Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

 


               ΑΓΑΠΗΣ "ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΩΝ"ΑΓΩΝΟΣ ΑΓΟΝΟΥ 

        ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ 


    Η υποκρισία σύμφωνα με τα περισσότερα λεξικά ορίζεται η διπροσωπία, η προσποίηση δηλαδή το να κρύβει κάποιος το πραγματικό του πρόσωπο (συνήθως κακό) και να παρουσιάζει έναν άλλον εαυτό στον περίγυρο ή στο κοινό του. Υπάρχει σε πολλούς χώρους,συμπεριλαμβανομένου και του θρησκευτικού χώρου των καθ' ομολογία "χριστιανικών" δογμάτων.

       Προσφάτως, η παρούσα ιστοσελίδα έγινε στόχος λασπολογίας και ύβρεων ,κυριότερα λόγω του άρθρου μας περί των ιδεών του Αγίου Νεκταρίου 

                                 https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/11/e-o-149.html

     από την σελίδα "πεντηκοστιανής" αποκλίσεως godisgood.Μπορείτε να δείτε τις πλείστες απαντήσεις μας εις την εν λόγω σελίδα στα αντίστοιχα άρθρα. Καθώς ο διαχειρηστής της σελίδος κατηγόρησε ότι παρερμηνεύσαμε τα λόγια "αγίου" της ορθοδοξίας, του Νεκταρίου και χειροκροτούμενος ακόμη και από "ορθόδοξους" επειδή δήθεν απεκατέστησε την αλήθεια για το νόημα των λόγων του (παραλείποντας να αναφερθεί φυσικά εντέχνως και αποκρύπτωτας όλα τα κείμενα του Νεκταρίου που δείχνουν να υποστηρίζει καθαρά την δική μας αποψη στο εδώ άρθρο μας  https://www.blogger.com/u/1/blog/post/edit/1310420500833587468/8294151455311163526 ,για τα οποία και θα γίνει λόγος αργότερα)ανέφερε με στόμφο εις τους αναγνώστες του τα εξής:

         

                                                     https://godisgood.gr/?p=1277

   

   Kρατάμε δύο πράγματα- πρώτον ότι η "Εκκλησία" της Πεντηκοστής τιμάει τους πατέρες με φυλλάδιο εις το οποίον παραπέμπει και πώς ο ίδιος "ανέκαθεν ήταν υπέρ των πατέρων" της Εκκλησίας με αγαπημένο τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.Κρατήστε το όνομα!

  Σε συζήτηση που διεξήχθη εις το Υoutube μάλιστα προσεφέρθη να δείξει πού δήθεν εμείς παρερμηνεύσαμε τον Χρυσόστομο σε άλλο άρθρο με τα εξής λόγια:

       

                     

 https://www.youtube.com/watch?v=1D2-LAbzkYs&lc=z22ys12h2qyiyxegi04t1aokgl0pb5d2lld153jusu45bk0h00410

     
   Έτσι λοιπόν έγραψε ο δυστυχής της σελίδος godisgood.Πριν αναλύσουμε την νοθεία, θα θέλαμε να πούμε ότι ο συγκεκριμένος αποφεύγει να ονομάσει "εαυτόν" ως "Πεντηκοστιανό" (δημοσίως τουλάχιστον). Εδώ σε ερώτημα του σχολιαστού του:
              
                                                     https://godisgood.gr/?p=1223

εκείνος απαντά τα εξής:

                          

                                                    https://godisgood.gr/?p=1155

   "Ανήκει" λοιπόν στην Εκκλησία της Πεντηκοστής γιατί τον "εκφράζει" αλλά δεν κολλάει ταμπέλα- όχι βέβαια για την δήθεν δικαιολογία ότι θέλει τάχα να ακολουθήσει το βιβλικό υπόδειγμα της ονομασίας "Χριστιανός" (που φυσικά δεν είναι) αλλά γιατί θέλει να γλιστράει όταν δεν τον εξυπηρετεί μία διδασκαλία και να μην τον ταυτίζουν με συγκεκριμένη ομάδα ή αίρεση.  Σε προσωπικό email μας είχε πει τα εξής:

        


                      

      Ο άνθρωπος λοιπόν φρονεί ότι ο Θεός έχει πολλούς που "ευνοεί" και δεν κοιτάει δόγματα (αλήθεια γιατί ο Χριστός ομίλησε περί ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και όχι περί Εκκλησιών..)αλλά τις "καλές" διαθέσεις της καρδιάς του καθενός και ότι του "απεκάλυψε" να μείνει εκεί που επέλεξε ,την Εκκλησία Πεντηκοστής (δεν μας νοιάζουν οι σέκτες των πεντηκοστιανών,όπως και αν λέγονται). Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ότι ο κ.Νικολαϊδης δέχεται ότι η γλωσσολαλιές και τα  πνευματικά χαρίσματα υπάρχουν ακόμη και εξασκούνται με την ομιλία σε πολλές γλώσσες υπό την (δήθεν) επιρροή του "αγίου πνεύματος" .Τα εδραιώνουμε αυτά για να μην αλλάξει τα πιστεύω του και λέει άλλα (ως συνήθως) μετά την ανάρτηση αυτού του άρθρου. Ιδού το ντοκουμέντο από το email που μας έστειλε:

       



   Όπως βλέπετε το άτομο το οποίο "ο Θεός" καθοδήγησε στην πεντηκοστιανή αποφυάδα θεωρεί και πιστεύει τις βασικές διδασκαλίες των Πεντηκοστιανών αλλά ο ίδιος "δεν λέγεται πεντηκοστιανός"...μάλιστα... τα σχόλια δικά σας...ΒΕΒΑΙΑ , σε άλλο email του περιέγραψε τον εαυτόν του ως "αποστολικό πεντηκοστιανό" και ας κάνει ότι δεν το θυμάται...

                  


      Διέδωσε ,δια της ιστοσελίδος του, ένα έντυπο της "εκκλησίας" που ο ίδιος ευρίσκεται το οποίο διατείνεται ότι "τιμάει τους πατέρες" και το οποίο είναι το συγκεκριμένο έντυπο που ευρίσκεται εδώ
                             

https://godisgood.gr/wp-content/uploads/2021/01/2017_04_Church_of_Pentecost_El.pdf
 

 και είναι αυτό εδώ

    Ενδιαφερθήκαμε και εμείς για το παρόν έντυπο και το κατεβάσαμε, χαρήκαμε δε ότι πραγματικά ήταν εκ Κυρίου να πέσει στα χέρια μας,για αυτό ευγνωμονούμε την ιστοσελίδα godisgood που μας το παρείχε για να γραφεί η τοιαύτη μελέτη μας που θα κάνει να πέσουν όχι μόνο μαλλιά, αλλά και δόντια...


ΟΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΔΙΔΕΙ Η GODISGOOD


   Δεν θα ασχοληθούμε προς το παρόν με όλες τις παρερμηνείες και αντιβιβλικές διδασκαλίες που το φυλλάδιο αυτό περιέχει αλλά για την  διαστρέβλωση  πατερικών γραπτών που έχει στην σελίδα 17

                                     


      Μιας και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος είναι ο αγαπημένος "Πατέρας" του διαχειριστή της σελίδας godisgood, θα αρχίσουμε με αυτόν, μιας και η περίπτωσή του είναι η  πιο  ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ όλων μιας και το παρόν φυλλάδιο, όχι μόνο αλλάζει τα λόγια του Ιωάννου Χρυσοστόμου(συνήθειο το έχουν ...)αλλά επίσης ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ την πραγματική ερμηνεία των λόγων του Χρυσοστόμου.

     Γιατί έχουν τους Πατέρες εκεί; Για να αποδείξουν τον τίτλο της σελίδος 17, ότι δηλαδή τα "χαρίσματα του πνεύματος" (συνακόλουθης της γλωσσολαλιάς που οι Πεντηκοστιανοί πιστεύουν) συνεχίστηκαν ανά τους αιώνες (θα αναλυθεί σε άλλο άρθρο γιατί η θέση αυτή είναι αντιγραφική και αντιχριστιανική) Ας πάμε σε αυτά που χρεώνουν στον Ιωάννη τον Χρυσόστομο- ΛΕΝΕ ότι είπε τα εξής

      "Μπορούμε πάντοτε να έχουμε Πεντηκοστή..." (παραθέτουν ότι είναι εκ της πρώτης ομιλίας του περί πεντηκοστής)          

     Προσέξατε ότι ο αναγνώστης καταλαβαίνει ότι ο Χρυσόστομος είπε ότι τα χαρίσματα του πνεύματος της Πεντηκοστής είναι πάντα υπαρκτά και ότι η έκχυσις του πνεύματος για τις γλώσσες μπορεί να συμβαίνει [στους πιστούς] για πάντα(πάντοτε έγραψαν). Όμως έγραψε τέτοιες ανοησίες ο Χρυσόστομος; Ας  δούμε το πρωτότυπο κείμενο

                    


 ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ αλλοίωση ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ!  Ο Χρυσόστομος δεν είπε  "δυνάμεθα ἀεὶ πεντηκοστὴν ἔχειν" για να μεταφράσουν οι Πεντηκοστιανοί "Μπορούμε πάντα να έχουμε Πεντηκοστή!!" αλλά ο Χρυσόστομος αναφέρεται στην εορτή της Πεντηκοστής που ΠΑΝΤΑ μπορεί να επιτελείται!Για αυτό στα αμέσως προηγούμενα λόγια του την συνδυάζει με την διαχρονικότητα της εορτής του Πάσχα και της Επιφάνειας!Όπως η Ορθόδοξη Εκκλησία εξηγεί τα λόγια του Ιωάννη 

     "Δηλαδή: Για μας πάντοτε είναι εορτή. Η πρώ­τη εορτή μας είναι τα Επιφάνεια. Και μπορούμε να εορτάζουμε όλες τις ημέρες τα Επιφά­νεια… Πάντοτε μπορούμε να εορτάζουμε το Πά­σχα. Πάντοτε μπορούμε να εορτάζουμε την Πεντηκοστή. Διότι ο καιρός δεν κάνει την εορτή, αλλά η καθαρή συνείδηση. Κι εκείνος ο οποίος έχει καθαρή συν­είδηση και κάνει αγαθές πράξεις μπορεί να εορτάζει πάντοτε"

       https://alopsis.gr/%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BF%CF%81%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80/

ΣΗΜΕΙΩΣΗ 17/1/2021  Στο καινούριο του άρθρο που βρίσκεται εδώ ο συγγραφέας της godisgood προσπαθεί να δικαιολογήσει το "επιτελείν" ότι τάχα αναφέρεται στο μέλλον χρησιμοποιώντας έναν αλλόκοτο συλλογισμό Εδώ: 
                          
                                                              
https://godisgood.gr/?p=1494
                  
  Ο άνθρωπος δεν ξέρει τι λέξεις λέει. Έχει υπογραμμίσει την φράση "επιτελείν την σκηνήν" με την λέξη επρόκειτο στην κάτω πρόταση, ενώ η λέξη επρόκειτο πηγαίνει στην μετοχή ΜΕΛΛΩΝ (που δείχνει μελλοντική πράξη!) Η λέξη επιτελείν στην προκειμένη περίπτωση είναι τελικό απαρέμφατο και μεταφράζεται ως "να κατασκευάσει, να επιτελέσει, να τελειώσει" κτλ. Και φυσικά σε καμία περίπτωση "ΝΑ ΕΧΕΙ"!!! Για να μην αναφερθούμε σοτ γεγονός ότι το χωρίο είναι άσχετο με την γλωσσολαλιά εδώ!Ούτε συσχετίζεται με το "αεί επιτελείν" του Χρυσόστομου. Εδώ στο παράδειγμα της Σκοπιάς έχει την λέξη "μέλλων" και για αυτό το επιτελείν σημαίνει μελλοντική πράξη και όχι έτσι αορίστως! Το "αεί" σημαίνει πάντοτε και το επιτελέιν εκεί έχει σχέση με την  εορτή, όπως ο Χρυσόστομος λέει παρακάτω και όχι απαραίτητα με την γλωσσολαλιά. Όταν τηρείς ένα γεγονός αυτό γίνεται ως ανάμνησιν της επετείου χωρίς τα συνακόλουθα και επακριβή χαρακτηριστικά (ναι ο Χρυσόστομος αναφέρει περί χαρισμάτων αλλά πουθενά δεν συγκαταλέγει την γλωσσολαλιά) αλλιώς όταν τιμούμε το πολυτεχνείο πρέπει να παίρνει ο στρατός πάλι τανκς και να σκοτώνουν χάριν  των ιδίων γεγονότων αρκετούς στο πανεπιστήμιο ξανά! 

  Το ζήτημα αυτό ,της αλλοίωσης του Χρυσοστόμου από τους Πεντηκοστιανούς, δεν είναι καινούριο. Το ίδιο θέμα είχε εγερθεί σε συζήτηση που διενεργήθη μεταξύ ορθοδόξων και πεντηκοστιανών (εκ της "Ελευθέρας Πεντηκοστιανής Εκκλησίας) που είχαν κάνει ακριβώς την ίδια παρερμηνεία και διαστρέβλωση των ίδιων λόγων του ορθόδοξου Πατέρα της Εκκλησίας. Εδώ στο βίντεο 
                  

Τηλεοπτική Εκπομπή "Ντιμπέιτ" Ορθοδόξων και Πεντηκοστιανών συμμετεχόντων του κ.Ζιώγα, κ.Σωτηρόπουλου και κ Ρούσσου
https://www.youtube.com/watch?v=gDjfqnzMQ9M

       Παρακαλείσθε να πάτε στο 2:37:44' και εντεύθεν στην ομιλία του κ.Ζιώγα ο οποίος επισημαίνει την κατακρεούργηση του Χρυσοστόμου από φυλλάδα των πεντηκοστιανών (όπως αυτή που διαβάσαμε παραπάνω) με τον τίτλο "Χριστιανισμός"!!
      
       Προσέξατε ότι αυτό που έκαναν εδώ οι Πεντηκοστιανοί δεν είναι η λάθως ερμηνεία μόνο.Είναι ότι ουσιατικά ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ τον Χρυσόστομο , έβαλαν την λέξη "έχουμε" αντι για "επιτελούμε"  [που και μόνο η λέξη επιτελώ έχει την έννοια της εορτής!] για να δείξουν ότι τάχα πίστευε στην διαχρονικότητα των χαρισματικών ικανοτήτων! Εμείς ουδέποτε αλλοιώσαμε με άλλη μετάφραση τα λόγια του Αγ.Νεκταρίου περί Ιεχωβά και ούτε πήραμε μονομερώς όσα είπε ,βάζοντας ΑΛΛΑ ρήματα- ερμηνεύσαμε το αρχαίο κείμενο! Οι Πεντηκοστιανοί ΑΛΛΑΞΑΝ την ακριβή μετάφραση του κειμένου του Χρυσόστομου όμως! Και είχε το θράσος ο διαχειριστής της godisgood που διένεμε το φυλλάδιο στους αναγνώστες του να περιγράφει τον εαυτό του ως θιασώτη του Χρυσοστόμου, πόσο αγαπάει τους Πατέρες και πόσο η πεντηκοστιανή φυλλάδα που δίνει τους αποδίδει τιμή! Εκτός βέβαια της περίσσιας υποκρισίας να λέγει ότι θα δείξει πού εμείς δήθεν "αποκόψαμε" το νόημα του Χρυσοστόμου στην περί Πάσχα μελέτη μας!
     
    Θα συνεχίσετε να τον χειροκροτάτε  "ορθόδοξοι" ή θα βάλετε μυαλό ότι το μίσος σας για τους Μάρτυρες σας τυφλώνει και τάσσεστε μαζί με όποιον τους εχθρεύεται, αγνοώντας ότι ο ίδιος κάνει πολύ χειρότερα ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΚΗΝ σας των Πατέρων πίστη ,διαδίδοντας  φυλλάδια που αλλοιώνουν τα λόγια τους! Και για να τον προλάβουμε επειδή θα πεί ότι "δεν τα έγραψε αυτός αυτά"  ,φυσικά θα φανεί έτι αστειότερος εφόσον όχι μόνον διαδήλωνε περιτράνως ότι του αρέσει ο Χρυσόστομος αλλά ΕΔΩΣΕ και το παρόν ΕΝΤΥΠΟ στους αδαείς σχολιαστές του για να δείξει πώς η θρησκεία ΤΟΥ ,"τιμάει τους πατέρες" της ορθοδοξίας!!! Τουτέστιν συμφωνούσε ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ με όσα το έντυπο παρέθετε (ή καλύτερα διαστρέβλωνε) εξ αυτών!
        
   Ας δούμε τι θα πείτε τώρα για την παρερμηνεία στην β' ομιλία του Χρυσοστόμου περί Πεντηκοστής όταν η σελίδα του προαναφερθέντος φυλλαδίου δήλωσε ότι ο Χρυσόστομος ανέφερε τα εξής:
 
                     
                        "Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος στολίζουν την εκκλησία του Θεού"
   
   
     Το φυλλάδιο εδώ δεν διαστρεβλώνει τα λόγια του Χρυσοστόμου, αλλά αποκόπτει την διδασκαλία του για τα χαρίσματα του πνεύματος με αποτέλεσμα πάλι την παροδήγηση του αναγνώστη.Σε μετάφραση από ορθόδοξη σελίδα εδώ,το πλήρες νόημα:
              
     "Αυτό μας απαλλάσσει από την πνευματική δουλεία, μας καλεί στην ελευθερία, μας οδηγεί στην υιοθεσία και, γενικά, μας ξαναγεννά από την αρχή, και μας ξεφορτώνει το βαρύ και αποκρουστικό φορτίο των αμαρτιών. Με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος βλέπουμε τους πολλούς ιερείς και έχουμε τα τάγματα των διδασκάλων. Από την πηγή αυτή βγήκε και το προφητικό χάρισμα και η δύναμη να θεραπεύουν ασθένειες. Και όλα τα υπόλοιπα, τα οποία στολίζουν συνήθως την Εκκλησία του Θεού, από εκεί έχουν την προέλευση" 
       https://enromiosini.gr/arthrografia/%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%BF%CF%83%CF%84%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CE%AF/
 
   ΣΗΜΕΙΩΣΗ 17/01/2021  Αυτά που ο Νικολαϊδης έγραψε στο άρθρο του εδώ https://godisgood.gr/?p=1494  ως προς την ανάλυση των λόγων του Χρυσόστομου,δεν είναι ακριβή επειδή πουθενά στα χαρίσματα της δικής του εποχής ο Χρυσόστομος δεν αναφέρει να συμπεριλαμβάνεται η γλωσσολαλιά. Παραθέτουμε την πηγή και τα λόγια του όπως τα έχει:

                           

 Η λέξη "έχομεν" δεν πάει στην φράση που μετέφρασε το φυλλάδιο με την ιστορία της πεντηκοστής.Εκεί γράφει "επιτελείν" και είναι εκ της 1 ομιλίας και όχι της β. Το τελειώσαμε αυτό. Εγώ ομίλησα για την πρώτη φράση. Αλλοιωμένη μετάφραση,θέσφατο,διαστόματος κ.Ζιώγα και θεολόγου Ν.Σωτηρόπουλου που συμφωνεί στο άνωθεν βίντεο επίσης. Συμφωνώ απόλυτα με τους ορθόδοξους θεολόγους στο σημείο αυτό.Δεύτερον ,ναι το πνεύμα χορηγεί ιάσεις και προφητείες (κατά την ορθόδοξη θεολογία του Χρυσόστομου,δεν το αρνούμεθα, θα δικαιολογήσουμε την άποψη των Μαρτύρων σε άλλο άρθρο)όμως γλωσσολαλιά δεν λέει ότι χορηγεί πουθενά επειδή η πλήρης άποψη περί γλωσσών εκφράζεται από τον Χρυσόστομο παρακάτω. Οπότε- 

     Ενώ σαφώς αναφέρεται η πηγή του Πνεύματος να δίνει χαρίσματα θεραπείας ή προφητείας (κάτι που η Ορθόδοξη Εκκλησία πιστεύει ότι γίνονται ακόμη)δεν λέει πουθενά για το χάρισμα των γλωσσών ή ενυπνίων που φρονούν οι Πεντηκοστιανοί! Γιατί δεν προσέθεσαν την πλήρη άποψη του Χρυσοστόμου για τα πνευματικά χαρίσματα;;;;Για να την δούμε- 
  
       «Για ποιόν λοιπόν λόγο αυτή η χάρις (δηλ. η γλωσσολαλιά) περιορίσθηκε κι εξαφανίσθηκε τώρα από τους ανθρώπους; Αυτό έγινε, όχι γιατί ο Θεός μας περιφρόνησε, αλλά γιατί μας τίμησε υπερβολικά. Πώς; Θα σάς το πω. Οι άνθρωποι τότε ήταν πιο ανόητοι, διότι μόλις απηλλάγησαν από την λατρεία των ειδώλων και το μυαλό τους ήταν ακόμη πιο παχύ και πιο αναίσθητο. Είχαν μεγάλη αδυναμία στα σωματικά και παραδίδονταν σ’ αυτά και καθόλου δεν γνώριζαν τι ακριβώς είναι η νοητή και αόρατη χάρις, η οποία γίνεται αντιληπτή μόνο με την πίστη. Γι’ αυτόν τον λόγο γίνονταν υπερφυσικά σημεία. Διότι άλλα από τα πνευματικά χαρίσματα είναι αόρατα και κατανοούνται μόνο με την πίστη και άλλα παρουσιάζουν κι ένα αισθητό σημάδι για να καταλάβουν κάτι οι άπιστοι.  
       Ένα παράδειγμα. Η άφεσις των αμαρτιών είναι ένα πράγμα νοητό και αόρατο, διότι δεν βλέπουμε με τα σωματικά μάτια πώς καθαριζόμαστε από τις αμαρτίες. Γιατί έτσι; Διότι αυτή πού καθαρίζεται είναι η ψυχή, και η ψυχή βέβαια δεν βλέπεται με τα σωματικά μάτια. Λοιπόν, η κάθαρσις από τα αμαρτήματα είναι μία νοητή και πνευματική δωρεά, πού δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή με τα σωματικά μάτια- αλλά η ομιλία ξένων γλωσσών, ενώ ανήκει και αυτή στην νοητή και αόρατη ενέργεια του Αγίου Πνεύματος, παρουσιάζει όμως και αισθητό σημάδι, εύκολα αντιληπτό και στους απίστους…
       Εγώ λοιπόν τώρα δεν έχω ανάγκη από υπερφυσικά σημεία. Γιατί; Διότι έμαθα να πιστεύω στον Δεσπότη Χριστό και χωρίς να μου δώσει υπερφυσικό σημείο. Εκείνος βέβαια πού απιστεί, χρειάζεται ενέχυρο, ενώ εγώ που πιστεύω δεν έχω ανάγκη ούτε από ενέχυρο ούτε από υπερφυσικό σημείο. Γνωρίζω ότι καθαρίσθηκα από τις αμαρτίες, και χωρίς να γλωσσολαλήσω. Εκείνοι όμως τότε δεν επίστευαν, εάν δεν τους εδίδετο υπερφυσικό σημείο....
        «Εγώ και χωρίς αυτά παρουσιάζω τέλεια πίστι. Και γι’ αυτόν τον λόγο δεν γίνονται σήμερα υπερφυσικά σημεία»
                                                    (Α' Ομιλία εις την Πεντηκοστήν δ')

  Οπότε τα λόγια Νικολαϊδη που εκφράζονται στο άρθρο αυτό https://godisgood.gr/?p=1494 :
  
                                

είναι λανθασμένη ερμηνεία επειδή ο Χρυσόστομος αναφέρει τα λοιπά πάντα όσα είναι ενε ενργεία στην εποχή του. Για τις γλώσσες παρατέθηκε η άποψή του εν συνόλω παραπάνω. Τα λοιπά πλην της γλωσσολαλιάς (που ήταν το κυριώτερο χάρισμα της Πεντηκοστής το 33 μΧ)

                                      

Καμία λάθος μετάφραση, μεταφράσαμε ακριβώς ό,τι είπε ο Χρυσόστομος περί γλωσσών. Δεν ομιλούσε μόνον περί του ιδίου ότι δεν έχει το χάρισμα των γλωσσών αλλά ότι γενικά το συγκεκριμένο χάρισμα έπαψε να υπάρχει.Επαναλαμβάνουμε "«Εγώ και χωρίς αυτά παρουσιάζω τέλεια πίστι [μιλάει για τον εαυτό του]. Και γι’ αυτόν τον λόγο δεν γίνονται σήμερα υπερφυσικά σημεία[μιλάει γενικά για το χάρισμα των γλωσσών καθότι είπε πιο πάνω ότι δεν γλωσσολαλεί και έτσι  ότι δεν συμβαίνει πλέον]» 
       Και το γεγονός ότι δεν κάναμε λάθος είναι το ίδιο το επιχείρημα του godisgood, εφόσον η ορθοδοξία και ο Χρυσόστομος πίστευαν στα θαύματα του αγίου πνεύματος (και άγια φώτα κτλ κτλ κτλ), ποιο χάρισμα που δεν το έχει η ορθοδοξία είναι εκείνο που ο Χρυσόστομος είπε ότι δεν θα υπήρχε; Η γλωσσολαλιά ως φυσικό επόμενο. Επομένως έτσι κάνουμε τον Χρυσόστομο να μην διαφωνεί με την ορθοδοξία,που είναι φυσικό αλλά να διαφωνεί με τους πεντηκοστιανούς,που είναι επίσης φυσικο!

     
    Ένα "ΩΣΤΕ" τον πείραξε τον δυστυχή εκ του αγίου Νεκταρίου , το οποίο εξηγήθηκε πολύ κατάλληλα στο εδώ κείμενό μας

             https://www.blogger.com/blog/post/edit/1310420500833587468/8294151455311163526
    
      για την οποία ερμηνευτική προσέγγιση δεν έβγαλε ΚΙΧ (δεν τόλμησε να αγγίξει την ερμηνεία με βάση τα κείμενα του Νεκταρίου που απέκρυψε)  και κοιτάξτε τι παραλείπει η μπροσούρα την οποία πάσσαρε εις το αναγνωστικό κοινό του! ΑΠΟΚΟΠΗ παραγράφων ολόκληρων και ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ λέξεων στον χείριστο βαθμό! Πόσο αληθινά τα λόγια του Χριστού για την ιστοσελίδα godisgood

    "Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε· ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν.Τί δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς; ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου, ἄφες ἐκβάλω τὸ κάρφος ἀπὸ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σου;Υποκριτά, ἔκβαλε πρῶτον τὴν δοκὸν ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου" (Κατά Ματθαίον 7:1-5)

       Τι θα πούμε για τους άλλους Πατέρες τα όσα λέει το φυλλάδιο της Εκκλησίας της Πεντηκοστής;
     
     Κατ΄αρχήν εκτός από 3 περιπτώσεις , δεν υπάρχουν καθόλου οι πηγές εκ των οποίων έλαβαν αυτά που γράφουν εκ μέρους των (και μάλλον όλοι καταλάβαμε γιατί....βλέπε "Χρυσόστομος") .O Ειρηναίος και ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας [και ο Κλήμης αλλά φυσικά δεν έχουν καμία πηγή για αυτόν επίσης...φανταστείτε τι θα του έχουν κάνει και αυτού του καημένου..]  γράφουν πολύ κοντά στην αποστολική εποχή (καμία σχέση με τον Χρυσόστομο που γράφει πολύ αργότερα) οπότε φυσικό ήταν κάποιοι αδελφοί που είχαν γνωρίσει και είχαν δεχθεί επίθεση χειρών εξ εκείνων που είχαν χαρίσματα ήδη από την αποστολική εποχή να υπήρχαν ακόμη. Ο Ειρηναίος όμως δεν αναφέρει για την πλειονότητα αλλά για την ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ. Τέλη του 2ου αιώνα δεν φαίνεται κανένας να γλωσσολαλεί εφόσον αυτά παρήλθαν με τους Χριστιανούς του πρώτου και δεύτερου αιώνα.Ο δε Ωριγένης  δεν αναφέρει πουθενά το χάρισμα της γλωσσολαλιάς αλλά μόνον της θεραπείας και αυτό περιορισμένο
    
     "Και μερικοί δίνουν αποδεικτικά στοιχεία για το ότι έχουν λάβει μέσω αυτής της πίστης μια θαυμάσια δύναμη από τις θεραπείες που αυτοί εκτελούν, λέγοντας όχι άλλο όνομα πάνω από εκείνους που χρειάζονται τη βοήθειά τους εκτός από του Θεού όλων των πραγμάτων και του Ιησού, μαζί με μια αναφορά της ιστορίας Του" (Κατά Κέλσου Βιβλίο 3:24)
 
     Ενδιαφέρον ότι γινόταν επίκληση του ονόματος ΤΟΥ ΘΕΟΥ (του Πατέρα) ΚΑΙ του Ιησού μαζί από εκείνους που λάμβαναν το χάρισμα! Ας μας πουν οι πεντηκοστιανοί σε τίνων το όνομα λαμβάνουν την γλωσσολαλιά και τα χαρίσματά τους! Γιατί για Τριάδα δεν ομιλεί εδώ ο Ωριγένης! Ούτε βέβαια για γλωσσολαλιές πεντηκοστιανών μαζώξεων!

     Όσον αφορά τον Ιερό Αυγουστίνο, καμία αναφορά στο έργο του, μόνο μια φράση ξεκάρφωτη,χωρίς παράθεση καμιάς πηγής των εκδοτών του φυλλαδίου της Εκκλησίας της Πεντηκοστής. Και βέβαια, πώς να πουν αυτά που πίστευε ο Αυγουστίνος ;;
 
   Ο Αυγουστίνος  αναφέρει ότι «Τα πρώτα χρόνια το Άγιο Πνεύμα έπεφτε σ’ αυτούς που πίστευαν κι εκείνοι μιλούσαν με γλώσσες που δεν είχαν μάθει, καθώς το Άγιο Πνεύμα τους έδινε λόγο. Αυτά ήταν σημεία προσαρμοσμένα στην εποχή. Γιατί ήταν ταιριαστό να υπάρχει αυτό το σημείο του Αγίου Πνεύματος σ’ όλες τις γλώσσες, για να δείξει ότι το Ευαγγέλιο του Θεού επρόκειτο να διαδοθεί μέσα από όλες τις γλώσσες σε όλη την οικουμένη. Αυτό έγινε ως σημείο, και πέρασε» (Ομιλίες στον Ιωάννη, IV:10) 

   ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ;
  ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ;
 ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΗΣ  godisgood  με τις φυλλάδες που διαδίδει εις τους οπαδούς της;Και ναι μεν δεν τις έχει γράψει αυτός, τις επικροτεί όμως και συμφωνεί μαζί τους,για αυτό και τις διαδίδει! 

  
   Σεβόμαστε απόλυτα τα κίνητρα των ειλικρινών ατόμων από την  Εκκλησία της Πεντηκοστής  την φωτογραφία των οποίων  έβαλαν και στις πρώτες σελίδες καθώς βοηθούν τους συνανθρώπους τους με προφορές κοινωνικής δράσης ,πραγματικά εύγε τους! Το ζήτημα είναι ότι αυτό συντελεί στην βιτρίνα των πεντηκοστιανών που προσπαθούν να δείξουν ότι είναι "Χριστιανοί", και από την άλλη... παρέχουν δογματικό δηλητήριο όπως κατεδείχθη παραπάνω με ποικίλα στοιχεία! Οι αγαθοεργίες δεν κάνουν κάποιον Χριστιανό αλλά η πραγματική πίστη και η ευθύτητα των σκέψεων. Φυσικά ειλικρινείς άνθρωποι που πιστεύουν στον Θεό υπάρχουν σε όλα τα δόγματα, αλλά αρκεί μόνο η ειλικρίνεια;;  

(Σημ. 17/Ο1/2020
αφαιρούμε την φωτογραφία των προσώπων του ανωτέρω pdf γιατί πληροφορούμεθα ότι ίσως δεν επιθυμούν την δημοσίευσή τους, ωστόσο συνήθως η δημοσίευση φωτογραφιών που ευρίσκονται σε δημόσιο έντυπο που δεν αναγράφει κάτι απαγορευτικό λογικά δύναται να αναπαραχθεί δημοσίως.. Σεβομεθα όμως ότι ίσως δεν επιθυμούν για προσωπικούς λόγους να είναι σε δημόσιο blog, οπότε διαγράψαμε την φωτογραφία) 


       "Πολλοὶ ἐροῦσί μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ· Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν [να βάλουμε και το γλωσσολαλήσαμεν;;; δεν προσφέραμεν συσσίτια και τρόφιμα σε δυστυχείς;] ;Καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ᾿ ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν!" (Κατά Ματθαίον 7:22,23)
  
      Παρακαλούμε τους είλικρινείς ανθρώπους που βρίσκονται μέσα στο δόγμα αυτό,να επανεξετάσουν τα βήματά τους με βάση την Αγία Γραφή και τις διδασκαλίες του Ιησού Χριστού για να βρούν αιώνια ζωή που μόνο ο Θεός μπορεί να χαρίσει (Ιωάννην 17:3)

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ 15/01/2020

     
  Η  godisgood προσπάθησε να απαντήσει στα ανεξήγητα δρώμενα στον χώρος της σε σχέση με το φυλλάδιο (pdf ή ότι άλλο θέλουν να το ονομάζουν) το οποίο μοιράζει σε σχέση με την διαστρέβλωση του Χρυσοστόμου εκ μέρους τους όπως έδειξε το άνωθεν βίντεο με την δική μας ανάλυση. Το άρθρο αυτό βρίσκεται εδώ
      
                                                         https://godisgood.gr/?p=1430
         
  και γελιοποιεί ακόμη περισσότερο τον κ.Νικολαϊδη! Παραθέτουμε για το πώς προσπάθησε να δικαιολογήσει τις ανοησίες που διέδωσε δια του φυλλαδίου της Εκκλησίας Πεντηκοστής που διέδωσε

                           

  "Δεν το καταλάβαμε" λοιπόν καλά το χωρίο του Χρυσοστόμου (το κατάλαβαν μόνο εκείνοι που έβαλαν ΑΛΛΟ ΡΗΜΑ αντί για το σωστό!ΚΙΧ για το έχειν και επιτελείν ) ΚΑΙ - ο γέλωτας φεύγει αμήχανα!- μας λέει ότι επειδή ο Χρυσόστομος δεν είναι θεόπνευστος ,να σταματήσουμε να τον αναλύουμε γραμματικά και συντακτικά!!!!ΧΑΑΧ....Ακούστε φιλόλογοι και φρίξατε! Μην κάνετε συντακτική ανάλυση στον Χρυσόστομο, στον Ναζιανζηνό, να το πάω και πιο μακριά, στον Όμηρο και στον Θουκυδίδη, επειδή "δεν είναι θεόπνευστοι"!Τι σχέση έχει η συντακτική ανάλυση με την θεοπνευστία, άντε βρες το τώρα..χαχα!Συντακτικό κάνουμε για να δούμε τι θέλει να πει ο συγγραφέας, γραμματική δε,κάνουμε για να δούμε ΠΟΙΟΙ τον μεταφράζουν ορθά!Μάλλον για αυτό δεν κάνουν οι πεντηκοστιανοί τίποτε από τα δύο, δεν τους συμφέρει (καλά ο τύπος της godisgood είναι αμόρφωτος ούτως ή άλλως,οπότε και να ήθελε δεν μπορεί..Θα δειχτεί περαιτέρω σε άλλο άρθρο μας,επειδή είναι ήδη γνωστό, για να δειχθεί τι ανοησίες είπε για τα χειρόγραφα που υποτίθεται ότι ερμήνευσε!)
   Επειδή συνεχίζει να το παίζει πονηρούλης, μας είπε ότι ο Χρυσόστομος ομιλεί περί θαυμάτων (δεν ανέφερε τα περί γλωσσολαλίας όπως λέει το έντυπο που διέδωσε στον τίτλο όμως...μάλλον το ξέχασε!)και μετά μας λέει ότι "πεντηκοστή" δίχως την εμπειρία [ΕΝΝΟΕΙ ΣΑΦΩΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΟΛΑΛΙΑ], "δεν υφίσταστε"  (μάλλον υφίσταται θέλει να πει αλλά που να τα μάθει τα ελληνικά;;  Στην Αρμενία;...). Και "υφίσταστε" εμπειρία, αυτός που δήθεν κατατροπώνει άλλους, κατατροπώθηκε ήδη στην ίδια πρόταση εκ του ιδίου του εαυτού του!!! 

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ 17/01/2020  Δυστυχώς ,μετά την ανάρτηση της εν λόγω γκάφας, ο κ.Νικολαίδης συνεχίζει να μην καταλαβαίνει την θέση μας αναφερόμενος εις το άρθρο του εδώ https://godisgood.gr/?p=1430 στην ομιλία του Χρυσόστομου περί πεντηκοστής ότι πράγματι ομιλεί περί του γλωσσολαλείν. ΟΜΩΣ, αυτό δεν είναι το νόημα των όσων υποστηρίξαμε. Όπως  όμως αναφέραμε τα παραπάνω ,πρώτα εμείς είπαμε ότι ο Χρυσόστομος ανέφερε του περί γλωσσολαλείν και καταδίκασε την ύπαρξη γλωσσολαλιάς στους μετέπειτα αιώνες. Η ακριβής έκφραση που είπαμε σε σχέση με την γλωσσολαλιά ήταν ότι ο Χρυσόστομος δεν αναφε΄ρει την γλωσσολαλιά με την εις αεί ανα τους αιώνες ύπαρξίν της και όχι περί γλωσσολαλιάς γενικώς. Το να μας αναλύει ο κ.Νικολαϊδης ότι ο Χρυσόστομος ομίλησε περί "γλωσσολαλίας" δεν αποσκοπεί πουθενά, είναι τελείως άχρηστη η ανάλυσή του και η επιχειρηματολογία του. Δεν αμφισβητήσαμε ότι ομίλησε περί γλωσσολαλιάς γενικώς αλλά έτσι όπως την εννοούν οι πεντηκοστιανοί και για αυτό γράψαμε επί λέξει :
       
                  "....τα περί γλωσσολαλίας όπως λέει το έντυπο που διέδωσε στον τίτλο..."
          
   Το έντυπο  (δεν μας νοιάζει αν είναι pdf, φυλλάδιο,βιβλίο ή ό,τι άλλο)έλεγε καθαρά στον τίτλο του στην σελίδα 17 ότι τα χαρίσματα [συν την γλωσσολαλιά] θα συνεχίζονταν "σε ΟΛΟΥΣ τους αιώνες της Εκκλησίας", δηλαδή την κλαλσσική άποψη των πεντηκοστιανών ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ όωπς δείξαμε παραπάνω ΔΕΝ ΛΕΕΙ. Οπότε ό,τι έγραψε περί Χρυσόστομου και γλωσσολαλιας ο Νικολαϊδης είναι εκτός θέματος και εκτός των θέσεων που προβάλλαμε εδώ. Ο κ.Νικολαϊδης έχει σοβαρό θέμα κατανόησης του συνομιλητού του. Επίσης έχει σοβαρό θέμα λεξιλογίου μιας και το να διαδώσει/διανείμει κάποιος κάτι δεν είναι μόνο με "καροτσάκια στον δρόμο" αλλά και μέσω Link της ιστοσελίδος του...Ας κοιτάξει και λεξικά να δει τι σημαίνει η λέξη διαδίδω,διανέμω κτλ.


     Δεύτερο ατόπημά του ήταν να πεί ότι δεν είναι οπαδός της Εκκλησίας της Πεντηκοστής (αυτό το περιμέναμε και για αυτό παρείχαμε και το υλικό στο προηγούμενο άρθρο μας που ονομάζει τον εαυτόν του "Αποστολικό πεντηκοστιανό") για να αποφύγει την ευθύνη του φυλλαδίου που ο ίδιος έδωσε στους αδαείς αναγνώστες του. Ιδού τα λόγια του:
                              
                                

Βέβαια ο καθένας γελάει με τα όσα γράφει επειδή καθαρά στρέφεται εναντίον του εαυτού του ,όπως αποδείξαμε στο άρθρο μας "ΑΓΑΠΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΩΝ ΑΓΩΝΟΣ ΑΓΟΝΟΥ" (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_12.html) όχι μόνο αναφέρει ότι ο "Θεός" τον οδήγησε στην Εκκλησία της Πεντηκοστής  αλλά και ο ίδιος περιέγραψε τον εαυτό του ως "αποστολικό πεντηκοστιανό" .Ξαναβάζουμε εδώ την αυτούσια παράθεση των λόγων του
                                     
                                         

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ ο κ.Νικολαϊδης ,με τα δικά του λόγια όσο και να τηρεί σιγήν ιχθύος τώρα (και φυσικά τηρεί, να μην χάσει τους "ορθόδοξους" αναγνώστες του που βρίζουν τους Μάρτυρες!)Ο ίδιος μόλις το φέραμε στην επιφάνεια αναφώνησε με θρασύτητα "Όσο και να προσπαθείς να μου κολλήσεις ταμπέλα δεν θα το καταφέρεις"  αλλά το ζήτημα είναι ότι ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΤΗΣ GODISGOOD KOΛΛΗΣΑΤΕ την ΤΑΜΠΕΛΑ σας και δήθεν οδηγούμενοι στον χώρο της πεντηκοστής "δια θεία φώτιση" όπως ανορθόγραφα γράφετε στα κείμενά σας ΠΡΟ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ! Φτάνει με την υποκρισία σας!Εδώ δεν είμαστε το ασκέρι των λοβοτομημένων που σας χειροκροτεί στις σελίδες σας ουτε γελάμε με τα κρυά αστειάκια σας του τύπου "οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων" (αναρωτιόμαστε γιατί επέρχεται το ψύχος τις επόμενες ημέρες..) Ούτε φυσικά τακιμιάζουμε με κυρούλες της γειτονιάς στο Youtube που γράφουν ανορθόγραφα όπως εσεις αγαπητέ!Αυτά είναι δικά σας "κολπάκια"..
    Και επειδή έφερε εις την προσοχή του κοινού ότι κόβουμε σχόλια, θα ήταν καλό να διάβαζε που και πού όσα γράφουμε στον λόγο που το κάνουμε αυτό.Αφήστε που το  μπέρδεψε το θέμα εντελώς με προηγούμενες ιστοσελίδες, άλλα σχόλια, σε άλλα βίντεο ,με άλλες περιπτώσεις κτλ κτλ ,ένα σωρό ασυναρτησίες και μεταξύ σοβαρού και αστείου να μας λέγει τα εξής
      
       "..είναι αδύνατον ένας μάρτυρας να μείνει σε ένα θέμα είναι τακτική που διδάσκετε προφανώς"

  ενώ εις τα ιδικά του κείμενα έχουν καταγραφεί όχι μόνον έλλειψη παραγράφων,ορθογραφία  (ανύπαρκτη) αλλά αναφορές πάνω των 15 θεμάτων την φορά σε ΕΝΑ μόλις κείμενο. Και επειδή προφανώς δεν έχει τελειώσει την απαραίτητη εκπάιδευση (για αυτό τα γραπτά του είναι πλησίον του δημοτικού) να του αναφέρουμε ότι τα δικά μας άρθρα δεν περιέχουν ΟΥΔΕΝΑ ορθογραφικό και συντακτικό λάθος αλλά επίσης ότι η ΑΡΧΗ , η ΜΕΣΗ και το ΤΕΛΟΣ υποδηλώνονται πάντα με την ύπαρξη τίτλων και υποτίτλων κάτωθεν του κυρίου τίτλου για να οδηγείται ο αναγνώστης σε όλα τα υπο ανάλυσιν θέματα. Εάν ο ίδιος αδυνατεί να τα καταλάβει ,αυτό οφείλεται στην ελιππή του μόρφωση και θα πρέπει να το φροντίσει αν θέλει να συζητάει (υπάρχουν και νυχτερινά...)
     
    Τα σχόλια δικά σας αγαπητοί φίλοι. Τα ΔΕΚΑ άρθρα που ο ίδιος έχει γράψει εναντίον μας δεν τα έχουμε φτάσει ακόμη σε αριθμό. Θα εμπλουτίζονται τα παρόντα άρθρα με σημειώσεις και σχόλια καθόσον για μία ακόμη φορά ο κ.Νικολαϊδης δεν τήρησε τον λόγο του να μην γράψει για εμάς (πράγμα που μας στενοχώρησε πραγματικά....χαχα)καθόσον δεν έχει τηρήσει ποτέ και τίποτε από όσα λέγει.Οι δε δαιμονόπληκτες εικόνες που βάζει στα άρθρα του,δηλώνουν ποιον πραγματικά υπηρετεί..

  
                            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου