ονομάζεται ΣΕΜΑ και είναι το κυριώτερο Σύμβολο Πίστης του Ιουδαϊσμού,καθώς απαγγέλεται στις συναγωγές συνεχώς.Προέρχεται από την εβραϊκή λέξη ΣΕΜΑ (='ακουε) που είναι τα πρώτα λόγια της απαγγελίας αυτής. Ο Ιησούς και οι μαθητές Του γνώριζαν την πραγματική έννοια της λέξης "Θεός" όπως διδάσκεται μέσα στην Βίβλο"
Το σημείο που ήθελα να θίγεται εδώ ήταν ότι ο Θωμάς ήξερε από παιδί την Σεμά,δηλαδή ότι ο μόνος Θεός που έπρεπε να λατρεύει ήταν ο Ιεχωβά, ο Θεός του Ισραήλ και ότι ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ δεν θα μπορούσε ποτέ να συμβιβάσει το αρχικό δόγμα του Ιουδαϊσμού περί ΕΝΟΣ προσώπου του Θεού .Πουθενά δεν γράφεται ότι ο Θωμάς είπε προς τον Χριστό την Σεμά!Η όλη επιχειρηματολογία λοιπόν που αναλύει πότε έπρεπε να λέγεται η Σεμά και γιατί δεν μπορούσε να απευθυνθεί στον Χριστό είναι άτοπη από μέρους του συγγραφέα.
Και τώρα θα υπενθυμίσω απλά ένα γεγονός που οι παλαιότεροι φίλοι μας, θα το θυμούνται όταν ένας "άλλος" εκ της πεντηκοστιανής κινήσεως, δημιούργησε ταχύτατα μια ιστοσελίδα ονομαζομένη https://isostiodos.blogspot.com/2019/01/3-3.html (μην την ψάξετε, δεν υπάρχει!χαχα) η οποία ,κατακρεουργώντας το δικό μας κείμενο έγραψε τις ΙΔΙΕΣ ακριβώς ασυναρτησίες περί "Σεμά" και ότι τάχα και δήθεν υποστηρίξαμε κάτι τέτοιο. Αναπαράγουμε τις ίδιες θέσεις λοιπόν εκ του πρώτου μας αρχείου που διατηρούμε ) όπως και ενστάσεις μας που .....οοοοοολως τυχαίως[...], επαναλήφθησαν κόντρα στις ίδιες θέσεις της ιστοσελίδος "godisgood"
1)Η παράγραφος που "απέκοψε" από το υπόλοιπο νόημα δεν λέει πουθενά ότι ο Θωμάς προσευχήθηκε την προσευχή Σ Ε Μ Α όταν είδε τον αναστημένο Χριστό. Αναφέρει ότι ο Θωμάς, οι Απόστολοι και ο Κύριος Η Ξ Ε Ρ Α Ν την Σεμά που ανέφερε τον Ιεχωβά Θεό ως Ε Ν Α και το αυτό πρόσωπο.Ο Deibo Dab[...] έκοψε με διαβολική ενέργεια την προηγούμενη πρόταση της 5ης παραγράφου που συμπλήρωνε το νόημα της 6ης ,η οποία έλεγε "Το θέμα έγκειται όμως στο ότι το βιβλικό υπόμνημα αναφέρει ότι και ο Υιός του Θεού ,ο Ιησούς Χριστός είναι και αυτός Θεός (Ησαϊας 9:6, Κατά Ιωάννην 1:1) Ο απόστολος Θωμάς, κατά την ανάσταση του Κυρίου, αναφώνησε: "Ο Κύριός μου και Θεός μου"(Kατά Ιωάννην 20:28) Τι συνέβη τώρα; Συμβίβασε ο Θωμάς την πίστη του στον ένα και μοναδικό Θεό, τον Θεό του Ισραήλ , τον Γιαχβέ, για τον οποίο ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός ανέφερε ως "μόνον αληθινόν Θεόν"(Κατά Ιωάννην 17:3,Μετάφ.Βάμβα) (βλέπε https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/07/) Τουτέστιν η προσευχή ΣΕΜΑ αναφέρθηκε για να δείξει την ΓΝΩΣΗ των δούλων του Θεού περί του ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ και του τι εστί ΘΕΟΣ στην Βίβλο,πράγμα που ο Θωμάς δεν θα συμβίβαζε στην αναφώνηση προς τον αναστημένο Χριστό.
2)Η προσευχή ΣΕΜΑ δεν ήταν όταν "ξάπλωναν ή σηκώνονταν" Ήταν η προσευχή που απαγγελόταν στην Συναγωγή ως το Γ Ε Ν Ι Κ Ο Δ Ο Γ Μ Α του Ισραήλ (ακόμη οι Εβραίοι το απαγγέλουν). Ο αιρετικός Deibo Dab πονηρά διαστρέβλωσε το εδάφιο από το Δευτερονόμιον 6:4-9 - καθώς το χωρίο 6:4 αναφέρει την ΣΕΜΑ αλλά το χωρίο 6:6 αναφέρει "δια τας εντολάς του Κυρίου" ,όχι την προσευχή ΣΕΜΑ- αυτές τις εντολές θα έπρεπε να διδάσκουν μέρα και νύχτα (όταν σηκώνονταν ή ξάπλωναν) στους υιούς τους οι Ισραηλίτες. Η προσευχή ΣΕΜΑ δεν είχε σχέση με αυτό αλλά ήταν η δογματική θέση του Μωσαϊκού Νόμου- ΕΝΑΣ Θεός, ΕΝΑ Όνομα, ΕΝΑΣ Παντοδύναμος, ΕΝΑΣ Ιεχωβά
Μην νομίσετε ότι ταυτίζουμε τον προαναφερθέντα αιρετικό DeiboDab με την ιστοσελίδα godisgood(απαπα!!!).Άλλωστε σε προσωπικό email που θα δώσω εδώ ευθύς αμέσως ο ίδιος αρνήθηκε την όποια συμμετοχή, ορκιζόμενος και στο όνομα του Κυρίου!Ιδού -
Καμία σχέση λοιπόν, μιας και "δεν είναι αυτός..αδελφέ".. μιας και ομιλήσαμε για "φοβο Θεού"...Συνεχίζουμε τα φαιδρά της εν λόγω ιστοσελίδα όμως, για να μηηηηηην ταυτίζουμε άλλους με άλλους βρε αδελφέ!
Είπε ο δυστυχής τα εξής
"Θεός" μας γράφει όμως ότι είναι κάθετί που μπορεί να πάρει ειδωλολατρική διάσταση. Θα θέλαμε πολύ οι καλοί μας φίλοι με βάση αυτό να μας εξηγήσουν τα εξής λόγια του Θεού προς τον Μωυσή και τον Ααρών: Σωστό; Λάθος!
"Καὶ εἶπε Κύριος πρὸς Μωυσῆν λέγων· ἰδοὺ δέδωκά σε θεὸν Φαραώ, καὶ Ἀαρὼν ὁ ἀδελφός σου ἔσται σου προφήτης·"(Έξοδος 7:1)
Γιατί ο Κύριος έκανε θεόν τον Μωυσή για τον Φαραών και προφήτη του (Μωυσέως) τον Ααρών;Παρακίνησε τον Ααρών και τον Φαραώ να λατρέψουν τον Μωυσή και να "παρει ειδωλολατρική διάσταση;" ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! Εις καθίσταται ειδωλολατρικός θεός ή Θεός (ΤΟ ΘΗΤΑ δεν έχει σημασία επειδή στην αρχαία γλώσσα ήταν ΟΛΑ κεφαλαία,μόνο οι δυστυχείς αμόρφωτοι αμαθείς δεν το γνωρίζουν αυτό..)μόνον όταν αποδέχεται να λατρεύεται στην ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ,του Πατέρα. Θεός είναι θέση ισχύος και σημαίνει "ισχυρός". Οι άνθρωποι απεκλήθησαν θεοί, οι άγγελοι, ο Σατανάς ΚΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ. Το ζήτημα που καθιστά κάποιον ειδωλολατρικό θεό είναι εάν Αυτός επιζητεί την λατρεία του Γιαχβε. Ο Χριστός δεν την επιζήτησε ΠΟΤΕ την λατρεία του Πατέρα Του, τουναντίον απήντησε στον Σατανά με απόλυτο τρόπο:
"Κύριον [ΓΙΑΧΒΕ/ΙΕΧΩΒΑ] τὸν Θεόν σου προσκυνήσεις καὶ αὐτῷ μόνῳ λατρεύσεις."
(Κατά Ματθαίον 4:10)
Το εδάφιο Προς Ρωμαίους 9:5 δυστυχως κακοποιήθηκε και διαστρεβλώθηκε όπως και πολλά άλλα!
ΡΩΜΑΙΟΥΣ 9:5
"O Χριστὸς τὸ κατὰ σάρκα, ὁ ὢν ἐπὶ πάντων Θεὸς εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν"
Το εδάφιο όπως το έγραψε ο Παύλος δεν είχε ούτε μικρά γράμματα ,ούτε κόμματα για να τα βάζουν οι
Τριαδιστές .."εκεί που ξέρουν".. Τα αρχαία χειρόγραφα δεν είχαν τελείες ούτε κόμματα. Πώς λοιπόν
συμφωνούν οι λόγιοι της αρχαίας ελληνικής ότι πρέπει να αποδοθεί το εν λόγω χωρίο;
Το Νέο Διεθνές Λεξικό της Θεολογίας της Καινής Διαθήκης αναγκάζεται να αναγνωρίσει ότι ακόμα
κι αν μια τέτοια τριμερής απόδοση των ελληνικών θα μπορούσε (ως πιθανότητα) να είναι ακριβής...
"Ο Χριστός δεν θα εξομοιωθεί απολύτως με τον Θεό, αλλά θα περιγραφεί μόνο ως θεϊκής φύσης[βλ.
Μελέτη DEF.], επειδή η λέξη θεός δεν έχει κανένα άρθρο. Αλλά αυτή η επιγραφή μεγαλειότητας δεν
εμφανίζεται πουθενά αλλού στον Παύλο. Πιθανή εξήγηση είναι ότι η δήλωση είναι δοξολογία [έπαινος]
που απευθύνεται στον Θεό. " - Τόμος 2, σελ. 80, 1986.
Απολύτως συμφωνούν και οι Μάρτυρες του Ιεχωβά με αυτήν την εξήγηση επειδή το συγκεκριμένο λεξικό αναγνωρίζεται ως ΘΕΣΦΑΤΟ από πολλούς ερευνητές και δη τριαδικούς της Βίβλου, και δεν αποτελεί κανένα λεξικό από τα "lidl"όπως ανοήτως ανέφεραν ποιοί άραγε αγαπητοί μας φίλοι αναγνώστες; ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ(!!!!) επιστημονική ή λεξικογραφική έρευνα που να τους υποστηρίζει και των οποίων τα γραπτά είναι κυριολεκτικά τροφή για τα σκουπίδια από ορθογραφική και γραμματική άποψη!Μάλιστα δεν θα δείτε καν να υπάρχουν παράγραφοι στα εν λόγω λασπογραφήματα εφόσον δεν μπορουν καν να αποτελέσουν ενιαίο κείμενο αλλά...σκόρπιες σκέψεις. Οι Μάρτυρες λοιπόν δεν αρνούνται καμία θεότητα του Υιού,αρνούνται την ισοθεϊα με τον Πατέρα!Παραθέτουμε:
"Δεν υπάρχει αντίρρηση να χαρακτηριστεί ο Χριστός «Θεός», αν αυτό είχε στο νου του ο Θωμάς. Κάτι τέτοιο θα ήταν σε αρμονία με την παράθεση που έκανε ο ίδιος ο Ιησούς ... Λόγω του ότι η θέση του είναι μοναδική σε σχέση με τον Ιεχωβά, στο εδάφιο Ιωάννης 1:18 (ΜΝΚ), ο Ιησούς αναφέρεται ως «ο μονογενής θεός». (Βλέπε επίσης ΚΔΒ.) Το εδάφιο Ησαΐας 9:5, ΜΠΚ (9:6, ΜΝΚ), περιγράφει επίσης προφητικά τον Ιησού ως “Θεό ισχυρό”(ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ,σελίδες 251-252)
Για το εν λόγω χωρίο συνεχίζουμε-
Ο Τριαδιστής λόγιος John L. McKenzie παραδέχεται επίσης:
«Η κανονική χρήση του Παύλου είναι να περιορίσει το ουσιαστικό [« Θεός »] για να ορίσει τον Πατέρα (πρ 1 Κορ 8: 6), και σε Ρωμ 9: 5 ,οπότε είναι πολύ πιθανό οι τελικές λέξεις να είναι δοξολογία,« Ευλογημένος είναι ο Θεός ποιος είναι πάνω απ 'όλα. (σελ318, Λεξικό της Βίβλου, εκδόσεις Macmillan, 1979)
Ωραία τα λένε οι Τριαδιστές φίλοι μας και αδελφοί των υποφαινομένων της σελίδος godisgood!Nα πούμε κι άλλα ωραία;
Οι Ενωμένες Τριαδικές Βιβλικές Εταιρείες (UBS) κάνουν την ίδια παραδοχή:
"Στην πραγματικότητα, με βάση τον γενικό νόμο της θεολογίας του θεωρήθηκε αδύνατο ότι ο Παύλος θα εξέφραζε το μεγαλείο του Χριστού αποκαλώντας Τον ως τον «Θεό ευλογητό»." Και, "Πουθενά αλλού στις γνήσιες επιστολές του δεν ορίζει ποτέ τον Χριστό ως Τον Θεό - (σελ 522, Ένα Κείμενο Σχολιασμού της Ελληνικής Καινής Διαθήκης, United Bible Societies, 1971)
Όχι μόνο μπορεί το εδάφιο από την Προς Ρωμαίους μπορεί να ερμηνευθεί ότι έχει δύο διαφορετικές δηλώσεις αλλά και ότι έχει δύο διαφορετικά θέματα (Πρώτον Ο Ιησούς ήρθε στη γη ως Ισραηλίτης και δεύτερον "Ευλογήστε τον Θεό που είναι πάνω από όλα" ο Οποίος ουσιαστικά έστειλε τον Χριστό στη γη), Αλλά αυτό είναι σχεδόν σίγουρα το νόημα που επιδιώκει ο Παύλος (συγκρίνετε Ρωμ. 15: 5, 6 · Ρωμ. 16:27; 2 Κορ 1: 3; Γαλ. 1: 3-5; Eφεσ 1: 3; 1 Tιμ 1:16, 17).
Θα υπάρξει ειδική σειρά άρθρων που θα αναλύουν όμως περισσότερο το χωρίο αυτό και άλλες υποτιθέμενες αποδείξεις περί "τριάδος" σε σχέση με τα υπόλοιπα χωρία που ο δυστυχής ανέφερε σε απέλπιδα προσπάθεια να αποδείξει τις πλάνες του στο κοινό του ,πολλά εκ των οποίων παραδεχόμαστε έχουν προκαλέσει τον γέλωτα γενικώς στο κοινό αυτόυ του δικού μας blog!
Προς το παρόν μαζεύονται διάφορα στοιχεία περί αυτής της ιστοσελίδος τα οποία θα παρουσιάσουμε υπο στυλ άρθρων τα οποία καταπολεμούν την αντιχριστιανική δοξασία της Τριάδας, την υποτιθέμενη γλωσσολαλιά των πεντηκοστιανών, και άλλες γενικά θεωρίες...Όπως επίσης θα αναδειχθεί η "κοπτοραπτική" μέθοδος των συγκεκριμένων ατόμων σε σχέση με σχόλια και άρθρα.
Εις το επαναγράφειν
Νομίζω πάντως Servus Christi ότι μετά από ένα τουρ που εκανα κσι στην δική του σελίδα ότι δεν έχει καν ανθρώπους που διαβάζουν αυτά που γράφει.Και έχεις πολύ δίκιο να λες ότι είναι "λασπογράφημα". Ανεμομαζώματα, ανεμοσκορπίσματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μου Πάτροκλε,
ΔιαγραφήΌπως διαπιστώνεις το άτομο εκτός από φανατισμένο και τυφλό πνευματικά (πολλάκις του έχω αφιερώσει το Β Κορινθίους 4:4) είναι και εντελώς αμόρφωτο..και τολμάει να αμφισβητεί τα λεξικά και μελέτες που χρησιμοποιούμε, την στιγμή που ζήτημα είναι εάν έχει ανοίξει ποτέ Εγκυκλοπαίδεια στην ζωή του..
Αμφισβητώ και αν έχει τελειώσει το σχολείο κιόλας (κοίταξε όλα τα αυτοπαθή ρήματα πώς τα έχει κυριολεκτικά κατακρεουργήσει!)Εάν επίσης κοιτάξεις τους αναγνώστες και σχολιαστές του,βλέπεις ότι πρόκειται στην πλειοψηφία επίσης για αμόρφωτα και μισαλλόδοξα άτομα που αρέσκονται να βρίζουν χυδαία τους Μάρτυρες..Βέβαια δεν θα περίμενες τίποτε άλλο σε μια τέτοια σελίδα!
Προσωπικά ,άποψή μου βέβαια που μπορώ να τεκμηριώσω,θεωρώ τους πεντηκοστιανούς και "χαζοαναγεννημένους" ως τους χειρότερους δαιμονόπληκτους από όσους λένε ότι είναι στον χριστιανικό κόσμο (επειδή εάν είσαι Τριαδιστής ,δεν μπορείς να είσαι Χριστιανός, όσο και να χτυπιούνται σαν χταπόδια...)
Οπότε, μια συμβουλή-
Απόλαυσε το τρίξιμο των οδόντων τους και χαμογέλα!!!
Σοκ πάντως!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί να χαίρονται με την αλήθεια, να χαίρονται με το ψεύδος!Μπράβο
Και που να δεις τι κάνουν στα σχόλιά τους όταν αναγκάζονται να τα αλλάξουν στο YouTube!
ΔιαγραφήΚλαυσίγελος..