«O λαλών γλώσση ούκ ανθρώποις λαλεί αλλά τώ Θεώ· ουδείς γάρ ακούει, πνεύματα δέ λαλεί μυστήρια»
(Α΄ Κορ. 14:2)
Κυριολεκτικά, η γλώσσα είναι ένα όργανο γεύσης και ομιλίας μέσα στο στόμα (πρβλ. Λουκάς 16:24). Ωστόσο, ο όρος μεταφορικά χρησιμοποιείται συνήθως στη λογοτεχνία (βλέπε Ηροδότου "Ιστορίαι" 1,57) και στην βιβλική αφήγηση για μια ανθρώπινη γλώσσα (βλ. Αποκ. 5: 9 · 7: 9 κτλ)
Στην Καινή Διαθήκη, το δώρο των «γλωσσών» ήταν μια από τις εκδηλώσεις του Αγίου Πνεύματος (βλ. 1 Κορ. 12: 8-11),ωστόσο όχι και το αποκλειστικό. Mε βάση τα παλαιότερα σωζόμενα χειρόγραφα της Βίβλου, τις μαρτυρίες του Ευσεβίου και Ιερωνύμου,Πατέρων της Εκκλησίας,υπάρχουν βάσιμες αποδείξεις ότι το Ευαγγέλιο του Μάρκου τελειώνει στο χωρίον 16:8 και επομένως αυτό που μεταγενέστερα χειρόγραφα και μεταφράσεις προσθέτουν ως "μεγάλο επίλογο" (ήτοι από το 16:9-20) αποτελούν ψευδεπίγραφα λόγια αντιγραφέων. Για τον λόγο αυτόν, αξιόπιστες μεταφράσεις της Βίβλου δεν περιέχουν καθόλου τα λόγια που εσφαλμένα αποδίδοντα στον Χριστό (εδ.17)καθώς απουσιάζουν από τον Σιναϊτικό και Βατικανό Κώδικα-
"σημεῖα δὲ τοῖς πιστεύσασι ταῦτα παρακολουθήσει· ἐν τῷ ὀνόματί μου δαιμόνια ἐκβαλοῦσι· γλώσσαις λαλήσουσι καιναῖς"
Προς χάριν επιχειρήματος όμως ας δεχτούμε ότι το εδ. Μάρκον 16:17 αποτελεί πραγματικό χωρίο της Βίβλου, εφόσον μάλιστα αναφέρεται από πλείστους άλλους αρχαίους συγγραφείς ως θέσφατο.Μήπως άραγε αναφέρει ότι το χάρισμα της γλωσσολαλιάς και τα ορατά σημεία των χαρισμάτων θα συνεχίζονταν στην χριστιανική εκκλησία επ'άπειρον μέχρι την έλευση του Κυρίου; Φυσικά και όχι!Μήπως άραγε ΟΛΟΙ οι πιστοί εξασκούσαν τα άνωθεν χαρίσματα όπως το ψευδεπίγραφο χωρίο λέγει;
Μερικοί πιστοί έβγαζαν δαίμονες (Πράξεις 5:16, 8: 7, 16: 16-18, 19: 11-12)
Κάποιοι άλλοι μιλούσαν σε γλώσσες (Πράξεις 2: 4, 10:46, 19: 6, 1 Κορινθίους 12:10, 12:28)
Άλλοι έβαζαν τα χέρια τους στους άρρωστους και τους θεράπευαν (Πράξεις 9:17, 28: 8)
Ένας πιστός τσιμπήθηκε από φίδι και δεν βλάπτεται (Πράξεις 28: 3-5)
Αν και δεν υπάρχει πρόβλημα να δεχτούμε ότι ίσως παραπάνω από ένα χαρίσματα υπήρξαν σε πιστούς, το υποτιθέμενο χωρίο στον Μάρκο έρχεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη Αγία Γραφή εφόσον διακηρύττει περίτρανα ότι τα άνωθεν πνευματικά δώρα έπρεπε να υπάρχουν σε όλους υποχρεωτικά!Για τον λόγο αυτό εγράφη υπό των ψευτοαντιγραφέων τοῖς πιστεύσασι ,δηλαδή με οριστικό άρθρο που υποδηλώνει ότι ΟΛΟΙ μηδενός εξαιρουμένου οι πιστοί έπρεπε να έχουν αυτά τα χαρίσματα και όχι απλώς "τινές" . Ο απόστολος Παύλος έδειξε ξεκάθαρα όμως ότι μόνον τινές είχαν τα χαρίσματα αυτά,όπως θα δούμε παρακάτω στην μελέτη μας!Το ψευτοεδάφιο στον Μάρκο είναι εκτός χριστιανικής διδασκαλίας, ουδέποτε το έγραψε ο Ευαγγελιστής Μάρκος λοιπόν και δεν πρέπει να περιλαμβάνεται στις Βίβλους των πιστών!
Μετά το τελευταίο άρθρο μας που προσήλκυσε αρκετούς να δουν την αλήθεια περί των ατράνταχτων αποδείξεων ότι το άγιο πνεύμα είναι η ιερή ενεργός δύναμη του Θεού (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_21.html) και την αστείρευτη πλάνη όλων εκείνων που το θεωρούν πρόσωπο,η προσοχή μας θα στραφεί στις ενέργειες του αγίου πνεύματος και στους καλούς μας φίλους που ονομάζουν εαυτούς "πεντηκοστιανούς" και οι οποίοι θεωρούν ότι συνεχίζουν να έχουν τα ίδια χαρίσματα με τους αποστόλους και τους πρώτους Χριστιανούς.Ως εκ τούτου θα πάρουμε ως δείγμα το εν λόγω σύγγραμμά τους το οποίο παράγουν οι ίδιοι
Το χάρισμα των γλωσσών αναφέρεται με άλλα χαρίσματα του Πνεύματος στην Α Κορινθ. 12: 4-11 (παράβαλε εδάφια 28-30) και αναφέρεται επίσης στην Α Κορινθ. 13 και 14, όπου ο Απόστολος Παύλος εξηγεί διεξοδικά την κατωτερότητα της γλωσσολαλιάς μπροστά στην αγάπη αλλά και στο θείο δώρο της προφητείας ( η οποία έχει διπλό νόημα- σε ορισμένες περιπτώσεις, η θαυματουργική ικανότητα να προφητεύει ή να προβλέπει ένας πιστός μελλοντικά γεγονότα, όπως, για παράδειγμα, στην περίπτωση του Άγαβου - Πράξεις 11:28 · 21:10, 11 - αλλά ειδικότερα μετά την παύση της θαυματουργικής προφητείας, στην εκ πνεύματος ικανότητα να διδάσκουμε, να εκθέτουμε δημόσια και να αναλύουμε τα διάφορα χαρακτηριστικά του Λόγου του Θεού,της Αγίας Γραφής). Πρέπει φυσικά να διακρίνουμε απολύτως όμως τα δώρα από το ίδιο το άγιο πνεύμα, την υποκινούσα ενεργό δύναμη του Θεού που παρέχει "ποικιλίες" χαρισμάτων (Α Κορ. 12: 4, 5).
Σε αρμονία με αυτό, ο Απόστολος είπε στην Α Κορινθίους 13: 8 ότι "ἡ ἀγάπη οὐδέποτε ἐκπίπτει [ποτέ δεν θα σταματήσει]: εἴτε δὲ προφητεῖαι [προφανώς δεν εννοούσε προφητείες της Βίβλου - που σίγουρα πρέπει να εκπληρωθούν- αλλά την πρόβλεψη μελλοντικών γεγονότων— εδ. 2 · Α Κορ. 12:10], καταργηθήσονται [θα παύσουν να δωρίζονται από άγιο πνεύμα· το ελληνικό ρήμα καταργέω, που χρησιμοποιείται εδώ, σημαίνει να καταστεί εντελώς αδρανές ή άχρηστο, θα τερματιστεί] εἴτε γλῶσσαι [το ειδικό «δώρο» από τη δύναμη του Θεού να μιλά κάποιος άλλες γλώσσες — βλέπε Α Κορ. 12:10], παύσονται· εἴτε γνῶσις [σίγουρα όχι όλη η γνώση, αλλά το ειδικό «δώρο» από τη θεία δύναμη του να γνωρίζει τα βαθιά πράγματα—εδ. 2 · Α Κορ : 8], καταργηθήσεται [το καταργέω χρησιμοποιείται ξανά εδώ]. "
"ΟΤΑΝ ΔΕ ΕΛΘΗ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟΝ"
Ας συνεχίσουμε λίγο την ανάλυσή μας στην Α' Κορινθίους Επιστολή 13:9-13
εδ.9 Εκ μέρους[η Παλαιά Διαθήκη ήταν τότε η μόνη διαθέσιμη που είχε δοθεί] δὲ γινώσκομεν καὶ ἐκ μέρους προφητεύομεν[Οι Χριστιανοί στην πρώιμη χριστιανική εποχή είχαν αυτά τα «δώρα» της θεόπνευστης προφητείας επειδή η Βίβλος δεν είχε ακόμη δοθεί πλήρως και έτσι έπρεπε να συμπληρώνουν - προσωρινά την Παλαιά Διαθήκη, δηλαδή την ελλιπή αποκάλυψη για την Εκκλησία]
εδ.10 ὅταν δὲ ἔλθῃ τὸ τέλειον [το πλήρες, το σύνολο, σε αντίθεση με αυτό που είναι εν μέρει - με άλλα λόγια, η ολοκληρωμένη Βίβλος], τότε τὸ ἐκ μέρους καταργηθήσεται.Σε αντίθεση με την εκπλήρωση αυτής της προφητείας, ορισμένοι που υποστηρίζουν την σημερινή δήθεν "γλωσσολαλιά" ισχυρίζονται ότι «αυτό που είναι τέλειο» αναφέρεται, όχι στην ολοκληρωμένη Βίβλο, αλλά στην εν δόξη Εκκλησία ,στον ουρανό. Το ότι ο Απόστολος δεν αναφερόταν σε αυτό, φαίνεται καθαρά από την ένδειξη των εδ. 11-13. Για τους σκοπούς του επιχειρήματός του, προσωποποιεί την Εκκλησία στον εαυτό του (σύγκρινε με εδ. 12, "εμείς")Σύμφωνα με τα ρήματα-
εδ.11 ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν[αναφέρεται στην γλωσσολαλιά], ὡς νήπιος ἐφρόνουν [βλέπε Α Κορ. 3:1; 14:20] , ὡς νήπιος ἐλογιζόμην [αναφέρεται στην προφητεία]· ὅτε δὲ γέγονα [αναφέρεται στην γνώση] ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου.[τα θαυματουργικά δώρα του Πνεύματος, που αφορούσαν μόνο την πρώιμη Εκκλησία - την "παιδική ηλικία" της Εκκλησίας -εξ' ου και το νήπιον που σημαίνει μωρό, βρέφος].Όσοι θέλουν να έχουν τα χαρίσματα αυτά είναι πνευματικά βρέφη και βρίσκονται σε σκότος σε σχέση με τα πιο βαθιά πνευματικά πράγματα λοιπόν,κατά τα λόγια του Παύλου.
εδ.12 βλέπομεν[οι Χριστιανοί στην νηπιακή τους πνευματικότητα] γὰρ ἄρτι [στις ημέρες του Παύλου] δι᾿ ἐσόπτρου [αρχαίοι καθρέπτες που δεν ήταν καθαροί] ἐν αἰνίγματι [αμυδρά, ασαφώς-εφόσον η ολοκληρωμένη θεία αποκάλυψη με τον πλήρη βιβλικό κανόνα δεν είχε γίνει ακόμη] ,τότε [όταν ο βιβλικός κανόνας ολοκληρωνόταν με την Καινή Διαθήκη] δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον [θα είχαν τότε μια σαφή κατανόηση.Και δεδομένου ότι το γυαλί αντιπροσώπευε ελλιπή γνώση, η έκφραση «πρόσωπο με πρόσωπο», είναι μεταφορική για την κατάσταση της ολοκληρωμένης γνώσης, όσον αφορά τη γραπτή αποκάλυψη του Θεού. Το πρόσωπο αρκετές φορές τυποποιεί ή συμβολίζει τη γνώση — βλ. Αποκ. 1:16. 20:11; έτσι όταν ο Θεός «μίλησε στον Μωυσή πρόσωπο με πρόσωπο» - Έξοδος. 33: 11 — Ο Μωυσής δεν τον είδε πρόσωπο με πρόσωπο - Έξοδος 33: 20 - εδώ «πρόσωπο με πρόσωπο» σημαίνει ξεκάθαρα. γιατί ο Θεός μίλησε στον Μωυσή, όχι σε οράματα και όνειρα, όπως και σε άλλους προφήτες, αλλά σε απολύτως σαφή γλώσσα- Δευτερ. 34:10]· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε [με την ολοκλήρωση της Αγίας Γραφής] δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην [από τον Θεό]
εδ.13 νυνὶ δὲ [εν αντιθέσει με τα δώρα του πνεύματος] μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη[που αντιστοιχούν και σε όλες τις άλλες χάρες του Πνεύματος, όπως και στην εδ. 8, τα τρία «δώρα» του Πνεύματος που αναφέρονται ισχύουν και για τα άλλα «δώρα» του Πνεύματος] , τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.
Εάν ,όπως θέλουν οι σύγχρονοι "πεντηκοστιανοί" το "τέλειον" που έγραψε ο Παύλος σήμαινε την ουράνια δόξα της Εκκλησίας,τότε είμαστε αναγκασμένοι να πέσουμε στην πλάνη ότι η Εκκλησία θα διατελούσε σε νηπιακή, εμβρυώδη πνευματικότητα και δεν θα τελείωνε ποτέ τον προορισμό της προς την ωριμότητα σε αντίθεση βέβαια με όσα λέει καθαρά η Αγία Γραφή (Πράξεις 20:32; Εφ 2:20-22; 4:11-16; Κολ. 2:6, 7, 19; Β Τιμ. 3:15-17; Εβρ. 5:11-14; 6:1-3; Α Πετρ. 2:2, 5; Β Πέτρ. 1:1-11; 3:18)Τι ανόητη και αντιχριστιανική θέση!Εν αντιθεσει, με τον ολοκληρωμένο Λόγο του Θεού και τις χάρες του Πνεύματος, που εκπροσωπούνται στην διαρκή τριάδα της πίστης, της ελπίδας και της αγάπης η Εκκλησία θα συνέχιζε στην ανάπτυξη της γνώσης και της χάριτος στην τελειότητα.
ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΟΥΓΙΚΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ και ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΠ' ΑΥΤΩΝ
Με τον όρο χριστιανική εποχή εννοούμε την περίοδο από την Πεντηκοστή (την ίδρυση της Εκκλησίας) μέχρι και δεύτερη έλευση του Κυρίου προ της μάχης του Αρμαγεδδώνα ο οποίος θα παραλάβει τους εκλεκτούς Του (Κατά Ματθαίον 24:29-31). Η εποχή αυτή διακρίνεται στην "νηπιώδη" ή πρώιμη, την μέση και την ύστερη. Είναι θέμα ιστορικής εξέλιξης ότι τα «δώρα» του Πνεύματος εξαφανίστηκαν μετά τον θάνατο των αποστόλων. Αργότερα πέθαναν και εκείνοι που είχαν λάβει τα χαρίσματα της γλωσσολαλίας και θεραπείας επίσης με αποτέλεσμα να μειώνονται σταδιακά αυτοί οι οποίοι τα εκδήλωναν. Eπί παραδείγματι ο Ειρηναίος της Λυών έγραψε τα εξής
"Καθὼς καὶ πολλῶν ἀκούομεν ἀδελφῶν ἐν τῇ ἐκκλησίᾳ προφητικὰ χαρίσματα ἐχόντων καὶ παντοδαπαῖς λαλούντων διὰ τοῦ Πνεύματος γλώσσαις καὶ τὰ κρύφια τῶν ἀνθρώπων εἰς φανερὸν ἀγόντων ἐπὶ τῷ συμφέροντι καὶ τὰ μυστήρια τοῦ Θεοῦ ἐκδιηγουμένων(Κατά αιρέσεων)"
Καθώς δεν είχε παρέλθει πολύς καιρός από τον θάνατο των αποστόλων προφανώς υπήρχαν ακόμη αδελφοί οι οποίοι κατείχαν θεία χαρίσματα που τα έλαβαν εξ άλλων αδελφών που είχαν έλθει σε επαφή με Χριστιανούς που τα είχαν λάβει από τους αποστόλους.Ο Ειρηναίος όμως δεν αναφέρει ότι ΟΛΟΙ είχαν αυτά τα χαρίσματα, μόνο "πολλοί", δηλαδή κάποιοι εκ της πλειονότητος. Ο Ιουστίνος ο Μάρτυς γράφει παρόμοια στον Διάλογο με τον Τρύφωνα (101-167 μΧ)
Σύγχρονοι πεντηκοστιανοί επικαλούνται τον Τερτυλλιανό να προκαλεί τον Μαρκίωνα να δείξει σημεία του πνεύματος στην δική του "εκκλησία",λησμονούν όμως ότι ο Τερτυλλιανός στα τελευταία του χρόνια δυστυχώς ασπάστηκε την αίρεση του Μοντάνου με τις ψευτοπροφήτισσές του (το κίνημα "νέα προφητεία" το 170μΧ )που τι μας θυμίζει,τι μας θυμίζει...το σύγχρονο κίνημα του πεντηκοστιανισμού! Η ομάδα του Μοντάνου καταδικάστηκε ως αίρεση από την επίσημη εκκλησία και μάλιστα τα όσα έκαναν δεν είχαν τίποτα να κάνουν με την γλωσσολαλιά των πρώτων Χριστιανών. Ο Ευσέβιος παρέχει πληροφορίες για αυτήν την ομάδα-
"Κώμη τις εἶναι λέγεται ἐν τῆι κατὰ τὴν Φρυγίαν Μυσίαι, καλουμένη Ἀρδαβαῦ τοὔνομα· ἔνθα φασί τινα τῶν νεοπίστων πρώτως, Μοντανὸν τοὔνομα, κατὰ Γρᾶτον Ἀσίας ἀνθύπατον, ἐν ἐπιθυμίαι ψυχῆς ἀμέτρωι φιλοπρωτείας δόντα πάροδον εἰς ἑαυτὸν τῶι ἀντικειμένωι πνευματοφορηθῆναί τε καὶ αἰφνιδίως ἐν κατοχῆι τινι καὶ παρεκστάσει γενόμενον ἐνθουσιᾶν ἄρξασθαί τε λαλεῖν καὶ ξενοφωνεῖν, παρὰ τὸ κατὰ παράδοσιν καὶ κατὰ διαδοχὴν ἄνωθεν τῆς ἐκκλησίας ἔθος δῆθεν προφητεύοντα..." (Ευσεβίου Εκκλ.Ιστορία [5.16.7]
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι ο Μοντάνος ήταν πρώην ιερέας της Κυβέλης που κατά την διάρκεια των μυσταγωγιών της συνήθιζαν να "μουρμουρίζουν" ακαταλαβίστικα λόγια με διάφορα μουγκριτά κτλ. Το "γλωσσολαλείν' των πεντηκοστιανών είναι ακριβώς το ίδιο, όπως και του Μοντάνου που διέφερε από την γλωσσολαλιά του πνεύματος όπως είχε παραδοθεί στην εκκλησία ,σύμφωνα με τον Ευσέβιο. Οι οπαδοί του Μοντάνου έκαναν αυτό που κάνουν οι σημερινοί ψευτοπεντηκοστιανοί στην κάτωθι εικόνα εν "παρεκστάσει"!
Εν ολίγοις, ετάρατταν τα πλήθη με τις φαντασιόπληκτες κραυγές της δήθεν γλωσσολαλιάς με τα "κορακίστικα",ακατανόητα λόγια που έλεγαν ο Μοντάνος και οι ψευτοπροφήτες του και μάλιστα,πολύ ορθά ο Ευσέβιος τα αποδίδει στον Σατανά, καθώς πολλοί που τους άκουγαν νόμιζαν πολύ σωστά ότι ο Μοντανός ήταν δαιμονισμένος (θα δούμε και άλλες αποδείξεις περί αυτού πιο κάτω). Θα ήταν καλό όσοι νομίζουν ότι "γλωσσολαλούν" (στην πραγματικότητα πρόκειται για ασυγκράτητη δαιμονική μπουρδολογία)να διαβάσουν την αφήγηση στο Κατά Μάρκον 9:17-29 και να δουν ότι δεν είναι το άγιο πνεύμα το οποίο "ὅπου ἂν αὐτὸν καταλάβῃ, ῥήσσει αὐτόν, καὶ ἀφρίζει καὶ τρίζει τοὺς ὀδόντας αὐτοῦ, καὶ ξηραίνεται"(Κατά Μάρκον 9:18) αλλά το πνεύμα του Σατανά όπως κάνει στους δαιμονισμένους!
Πολύ ωραία ανέφερε το θρησκευτικό περιοδικό Η Σκοπιά του 1965,σελίδα 315 παραγρ.20 ότι όταν το άγιο πνεύμα του Θεού έρχεται πάνω σε ένα άτομο παράγει αποτελέσματα νοημοσύνης και το εξυψώνει σε αξιοπρέπεια σε αντίθεση με το σατανικό πνεύμα που ξεφτιλίζει τον άνθρωπο, τον κάνει να λαλεί διεστραμμένα και ακαταλαβίστικα με σπασμούς της σάρκας και παραμόρφωση του προσώπου με μορφασμούς άνευ αξίας! Έτσι θέλουν οι δάιμονες τον άνθρωπο ! Αυτά κάνουν οι σύγχρονοι "πεντηκοστιανοί" οι σύγχρονοι οπαδοί της "Κυβέλης" και του Μοντάνου!Η δε "μπουρδολαλιά" τους δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την χριστιανική- και θα αποδειχτεί σε κάτωθι υπότιτλο.
Πολλές χριστιανικές ομάδες που μένουν πιστοί σε αυτά που λέει η Γραφή,απορρίπτουν την άποψη ότι αυτά τα χαρίσματα διατηρήθηκαν ανά τους αιώνες. Η άποψη των Μαρτύρων του Ιεχωβά ας πούμε δεν είναι ότι τα χαρίσματα αυτά απαλοίφθηκαν εντελώς μετά τον θάνατο των αποστόλων,όπως η πεντηκοστιανή godisgood υποστήριξε αποκρύβωντας την πλήρη άποψη της Σκοπιάς. Η Σκοπιά θεωρεί ότι διατηρήθηκαν για κάποιον χρόνο μέχρι που έφυγαν και όσοι τα είχαν λάβει θαυματουργικά μετά τους αποστόλους. Ιδού το ντοκουμέντο-
Μερικοί που υποστηρίζουν ότι τα θαυματουργικά [τονίζουμε τα "θαυματουργικά",επειδή τα γενικά χαρίσματα της διδασκαλίας,της ποίμανσης κτλ δεν θα έπαυαν ποτέ] χαρίσματα εξακολουθούν να υφίστανται ισχυρίζονται ότι αυτή η παύση έγινε επειδή η Εκκλησία έγινε "χλιαρή" και ότι το χωρίο Αποκάλυψη 2: 4 υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό.Τίποτε δεν είναι πιο μακριά από την αλήθεια. Ο απόστολος Παύλος έδειξε ξεκάθαρα ότι τα θαυματουργικά χαρίσματα του Πνεύματος θα εξαφανίζονταν - όχι λόγω της χλιαρότητας εκ μέρους της Εκκλησίας, αλλά επειδή ο σκοπός για την απονομή και τη χρήση αυτών των «δώρων» θα εκπληρωνόταν πλήρως και επομένως δεν θα χρειάζονταν πλέον. Επισήμανε στην Α Κορ.14:22 ότι η ομιλία σε γλώσσες δόθηκε ως σημάδι, όχι σε εκείνους που πιστεύουν, αλλά σε εκείνους που δεν πιστεύουν, δηλαδή ότι ήταν ως "μαρτυρία" στους απίστους ώστε να μεταστραφούν στην χριστιανοσύνη.Επομενως καμία "χλιαρότητα" από μέρος των πιστών δεν θα συντελούσε στον αφανισμό των γλωσσών αλλά κάτι άλλο πολύ μεγαλύτερο!
Γιατί αυτά θεία χαρίσματα θα έπαυαν να λειτουργούν; Για δύο λόγους: (1) Μόλις η πρώιμη, η "εμβρυώδης" Εκκλησία θα καθιερωνόταν ,θα έφερνε έτσι την προσοχή του κόσμου, ειδικά εκείνων που ο Κύριος καλούσε «από το σκοτάδι στο δικό του θαυμαστό φως "(1 Πέτρ. 2: 9) από τους Εβραίους και τους Εθνικούς (Ρωμ. 1:16) και έτσι δεν θα χρειάζονταν πλέον. (2) Όταν τα γραπτά της Καινής Διαθήκης θα ήταν πλήρη και θα προστίθοντο στην Παλαιά Διαθήκη, η Εκκλησία δεν θα χρειαζόταν "ιάματα θεραπειών" , καθώς οι Γραφές είναι οι ίδιες επαρκείς "σοφίσαι εἰς σωτηρίαν διὰ πίστεως τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ" και να κάνουν τον άνθρωπο του Θεού (τον πιστό) "ἄρτιο" [με πλήρη επίδοση, πλήρως καταρτισμένο], πρὸς πᾶν ἔργον ἀγαθὸν ἐξηρτισμένο (Β Τιμοθ. 3: 15-17). Ο Παύλος δεν κάνει ουδεμία μνεία για χαρίσματα θαυματουργικά ως α π α ρ α ι τ η τ α για την σωτηρία των πιστών.
Ήδη στην εποχή του Iωάννη του Χρυσοστόμου το χάρισμα αυτό είχε περάσει στο παρελθόν, γιατί ο ίδιος αναφέρει: «Και γαρ ήσαν το παλαιόν και χάρισμα της ευχης εxoντες πολλοί μετά γλώττης», δηλαδή στον παλαιό καιρό υπήρχαν και άνθρωποι που είχαν το χάρισμα της προσευχής μαζί με το χάρισμα να ομιλούν γλώσσες! (Χρυσ. όμιλ ΛΕ’ στήν Α’ Κορ., ΕΠΕ, σ. 464)Ας προσέξουμε ότι δεν λέει για το χάρισμα της προσευχής απλά, το οποίο δεν θα έπαυε ποτέ αλλά το χάρισμα της προσευχής ΜΕ ακολουθούμενη την γλωσσολαλιά!
Ο Ιερός Αυγουστίνος (354-430) ,μετέπειτα άγιος της Καθολικής Εκκλησίας έγραψε τα εξής:
"Στις πρώτες εποχές," Το Άγιο Πνεύμα ήλθε πάνω σε αυτούς που πίστευαν: και μίλησαν σε γλώσσες, "που δεν είχαν μάθει", όπως τους έδωσε το Πνεύμα".Αυτά ήταν σημάδια προσαρμοσμένα στον καιρό. Διότι ήταν φανερό ότι το άγιο Πνεύμα προμήνυε σε όλες τις γλώσσες, για να δείξει ότι το Ευαγγέλιο του Θεού έπρεπε να περάσει από όλες τις γλώσσες σε ολόκληρη τη γη. Αυτό το πράγμα έγινε για ένα προμήνυμα και εξαφανίστηκε." (Ομιλίαι εις την Πρώτην Ιωάννου Επιστολή)
Το προαναφερθέν στην αρχή έντυπο αναφέρει όμως ότι ένας ποιμένας- πρεσβύτερος της Εκκλησίας δεν μπορεί να ηγηθεί εάν δεν έχει θαυματουργικά χαρίσματα στην τωρινή εποχή! Ιδού οι αυθαιρεσίες
Όπως όμως έχουμε σημειώσει με τα κόκκινα γράμματα στην Β προς Τιμόθεον επιστολή 3ο κεφάλαιο στο οποίο ο Παύλος σαφώς αναφέρει Ο Λ Ε Σ τις ιδιότητες και αρετές που πρέπει να έχει ένας Χριστιανός ποιμένας, δεν αναφέρει Π Ο Υ Θ Ε Ν Α την ιδιότητα της γλωσσολαλιάς, της προφητείας,των ενυπνίων κ.ο.κ. Όμως οι ψευτοπεντηκοστιανοί ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ στις ιδιότητες αυτές τα δήθεν "χαρίσματα".. Τι είδους πνεύμα είναι αυτό που τους οδηγεί να αντιφάσκουν με όσα λέει Αγία Γραφή σαφέστατα; Θα το δούμε πιο κάτω.. Σε σχέση με την από τους ιδίους διαστρέβλωση των λόγων των αποστολικών πατέρων,μπορείτε να δείτε εδώ με περισσότερη ανάλυση
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_12.html
αλλά και την γκάφα του γνωστού διαχειριστή της πεντηκοστιανής godisgood (όσο και να χτυπιέται, είναι πεντηκοστιανός) να κακοποιήσει το κείμενο της Σκοπιάς μεταφράζοντας με την αμορφωσιά που τον διακατέχει άλλη λέξη αντί άλλης
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_12.html (βλέπε την Σημείωση 17/1/2021)
ΤΙ ΘΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΙΩΗΛ;
"Καὶ ἔσται μετὰ ταῦτα καὶ ἐκχεῶ ἀπὸ τοῦ πνεύματός μου ἐπὶ πᾶσαν σάρκα, καὶ προφητεύσουσιν οἱ υἱοὶ ὑμῶν καὶ αἱ θυγατέρες ὑμῶν, καὶ οἱ πρεσβύτεροι ὑμῶν ἐνύπνια ἐνυπνιασθήσονται, καὶ οἱ νεανίσκοι ὑμῶν ὁράσεις ὄψονται·καὶ ἐπὶ τοὺς δούλους μου καὶ ἐπὶ τὰς δούλας μου ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἐκχεῶ ἀπὸ τοῦ πνεύματός μου" (Ιωήλ 2:28,29)
Με βάση τη χρήση αυτού του αποσπάσματος από τον Πέτρο την ημέρα της Πεντηκοστής (Πράξεις 2: 16-18), πολλοί ισχυρίζονται ότι το Πνεύμα του Θεού χύθηκε τότε ἐπὶ πᾶσαν σάρκα και ότι η εκδήλωση αυτού ήταν, μεταξύ άλλων και η γλωσσολαλιά. Είναι προφανές από το θέμα του Ιωήλ 2 ότι αναφέρεται στη χριστιανική περίοδο, ή στην Εποχή του Ευαγγελίου. Έτσι "σε εκείνες τις μέρες" θα σήμαινε κατά την εποχή του Ευαγγελικού Αιώνα. Αυτό υποδηλώνεται από το γεγονός ότι το εδ. 28 δείχνει ότι "μετὰ ταῦτα", δηλαδή, στη Χιλιετία, όταν η Βασιλεία του Θεού θα έρθει στη γη (Ματθ. 6:10) το Πνεύμα Του θα χυθεί ἐπὶ πᾶσαν σάρκα (Ησαΐας 32: 13-18).
Μερικοί ισχυρίζονται ότι το απόσπασμα του Πέτρου για την προφητεία του Ιωήλ στις Πράξεις 2 αποδεικνύει ότι ισχύει μόνο για το χρόνο που μιλούσε - την εποχή του Ευαγγελίου. Απαντούμε ότι η παραπομπή του δεν προοριζόταν για ερμηνεία, ούτε για να δείξουμε σε ποια εποχή ή εποχές ισχύει, αλλά για να αντικρούσει την κατηγορία του μεθυσιού από τους Εβραίους εναντίον του και των Αποστόλων (Πράξεις 2:13). Αρνήθηκε ότι το φαινόμενο ήταν μεθύσι (εδ. 15), και ισχυρίστηκε ότι ήταν αντ 'αυτού έκχυση του Αγίου Πνεύματος - όχι αμαρτωλό αλλά θεϊκά εγκεκριμένο πράγμα, που προφήτευσε ο Ιωήλ (εδ. 16). Στη συνέχεια ανέφερε ολόκληρο το τμήμα του Ιωήλ που αντιμετώπιζε τις εκροές του Πνεύματος, αλλά δεν έκανε καμία ερμηνεία ή εφαρμογή του αποσπάσματος αλλά το χρησιμοποίησε για να αποδείξει ότι οι Εβραίοι δεν ήταν μάρτυρες "κρασοκατανύξεως", αλλά έκχυσης του Πνεύματος.
Επομένως, δεν υπάρχει βάση για να ισχυριστούμε ότι ο Ιωήλ 2:28, 29 μαζί με τις Πράξεις 2: 16-18 αποδεικνύουν ότι ο Θεός εκχύει ακόμη και τώρα το άγιο Πνεύμα Του σε «κάθε σάρκα», καθώς το εδάφιο 28, όπως μόλις είδαμε, ισχύει μόνο στην Χιλιετία- "μετὰ ταῦτα" Το Πνεύμα του Θεού χύνεται τώρα για τους πιστούς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η σύγχρονη γλωσσολαλιά αποτελεί απόδειξη αυτής της έκχυσης. Αυτό γίνεται με εντελώς διαφοερετικούς τρόπους.
ΤΙ ΘΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΙΑΣΕΙΣ" ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ;
Φυσικά δεν είναι μόνο οι ψευδοπεντηκοστιανοί που φρονούν τα περί θαυμάτων αλλά και οι ορθόδοξοι και Καθολικοί αλλά και άλλες ευαγγελικές ομάδες. Όσον αφορά την επιστολή Ιακώβου 5:14, 15, που οι ατυχείς επικαλούνται σε σχέση με το λεγόμενο "ευχέλαιο", το νόημα αποδεικνύει ότι αναφέρεται στη θεραπεία της αμαρτίας και όχι της σωματικής ασθένειας. Θα παραθέσουμε τα εδάφια 13-6 και 19-20, με παρενθέσεις σχολίων μας:
"Κακοπαθεῖ [από ασθένεια σώματος, απώλειες, προβλήματα, απογοητεύσεις κ.λπ.] τις ἐν ὑμῖν; προσευχέσθω·[για δύναμη από τον Θεό] εὐθυμεῖ τις; ψαλλέτω. ἀσθενεῖ [ἀσθενέω - γενικά σημαίνει να είσαι αδύναμος (Ρωμ. 4:19; 8: 3; 14: 1, 2; 2 Κορ. 11:21; 12: 9, 10 ,εδώ εν πνεύματι] τις ἐν ὑμῖν; προσκαλεσάσθω τοὺς πρεσβυτέρους τῆς ἐκκλησίας, καὶ προσευξάσθωσαν ἐπ᾿ αὐτὸν ἀλείψαντες αὐτὸν ἐλαίῳ [ο Λόγος του Θεού, ως φάρμακο (Ζαχ. 4: 11-14) και έλαιο που ανακουφίζει] ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Κυρίου καὶ ἡ εὐχὴ τῆς πίστεως σώσει τὸν κάμνοντα [αμαρτωλό], καὶ ἐγερεῖ [θα τον σώσει από τον θάνατο της τιμωρίας της αμαρτίας] αὐτὸν ὁ Κύριος· κἂν ἁμαρτίας ᾖ πεποιηκώς, ἀφεθήσεται αὐτῷ. ἐξομολογεῖσθε ἀλλήλοις τὰ παραπτώματα, καὶ εὔχεσθε ὑπὲρ ἀλλήλων, ὅπως ἰαθῆτε· πολὺ ἰσχύει δέησις δικαίου ἐνεργουμένη... Ἀδελφοί, ἐάν τις ἐν ὑμῖν πλανηθῇ ἀπὸ τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπιστρέψῃ τις αὐτόν, γινωσκέτω ὅτι ὁ ἐπιστρέψας ἁμαρτωλὸν ἐκ πλάνης ὁδοῦ αὐτοῦ σώσει ψυχὴν ἐκ θανάτου[Βλέπε Εβρ.12:13] καὶ καλύψει πλῆθος ἁμαρτιῶν"
Καθαρά λοιπόν εδώ πρόκειται περί πνευματικής θεραπείας από μέρους των διδασκάλων της εκκλησίας με την προσευχή τους και την ανάγνωση της Αγίας Γραφής σε έναν πάσχοντα από αμαρτία Χριστιανό που έχει πλανηθεί. Κανένα "ευχέλαιο" ή άλλες τέτοιες ανοησίες.Ό,τι ισχύει για την γλωσσολαλιά,το ίδιο και για τα υπόλοιπα θεία χαρίσματα. Παύση.
ΠΟΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΥΣ
Ο μέγας απόστολος Παύλος έγραψε τα εξής:
"Καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός. Οὐ μέγα οὖν εἰ καὶ οἱ διάκονοι αὐτοῦ μετασχηματίζονται ὡς διάκονοι δικαιοσύνης, ὧν τὸ τέλος ἔσται κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν" (Β Κορινθίους 11:14,15)
Πώς αντιλαμβανόμεθα γενικώς εάν οδηγούμεθα εκ του πνεύματος του Θεού ή του Σατανά; Ο Ιησούς Χριστός απήντησε το ερώτημα αυτό ως εξής:
"ἄραγε ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς" (Κατά Ματθαίον 7:20)
Δείχνουν οι "καρποί" ,τα έργα και η διδασκαλία του σύγχρονου πεντηκοστιανισμού ότι είναι μια αναβίωση των θεόων χαρισμάτων του αγίου πνεύματος; Η διδασκαλία των σύγχρονων πεντηκοστιανών είναι σε οξεία αντίθεση με τα όσα διδάσκει η Αγία Γραφή για τον Θεό. Δεν ομιλούμε μόνο για την αίρεση του μονταλισμού που έχουν ενστερνισθεί αρκετοί από αυτούς αλλά και της ειδωλολατρικής δοξασίας της "τριάδος".Η αθανασία της ψυχής και η ύπαρξη της κόλασης είναι επίσης στα αντιχριστιανικά δόγματα που πρεσβεύουν. Δεν θα σταθούμε σε αυτά καθώς θα αναλυθούν σε άλλα άρθρα μας επειδή τα ίδια δόγματα πιστεύονται και από άλλες ομάδες.Πλην αυτών όμως,έχουν ακόμη χειρότερα δόγματα από άλλες καθ' ομολογίαν χριστιανικές εκκλησίες. Εξετάστε τα εξής:
1) Στο έντυπό τους διαβάζουμε τα εξής:
σελίδα 2 (τα κόκκινα γράμματα δικά μας)
Ενώ δήθεν κόπτονται και νοιάζονται για το αποστολικό πιστεύω της πρώτης εκκλησίας ,προσέξατε τα φαιδρά που γράφουν στο "όραμά" (κανένα ενύπνιο θα τους το αποκάλυψε..) τους; Ο σκοπός τους δεν είναι να παράγουν πνευματικούς Χριστιανούς ,έστω υποψήφιους για την ουράνια πατρίδα αλλά για την...επίγεια τάξη πραγμάτων ακόμη ακόμη και για ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ, ναι καλά διαβάσατε, να δώσουν στρατιώτες να σκοτώσουν άλλους σε πεδία μαχών! Η Αγία Γραφή γράφει καθαρά
"Δοῦλον δὲ Κυρίου οὐ δεῖ μάχεσθαι, ἀλλ᾿ ἤπιον εἶναι πρὸς πάντας, διδακτικόν, ἀνεξίκακον"(Β Τιμ.2:24)
"Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς καὶ προσεύχεσθε ὑπὲρ τῶν ἐπηρεαζόντων ὑμᾶς καὶ διωκόντων ὑμᾶς"(Mατθ. 5:44)
Με αυτό το "όραμά" τους αποκρούουν τους λόγους του Ευαγγελίου, γίνονται φίλοι του κόσμου ο οποίος "ὅλος ἐν τῷ πονηρῷ κεῖται" (A Iωάννου 5:19)
2)Συνεχίζουμε να διαβάζουμε τα εξής:
σελίδα 10 (κόκκινα γράμματα δικά μας)
Έχουν παντελή άγνοια για το πραγματικό πρόσωπο του Ιησού Χριστού αλλά και την θέση Του στον σκοπό του Θεού. Η θειότητα του Ιησού δεν αμφισβητείται από κανέναν καθώς ο Χριστός κατέχει θεία φύση (περισσότερα εδώ στο άρθρο μας https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/07/8281-1.html)Αυτό που θεωρούν είναι ότι ο τέλειος "άνθρωπος" [όχι ΘΕ=άνθρωπος] Ιησούς Χριστός, όπως τον ονομάζει ο απόστολος Παύλος στην διάρκεια της επίγειας διακονίας Του (Α Τιμ. 2:5)ενσαρκώθηκε δίχως να "διακόψει" την θεότητά του! Πόσο πολύ καταρρίπτει την άποψη αυτή ο Λόγος του Θεού καθώς λέει:
"ἀλλ᾿ ἑαυτὸν ἐκένωσε μορφὴν δούλου λαβών, ἐν ὁμοιώματι ἀνθρώπων γενόμενος, καὶ σχήματι εὑρεθεὶς ὡς ἄνθρωπος ἐταπείνωσεν ἑαυτὸν γενόμενος ὑπήκοος μέχρι θανάτου, θανάτου δὲ σταυροῦ"(Φιλιπ.2:7,8)
Ποιαν μορφήν Ε Κ Ε ΝΩ Σ ΕΝ (έβγαλε εντελώς) ο Χριστός; Όπως λέει το εδάφιο Φιλιπ.2:6 την θειότητά του ("ἐν μορφῇ Θεοῦ ὑπάρχων")Έγινε άνθρωπος ίσος κατά πάντα με τους αδελφούς Του (Eβραίους 2:11) Εάν διατηρούσε την θεότητά του ,τότε σε ποίαν θέση τον "ὑπερύψωσε αὐτὸν" (Φιλιπ.2:9) ο Θεός μετά στον ουρανό; Υπάρχει θέση και μεγαλύτερη της θείας φύσης;
Τι γελοιότητες υποστηρίζει το παραπάνω πεντηκοστιανικό έντυπο!
3)Συνεχίζουμε τα φαιδρά-
Κώστα φίλε μου, θα επαναλάβω αυτό που έλεγε ο αδελφός μας Ρώσσελ όταν οι εχθροί του τον κατηγορούσαν : "Αν σταματάω τον δρόμο μου για να κλοτσάω κάθε σκυλί που μου γαβγίζει,τότε δεν θα φτάσω ποτέ στον προορισμό μου!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα όσα έγραψε και γράφει είναι η απέλπιδα προσπάθεια μπας και τον ακούσει κανένας και του δώσει αξία.Εκτός από αγράμματος και αιρετικός,"νοσεί" και διανοητικώς.Αυτό όμως δεν εμποδίζει να σταθώ σε δύο πράγματα μόνο απο τις χαζομάρες που γράφει,πιο ανορθόγραφα από ποτέ!
1)Στο άρθρο του εδώ https://godisgood.gr/?p=2113 έγραψε ότι τάχα "διαστρεβλώσαμε" το κείμενο περί των "χαρισμάτων των ποιμένων"αποκρύπτωντας ΠΟΝΗΡΑ το γεγονός ότι δεν εξηγήσαμε μόνο την σελίδα 15 αλλά ΟΛΟΝ τον υπότιτλο από την σελίδα 14 με τίτλο"ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ"- Στην ΙΔΙΑ ΣΕΛΙΔΑ 14 αναφέρεται το χάρισμα της ΓΛΩΣΣΟΛΑΛΙΑΣ ΓΕΝΙΚΩΣ για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ (κατά την παρερμηνεία του εντύπου),συνεπώς και για τους ποιμένες που δήθεν έχουν!Ιδού τα λόγια που "ξέχασε" να υπογραμμίσει ο Ρ.Ν αφελώς νομίζοντας ότι "εμείς προσθέσαμε την γλωσσολαλιά"
"Ο απ. Παύλος τονίζει στο Α' Κορ. ιδ' «θέλω όλοι να μιλάτε γλώσσες (εδ. 5)"
και ιδού το πεντηκοστιανό έντυπο εφαρμόζει την συμβουλή του Παύλου ΣΕ ΟΛΟΥΣ στην εκκλησία,συνακολούθων των ποιμένων της!Οπότε ερμηνεύσαμε απολύτως σωστά το τι γράφει το έντυπο,όσο και να χτυπάνε κάποιοι τα κεφαλάκια τους στον τοίχο αγαπητέ μου Κώστα!
2)Δεν θα σταθώ στα εδάφια που έχω αναλύσει κατά την γραμματική και συντακτική νοηματική τους έννοια. Τα όσα άλλωστε γράφει σε ποικίλες γραμματοσειρές που δεν ξέρει πώς να τις χρησιμοποιεί εντός κειμένου ο Ρ.Ν δεν πείθουν,παρά μόνον αγνοούντες, μιας και όπως βλέπεις,ο άνθρωπος δεν μπορει ΚΑΝ να γράψει σε παράγραφο.Απλά ό,τι του λένε τα "ενύπνια" εκεί στις πεντηκοστιανές μαζώξεις που τους "υπνωτίζουν"!Για να βλέπουν ενύπνια την σήμερον ημέρα, είτε παίρνουν καλή πρέζα,είτε κοιμούνται όρθιοι,είτε και τα δύο!
3)Χάρηκα ιδιαίτερα καθώς είδα ότι ποικίλοι αναγνώστες τους εκφράζονται για εμάς "απρεπώς" και με χυδαιότητες. Κάνουμε καλή δουλεία και αυτό φαίνεται από τις αντιδράσεις τους-το ότι δε οι μισές λέξεις που έχει γράψει,όπως ορθά αναφέρεις, είναι ανορθόγραφες και παραμορφωμένες δείχνει ότι το καζάνι του έβρασε καλά τα νευράκια του και άρχισε να γράφει ό,τι αρλούμπα του ήλθε εις την κεφαλήν!
4)Μπορείς να χειροκροτήσεις έτι περισσότερον την αμορφωσιά του Ρ.Ν καθώς έχει άγνοια του τι σημαίνει ειρωνεία και πώς εκφράζεται με τα σημεία στίξεως. Την λέξη "οραματίστηκαν" και όραμα την εφαρμόσαμε περιπαικτικά στα ενύπνια που δήθεν οι ψευτοπεντηκοστιανοί βλέπουν για να δείξουμε τάχα τον.."οραματισμό τους" και ο Ρ.Ν έκατσε και έγραψε διακόσιες λέξεις για το τι σημαίνει "οραματισμός" ...Από εκεί να καταλάβεις ότι ο άνθρωπος δεν έχει καν επίγνωση της ελληνικής γλώσσας και του συγγραφικού ύφους!
Τις άλλες ανοησίες που γράφει δεν τις διάβασα καν,μιας και είναι κυριολεκτικά τρικυμία εν κρανίω!Τις αφήνω για να "παίζει" και να τον χειροκροτούν οι παρομοίου επιπέδου αναγνώστες του..Άλλωστε τέτοιοι που είναι, μόνο ένας Ρ.Ν τους αξίζει!
Εδώ ο Ραφαέλ εκεί ο Ραφαέλ,που είσαι Ραφαέλ;;;Την γλώσσα σου κατάπιες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί με τα εν λόγο λουλούδια,αλλά από ότι κατάλαβα από το άρθρο πρόκειται για δαιμονισμένους ανθρώπους.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις γνώσεις που μας παρέχεις μέσα από την αγία γραφή.Ευχομαι να βοηθηθούν ειλικρινείς άνθρωποι και να έρθουν κοντά στον Θεό πριν είναι αργά!
Και τι "λουλούδια" αγαπητέ μου...Η Βαβυλώνα η Μεγάλη η μητέρα των "θρησκευτικών" πορνών είναι όλη στην ιστοσελίδα του..Ευαγγελικοί, Πεντηκοστιανοί, Ορθόδοξοι χαχα,όλοι οδηγούμενοι από το αυτό "πνεύμα" κατά των διδασκαλιών του Χριστού..Εάν δεις τις εκφράσεις τους καταλαβαίνεις ότι υπάγονται στον ένα και μόνο εχθρό του Θεού! Είναι απόλυτη η σύγχυσή τους που μόνο ένας τέτοιος "καθοδηγητής" τους αντιπροσωπεύει μια χαρά..με φυσικά τις πιο γελοίες θέσεις που μπορεί κάποιος να έχει..
ΔιαγραφήΕυχαριστώ Σώτο για τα καλά σου λόγια...Αυτοί που κρατούν την γνήσια χριστιανική πίστη ήταν και είναι λίγοι,οπότε ο λόγος σου είναι έπαινος για εμένα!Ο Κύριος να σε ευλογεί!
ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ! ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ
ΕΊΠΑΝ ΌΤΙ Ο ΚΑΙΦΑΣ ΑΝΉΚΕ ΣΕ ΆΛΛΟ ΔΟΓΜΑ?! ΜΑ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΊΩΝ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΌ! ΌΛΟΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΉΤΑΝ ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΟΙ ΕΠΕΙΔΉ ΠΡΟΈΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΌ ΤΟΝ ΣΑΔΩΚ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΈΑ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΏΝΤΑ! ΌΧΙ ΣΑΝ ΆΛΛΟ ΔΟΓΜΑ!ΚΑΙ ΑΠΌΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΊΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΟΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΑΟ ΚΑΙ ΉΤΑΝ ΜΈΛΗ ΤΟΥ ΣΑΝΧΕΔΡΙΝ
ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΌ ΜΠΑΚΆΛΗ ΣΩΣΤΆ ΤΟ ΕΙΠΕΣ, ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΑΚΙ ΤΟΥΣ ΛΈΕΙ "ΚΆΛΕΣΕ", ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΓΛΩΣΣΟΛΑΛΟΥΝ ΌΧΙ ΌΤΙ ΤΟΥΣ ΆΛΛΑΞΕ ΘΡΗΣΚΕΊΑ! ΑΥΤΟΊ ΓΡΆΦΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΜΈΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΎΝ ΕΣΈΝΑ!! ΣΤΗΝ "ΤΑΞΗ"?? Ε Λ Ε Ο Σ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΙ ΕΣΎ ΧΑΧΑ
ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΊΠΑΝ ΌΤΙ ΟΙ ΒΙΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΆΘΕΟΙ ΠΉΡΑΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΉΡΕ ΠΡΙΝ Ο ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΠΟΥ ΉΤΑΝ ΉΔΗ ΠΡΟΣΗΛΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΈΜΕΝΕ ΗΤΑΒ ΝΑ ΔΕΧΤΕΊ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ! ΟΎΤΕ ΒΟΥΔΙΣΤΗΣ, ΟΥΤΕ ΑΘΕΟΣ
ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΠΟΥ ΛΈΝΕ, ΤΡΑΓΙΚΌ, ΣΙΧΆΘΗΚΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΆ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΎ!
ΣΤΑΘΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕ
Γ. Π
Σε ευχαριστώ αγαπητέ για όλα τα λόγια σου και τις όμορφες επισημάνσεις σου στις πλάνες του Ρ.Ν
ΔιαγραφήΤόσο ανοησία ωστε να νομίζει τους Σαδδουκαίους και τον Καϊάφα ,τον επίσημο Αρχιερέα του Ιεχωβά σαν άτομα "διαφορετικής" απόχρωσης...Οι Φαρισαίοι,οι Σαδδουκαίοι δεν ήταν ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΙ, ήταν ΟΜΟΔΟΞΟΙ με διαφορετική ερμηνευτική προσέγγιση στις Γραφές.Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στον δήθεν χριστιανικό κόσμό που αγαπούν οι Πεντηκοστιανοί.Οι Καθολικοί και οι Ορθόδοξοι δέχονται εντελώς διαφορετικό βιβλικό κανόνα με τους Προτεστάντες ας πούμε..Εάν μας έλεγαν ότι οι Ιουδαίοι με τους Σαμαρείτες ήταν ετερόδοξοι ,ναι να το δεχτούμε!Όχι όμως οι Σαδδουκαίοι (στους οποίους ανήκαν ολοι οι Λευίτες όπως λες)και οι Φαρισαίοι και δεν ξέρω και εγώ ποιος άλλος μέσα στον Ισραήλ ότι ήταν σε άλλη δογματική απόχρωση! Όσο για τον Βαλάαμ ο ίδιος ήταν καθ'ομολογίαν προφήτης του Θεού, αν και υποκριτής- η Αποκάλυψη στηλιτεύει την διδαχή του Βαλάαμ ,δηλαδή την υποκριτική του πορεία όχι τις δογματικές του απόψεις!!!!Μάλιστα οι έχοντες την διδασκαλίαν του Βαλάαμ παρακινούσαν τους πιστούς σε ΑΝΗΘΙΚΕΣ πράξεις όπως και ο πάλαι ποτέ Βαλάμ με τις Μωαβίτισες δελέασε τον Ισραήλ...
Δυστυχώς η εν λόγω ιστοσελίδα δεν είναι τίποτε άλλο από ένα μίξερ πλάνης και ανοησιών, δεν εχει να πει τίποτα από την Αγία Γραφή, όσο και αν προσπαθεί να την διαστρεβλώσει...
Απλά πέτα την στα σκουπίδια, αξίζει όσο και τα ευρήματα ενός ρακοσυλλέκτη
Ευχαριστώ για τα σχόλιά σου
Μάλλον σε εισάκουσε και ανήρτησε το άρθρο του ελαφρώς μάλλον ανανεωμένο.. Εδώ είναι σε περίπτωση που θες να δεις τις κλασσικές αρλούμπες των Πεντηκοστιανών
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://godisgood.gr/?p=2059#comments
Δεν αξίζει καν να ασχοληθείς με "χαρίσματα" του ακάθαρτου πνεύματος που τους οδηγεί, το πνεύμα της πλάνης! Καμία σχέση με το Άγιο πνεύμα του Θεού βέβαια
Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά κηρύττουν με το καλύτερο μεταφραστικό τμήμα των κεντρικών τους γραφείων σε πάνω από 1000 γλώσσες την στιγμή που η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, η πολυπληθέστερη εκδίδει μόνο σε... 7 γλώσσες τα βιβλία της(ασχέτως αν η κάθε χώρα τα μεταφράζει μόνη της) Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά εκπληρώνουν το εδάφιο Ματθαίος 24:14 και είναι η μοναδική χριστιανική ομάδα που κηρύττει π α ν τ ο ύ όπως ήταν η απαίτηση του Χριστού στο Κατά Ματθαίον 12:19,20.Εκεί δουλεύει το Άγιο πνεύμα του Ιεχωβά Θεού και του Ιησού Χριστού!
Σε τι "Θεό-μπακάλη" στρέφουν οι Πεντηκοστιανοί τους δύσμοιρους που τους ακολουθούν;;Τα είπαμε πιο πάνω
Δες την μουσική τους "λατρεία" Χτυπιόνται με κραυγές και όργανα της ροκ μουσικής και το ονομάζουν δήθεν ύμνους..λες και είναι σε συγκρότημα χέβι μεταλ..Τετοια λατρεία δέχεται ο αξιοπρεπής Θεός της Βίβλου; Κοίτα τις όμορφες συναθροίσεις των Μαρτυρων με τους εύηχους ύμνους με το πιάνο και τα άλλα όργανα.. Οι δε Ορθόδοξοι εκατό φορές χειρότεροι (και άσχετοι με χριστιανισμό).
Οίκτος και μόνον! Αλήθεια την χαζοερμηνεία του Ρ.Ν στο χωριό του Ιακώβου πως την είδες;
Θα στο πω μονολεκτικά αυτήν την φορά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΛΟΥΜΠΕΣ!
ΒΡΕ ΜΠΕΤΟΝ ΑΡΜΈ Ο ΆΛΛΟΣ ΣΕ ΈΧΕΙ ΣΚΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΕΛΙΔΑ ΟΟΔΕ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΠΩΣ Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗΣ ΠΟΥ ΠΕΤΣΟΚΟΨΕ ΤΟΝ ΜΆΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΣΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΈΚΑΤΣΕΣ ΚΑΙ ΈΓΡΑΨΕΣ?? ΔΙΑΒΆΖΟΝΤΑΣ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΏΝ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΛΑΝΕΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ, Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΈΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΝΏΣΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΉ ΣΕ ΈΚΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΚΡΕΜΜΥΔΆΚΙΑ.
To ποιος "πετσόκοψε" ποιον φαίνεται καθαρά από τα άρθρα που γράφτηκαν για να δειχθούν οι πλάνες των ψεδοπεντηκοστιανών, εκτός από αυτά των ψευτορθοδόξων...
ΔιαγραφήΚαι μόνο το τραγέλαφο ύφος σου να έρθεις εδώ μετά από την σωρεία αποδείξεων περί του σκάρτης σελίδας godistgood δείχνει ότι εκτός από την ανοησία και η ΓΕΛΟΙΟΤΗΣ επίσης έχει το άπειρον...
Σε προτρέπω αντί για τον αγαπητό μας ευφάνταστο φίλο και την (αν)ορθόδοξη ΟΟΔΕ να αρχίσεις να διαβάζεις την Αγία Γραφή επειδή έχεις μαύρα μεσάνυχτα αγαπητέ!
Φυσικά και έχει ΚΑΠΟΙΕΣ γνώσεις στην Αγία Γραφή! Ξέρει πώς να βρίσκει τα εδάφια. Ερμηνεία και βιβλική διδασκαλία μηδενική (για να μην πω υπό του μηδενός)
Τα δε κρεμμυδάκια που έφαγε εδώ δεν τα έχει δει ούτε σε στιφάδο/Εδώ τα άρθρα που πέρασε αλλά δεν άγγιξε..
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/460-394.html
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_10.html
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/aklonitospistis-godisgood-blog.html
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/aklonitospistis-blog-godisgood-blog.html
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post.html
Το ότι "ορθόδοξοι" ,Ευαγγελικοί και άλλες παραφυάδες θεωρούν την godisgood ότι "πετσοκόβει" Μάρτυρες, δεν προξενεί εντύπωση...
Τα μωρά μωραίνουν αλλήλους....
Περαστικά εύχομαι!
Aγαπητέ μου Κώστα
ΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σου απόλυτα.Άλλωστε και από το ύφος του συγκεκριμένου δυστυχούς που έκανε τον κόπο να έλθει για να υβρίσει και όχι για να προβεί σε διάλογο,καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειται...
Βλέπε επίσης την κατάσταση των ψευτοχριστιανών. Ο θεός του κόσμου τούτου , ο Σατανάς έχει συσκοτίσει τις διάνοιές τους. Ενώ τρώγονται μεταξύ τους για πολλά θέματα, το μίσος εναντίον των Μαρτύρων του Ιεχωβά τους ενώνει απόλυτα! Ο Χριστός είπε ότι μόνο οι αληθινοί ακόλουθοί Του θα διώκονταν ,επομένως οι εχθροί της πραγματικής Εκκλησίας θα ήταν εκείνοι που θα τους δίωκαν και λοιδορούσαν όταν θα έβγαιναν τα άπλυτά τους στην φόρα...Και όπως είδες στα προηγούμενα άρθρα, βγήκαν ΠΟΛΛΑ μα Π Α Ρ Α Π Ο ΛΛ Α στην φόρα,όχι μόνο για τους δήθεν ορθόδοξους αλλά και για τους πάσης φύσεως ψευτοπεντηκοστιανούς
https://godisgood.gr/?p=2113
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΠΕΤΣΟΚΟΨΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΠΕΤΟΝ
Και μετά ξύπνησες ...χαχαχα
ΔιαγραφήΑς βάλω μερικές "τσεκουριές" που έφυγαν "ξώφαλτσα"..
1)Αποσιώπηση της ερμηνευτικής Αγίου Νεκταρίου περί Ιεχωβά (https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/11/e-o-149.html
2)Αποσιώπηση περί του επισήμου δόγματός του (το οποίο άρχισε να λέει μόνο όταν έβγαλε στην φόρα εδώ η aklonitospistis τα δικά του λεγόμενα)
3)Σιγήν ιχθύος από την godisgood για την παραφθορά και αδυνταξία (επειδή συν τοις άλλοις ο αγαπητός μας φίλος δεν ξέρει και την ελληνική)του εδαφίου Εβραίους 8:5 ,που μετέφρασε άλλη λέξη αντί για την ορθή ,σκορπώντας τα γέλια σε όλους τους γνωρίζοντες (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_12.html
3)Η ΓΚΑΦΑ να συνδέσει τον Πάστορα Άντερσον με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά ,την οποία μάζεψε μόλις αναρτήθηκε το δικό μας άρθρο που τον εξέθεσε ανεπανόρθωτα (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/einai-o-godisgood.html
3)Η ανόητη ερμηνεία περί χαρισμάτων του ποιμένος στο άρθρο του https://godisgood.gr/?p=2113 αγνοεί τα συμφραζόμενα των λεγομένων του εντύπου της ωευτοπεντηκοστής αποκρύπτωντας ΠΟΝΗΡΑ το γεγονός ότι δεν εξηγήσαμε μόνο την σελίδα 15 αλλά ΟΛΟΝ τον υπότιτλο από την σελίδα 14 με τίτλο"ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ"- Στην ΙΔΙΑ ΣΕΛΙΔΑ 14 αναφέρεται το χάρισμα της ΓΛΩΣΣΟΛΑΛΙΑΣ ΓΕΝΙΚΩΣ για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ (κατά την παρερμηνεία του εντύπου),συνεπώς και για τους ποιμένες που δήθεν έχουν! (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/05/o.html)
4)Η σιωπή ιχθύος περί του Αγίου πνεύματος εις το άρθρον μας https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_21.html
Να συνεχίσω ή δεν συμφέρει τα κοράκια της ΟΟΔΕ και τους νεραϊδοπαρμένους των πεντηκοστιανών; Όπως οι Φαρισαίοι και οι Σαδδουκαίοι που συνεργάστηκαν για την φίμωση της χριστιανικής αλήθειας, έτσι και αυτοί! Και επειδή μάλλον εκ τους λεξιλογίου σου και του ύφους που έχεις εδώ αποδίδεις και κοσμητικά επίθετα, καλό θα ήταν να ξέρεις ότι τα adhominem επίχειρήματα (ΑΝ ξέρεις τι είναι) γυρνάνε πάντα σε αυτόν που τα εκφέρει! Δεν έσβησα το σχόλιό σου (παρ' όλο που έπρεπε λόγω των χυδαιοτήτων στο πρόσωπο του οποιουδήποτε συνομιλητή) για να δείξω εδώ στους φίλους αναγνώστες ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ανθρωπάρια μαζεύονται εκεί στην godisgood και ΟΟΔΕ για να το παίξουν "Χριστιανοί" - Τουτέστιν, όσο πιο πολύ νευριάζετε και βρίζετε ,τόσο πιο ευτυχείς μας κάνετε αγαπητέ μου! Δείχνετε την απόλυτη σύγχυσή σας. Καλή μετάνοια στον Χριστό εύχομαι!
Το ποιός γλεντάει ποιόν, φαίνεται καθαρά συνομιλητά!Μάλλον τα βρήκες σκούρα εδώ και πήγες αμέσως να βρεις το δίκιο σου από εκεί, χαχαχα
ΔιαγραφήΌσον αφορά τα μαθηματικά, δυστυχώς με την ταχύτητα που γράφουμε πολλές φορές μπορεί να ξεφύγει κάτι.. Είναι καλύτερο βέβαια από το να "ΑΥΤΟΪΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ" όπως ο φιλαράκος σου ο Ρ. Ν έγραψε στο ανορθόγραφο και ασύντακτο αρθράκι του😂😂😂
Αλήθεια όμως απορώ... "αυτοϊκανοποιείται μόνος όπως έγραψε ή και εσύ μαζί του;;;
Καλησπέρα και καληνύχτα σας...
Κώστα αγαπητέ, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά στην περίπτωση της godisgood- απορώ πως μορφωμένοι (αν υπάρχουν εντός των αναγνωστών τους) διαβάζουν αυτά τα ανορθόγραφα ορνιθοσκαλίσματα! Ο Ρ.Ν δεν μπορεί να εξηγήσει την διαφορά "ικανοποίησης" και "αυτοϊκανοποίησης" (που συμφωνώ, γελάνε και οι πέτρες..)και έχει την αυθάδεια να θέλει να ερμηνεύσει και τις Γραφές! ΟΥΤΕ ΛΕΞΙΚΟ από τα "Lidl" δεν σώζει την κατάστασή του!
ΔιαγραφήΘα φτιάξω μέσα στην μέρα εδώ το σχόλιο που έχω συγκεντρώσει τα όσα ανοήτως ανέφερε και στο καινούριο λιβελλογράφημα κατά ημών και τις διαστρεβλώσεις που ο νοσηρός εγκέφαλός του έχει κάνει.
Καλά θα ήταν όμως να καθήσει στα αυγά του. Στο νέο του ανορθόγραφο κειμενάκι του λοιπόν κατηγορεί τους Μάρτυρες του Ιεχωβά και εμένα προσωπικά ότι δήθεν πιστεύουμε ότι το άγιο πνεύμα "ΕΙΝΑΙ" ηλεκτρισμός [χωρίς να παρέχει πηγές φυσικά για τα λεγόμενά του] Πρόσεχε, δεν λέει ότι οι Μάρτυρες το παρομοιάζουν όπως την δύναμη του ηλεκτρισμού αλλά είπε ότι οι Μάρτυρες λένε ότι το άγιο πνεύμα ΕΙΝΑΙ ηλεκτρισμός.
Εμάς μας κατηγόρησε ότι παρερμηνεύσαμε τα λόγια του Νεκταρίου (πράγμα που δεν κάναμε φυσικά) αλλά εμείς ΔΕΝ διαστρεβλώσαμε κανένα κείμενο, το οποίο βάλαμε αυτούσιο- απλά ερμηνεύσαμε τα λόγια του Νεκταρίου κατά τι φαίνεται ότι σημαίνουν. Ο Ρ.Ν όμως στην προκειμένη περίπτωση κατηγορεί ΕΥΘΕΩΣ, μη ερμηνεύοντας τους Μάρτυρες ότι λένε ότι το άγιο πνεύμα είναι "ηλεκτρισμός" - Δηλαδή ότι το άγιο πνεύμα είναι το ρεύμα, πράγμα που οι Μάρτυρες του Ιεχωβά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ Ή ΓΡΑΨΕΙ.
Εδώ για το τι πιστεύουμε για το άγιο πνεύμα του Θεού
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_21.html
Τον προκαλούμε να βρει ΕΝΑ έντυπο των Μαρτύρων ή δήλωση που να λέει ότι το άγιο πνεύμα ΈΙΝΑΙ ηλεκτρισμός
Παραθέτω προς αποφυγή εντυπώσεων τα αυτούσια λόγια του:
"Αυτό έλειπε να ασχοληθώ με ένα ολόκληρο παραλήρημα ενός ανθρώπου που δεν έχει ιδέα τι είναι το Άγιο Πνεύμα και νομίζει ότι είναι ηλεκτρισμός…"
Τον προκαλώ επίσης στο άρθρο μου περί του αγίου πνεύματος να πει πού γράφω ότι το άγιο πνεύμα είναι ηλεκτρισμός. Υπενθυμίζω ότι η παραποίηση των λεγομένων κάποιου και η κατηγορία άνευ αποδείξεων μπορεί να σημάνει πολλά - αλλά ουδέν καινόν διότι αυτό είναι η ιδία η φύση της godisgood όπως κάποιος μπορεί να διακρίνει περί όχι μόνο της παρερμηνείας των λόγων των άλλων αλλά και ακόμη και του ιδίου του διαχειριστή,βλέπε άρθρο εδώ κάνοντας τα αγαπημένα του "edit"
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post.html
Χαίρεται και πάλι :) Και χαίρομαι εις διπλούν που με μελετάτε :) :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Στάθη (Να μιλάμε στον ενικό κάποτε το κάναμε). Ξέρεις πολύ καλα και μέσα από τις απαντήσεις μου, ότι άλλη απάντηση στο Blog σου δεν θα δοθεί οπότε το να περιμένεις κάποια απάντηση από εμένα είναι μάταιο.
Όπως βλέπεις από το τίτλο της επικεφαλίδας GodisGood.gr έχεις μια πρόσκληση, και περιμένω την απάντηση σου.
15αλλά, «να αγιάσετε τον Kύριο τον Θεό» μέσα στις καρδιές σας· και να είστε πάντοτε έτοιμοι σε απολογία με πραότητα και φόβο, προς καθέναν που ζητάει από σας λόγο για την ελπίδα που είναι μέσα σας·
{A Πέτρου 3:15}
Kαλημέρα. Θα ήθελα να διευκρινίσω κάποια θέματα προτού προβώ στην απάντηση της πρόσκλησης- θα έχω ΔΥΟ μέρη που απαντώ
Διαγραφή1)ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΩ να απαντάτε στα άρθρα που αναρτώ,ούτε έχω την διακαή επιθυμία περί του τι εσείς γράφετε στο blog σας.Το ότι δεν "αγγίξατε" σε προηγούμενο μήνυμα το ανέφερα επειδή ήταν άρθρα που άγγιζαν θέματα τα οποία είχατε ήδη αναλύσει εν μέρει ή εν πολλώ αγνοώντας τις περαιτέρω διευκρινήσεις/άρθρα.Σας υπενθυμίζω ότι ΕΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΙ ασχοληθήκατε με εμάς και όχι εμείς με εσάς. Επίσης,ΕΣΕΙΣ πρώτοι ΦΥΓΑΤΕ- άρα προς τι ο διάλογος αγαπητέ; Ξεχνάτε τις υποσχέσεις σας;
2)Δεν "κυνηγάμε" την σελίδα σας ούτε εσας προσωπικά. Για τον λόγο αυτό δεν θα βρειτε πουθενά στα κείμενά μου τις λέξεις "στραπάτσο", "σφαλιάρες" και άλλα τέτοια όμορφα που γράφετε εσείς (ούτε βιντεάκια που χαρακτηρίζουν ελεεινά τους συνομιλητές μου βάζω). ΑΥΤΟ είναι προσωπική επίθεση και όχι η δική μου. Εγώ κρίνω πάντα με τα γραφόμενα του άλλου την γενική του στάση-
3)Καλείτε σε πρόσκληση debate και η ίδια σας η πρόσκληση είναι μια ατέρμονη προσβολή κατά του προσώπου που προσκαλείτε. Έτσι κάνετε στο σπίτι σας κ.Νικολαϊδη; Καλείτε κάποιον υβρίζοντάς τον; Βάλατε μονομερή σχόλια ψυχοπαθών ατόμων που μας κατηγορούν ,χωρίς ΚΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ,ως προς το γιατί αφαιρέσαμε σχόλιά τους. Επίσης στην δεύτερη εικόνα ΣΑΣ, πράγματι φαίνεται ο λόγος που αφαιρούμε σχόλια,αλλά αυτό δεν το υπογραμμίσατε!ΕΣΕΙΣ δεν διατυμπανίζετε ότι αφαιρείτε χυδαία σχόλια και υβριστικά (αν και δεν τα αφαιρείτε όλα φυσικά..);Γιατί να μην έχω το δικαίωμα να κάνω το ίδιο; Και όταν κατηγορούν ιδιαίτερα με δόλο και πρόγραμμα;Απλά ανόητος δεν είμαι αγαπητε. Το ΚΑΝΑΤΕ για να ΠΡΟΪΔΕΑΣΕΤΕ το ακροατήριό σας ,λασπολογώντας για μια ακόμη φορά από το μίσος σου τον προσκαλεσμένο σου ΠΡΙΝ έχουν την ελάχιστη ιδέα γιατί προβήκαμε στην πραγματικότητα σε διαγραφή σχολίων ΚΑΠΟΙΩΝ ατόμων. Εδώ αφήσαμε Σαλταούρες, θεολόγους άλλους επίσης μέσα στα blogs μας και τα videos στο κανάλι μας στο Youtube, ορκισμένους εχθρούς των Μαρτύρων- δεν σας περνάει η ιδέα γιατί σβήνουμε μερικούς; Ας σας περάσει και κάτι άλλο στο μυαλό εκτός από μίσος κ.Νικολαϊδη... Το να προσκαλείτε κάποιον και να τον υβρίζετε στους αναγνώστες σσς ΠΡΙΝ ΚΑΝ αρχίσετε αυτό που θέλετε ως συζήτηση αποτελεί από μόνο του ΑΣΧΡΗ ΣΤΑΣΗ, και επίσης ΘΡΑΣΟΣ να εισέρχεστε ως "αθώα περιστερά" με εδαφιάκια καλώντας σε "καλόπιστο" debate. Ο Σατανάς κ.Νικολαϊδη έκανε την ίδια τακτική στον Χριστό, ακόμα και την Αγία Γραφή χρησιμοποίησε στους πειρασμούς για να Τον καλοπιάσει.Ο Κύριος όμως απήντησε
"Υ Π Α ΓΕ οπίσω"
Όχι αγαπητέ μου, δεν επιθυμώ κανένα είδους debate ανάμεσά μας. Έχω διακόψει την άμεση επικοινωνία μαζί σας εδώ και χρόνια και κατά καιρούς όταν επανεμφανίζασταν (αλήθεια ποιος επανεμφανίζεται από καιρούς σε καιρούς, μιας και το θίξατε και αυτό..) λόγω του χαρακτήρα σας και του τρόπου γραφής των άρθρων σας (και δεν εννοώ τα ορθογραφικά λάθη..)Το debate έλαβε χώρα στα emails μας πριν καιρό, όταν δεν ήξερα τι είδους άνθρωπος είστε. Τώρα όμως, που έμαθα καλά το ποιόν σας, Ο Χ Ι, ουδεμία πιθανότης debate υπάρχει. Έχετε τους Jesus Only, κάντε τα παιχνιδάκια σας με αυτούς και ίσως η κατάντια της ΟΟΔΕ σας παρασημοφορήσει ξανά. Τέτοια παράσημα από τον "μουργόλυκο" Μαυρομάγουλο και την παρέα του να μένουν, είναι η ύψιστη ντροπή. Εγώ δεν γυρεύω εύσημα από ανθρώπους.Επίσης είμαι ο μόνος που γράφω στο blog μου, δεν έχω "βοηθούς" για να γράφουν και αυτοί και για αυτό συγγράφω μόνο όταν έχω χρόνο από την εργασία μου.
Ο Ιησούς Χριστός δεν έκανε ποτέ τέτοιου είδους debate με τους αντιπάλους Του- είπε τα εξής
"Εἴ τις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν..." (Ματθ.16:24)
Πρότρεψε τους αποστόλους να ομιλούν περί της ελπίδος τους ΜΟΝΟΝ εις τους " α ξ ί ο υ ς" και να μην κάνουν debate με τον καθέναν που λοιδορεί ή που η στάση του είναι ασεβής-
"Εις οποίαν δε πόλιν ή κώμην εισέλθητε, εξετάσατε τις είναι ΑΞΙΟΣ εν αυτή, και εκεί μείνατε εωσού εξέλθητε" (Ματθ.10:11)
Στην περίπτωση αυτή, ναι και διάλογο να κάνω ,και στο σπίτι του ανθρώπου να πάω!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Β' ΜΕΡΟΣ
ΔιαγραφήΟ απόστολος Πέτρος το εδάφιο που παραθέσατε το έγραψε όταν οι Χριστιανοί καλούνται δημοσίως - και επειδή ήταν στην περίπτωση προ του διωγμού του Νέρωνα - όταν καλούνταν "εις απολογίαν" στα δικαστήρια που οι εχθροί του Χριστού τούς πήγαιναν. Όχι στον κάθε λοιδορό και ανάξιον (εκεί πάει το Κατά Ματθαίον 7:6)- αλλά από τον καθένα δικαστή και άρχοντα. Για αυτό ο Πέτρος γράφει στα προηγούμενα εδάφια 13,14
"Και τις θέλει σας κακοποιήσει, εάν γείνητε μιμηταί του αγαθού;Αλλ' εάν και πάσχητε διά την δικαιοσύνην, είσθε μακάριοι· τον δε φόβον αυτών μη φοβηθήτε μηδέ ταραχθήτε.."
Πότε έδιναν απολογία; Όταν έπασχαν οι Χριστιανοί στα χέρια των διωκτών "δια την δικαιοσύνην" (βλέπε και εδάφιο Α Πέτρου 3:16)Όχι στον καθένα εχθρό της πίστεως που τους καλούσε σε "debate".
Η απάντησή μου λοιπόν είναι Ο Χ Ι. Μπορείτε να γράψετε ό,τι θέλετε για τον λόγο άρνησής μου, να αποδώσετε δειλία και δεν ξέρω εγώ τι, τόσα μαργαριτάρια διαρκής λάσπης προς το πρόσωπό μου έχετε γράψει, θα βρείτε κάτι, δεν ανησυχώ. Πρέπει να το πιστέψετε ότι ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ τι γράφετε κύριε Νικολαϊδη (τον ενικό τον χρησιμοποιώ μόνο στους φίλους ή την δίχως "κύριε" προσφώνηση την χρησιμοποιώ μόνο στους φίλους και αγαθούς ανθρώπους).Απαντήσαμε μετά από καιρό όταν ένας Ανώνυμος αναγνώστης σας ήλθε με χυδαίους χαρακτηρισμούς (αλήθεια γιατί μαζεύετε μόνο τέτοιους στο blog σας;)να μας πει για εσάς.
Εγώ το blog μου και εσείς το δικό σας- έχω δικαίωμα να σχολιάζω όσα λέτε από εδώ, χωρίς διάλογο μαζί σας. Αν θέλατε ειλικρινά να μάθετε γιατί ερμήνευσα τον Νεκτάριο όπως τον ερμήνευσα, γιατί έβαλα τα χειρόγραφα όπως τα έβαλα ,γιατί πιστεύω ότι το άγιο πνεύμα ΔΕΝ είναι ηλεκτρισμός όπως διατυμπανίζετε ψευδώς στο τελευταίο σας άρθρο για μας, θα έπρεπε να είχατε έρθει ΠΡΙΝ γράψετε να συζητήστε και όχι κατόπιν της "λάσπης". Κανένας πολιτικός αντίπαλος, κανένας δίκαιος κριτής σε οποιοδήποτε debate δεν θα δεχόταν τέτοιου είδους δήθεν καλόπιστη συζήτηση.
Η απάντησή μου είναι ίδια με του αποστόλου Παύλου
"Mωράς δε φιλονεικίας [debate ας μου επιτραπεί] και γενεαλογίας και έριδας και μάχας νομικάς φεύγε, διότι είναι ανωφελείς και μάταιαι" ( Tιτ. γ 9)
«Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Τίτ. γ', 10)
Το χρέος μου το έκανα πριν χρόνια μαζί σας και έχω παραιτηθεί. Εάν συναντούσα το σπίτι σας στην διακονία μας από πόρτα σε πόρτα, απλά θα προσπερνούσα το σπίτι σας. Δεν ενδιαφέρομαι για συζήτηση με άτομα όπως εσείς, μιας και όπως γράψατε επίσης σε άρθρο σας θεωρείτε "υποτιμητικό" να μιλάτε μαζί μας. Ε μην υποτιμήσουμε με τέτοιο τρόπο τον υψηλό εαυτό σας αγαπητέ μου...
Καλή συνέχεια
Ότι είχα να πω το είπα εδώ.
Διαγραφήhttps://godisgood.gr/?p=3117
Να είσαι καλά..
Κώστα, είναι η στάση του Χριστού και των αληθινών ακολούθων Του αυτή που περιέγραψα.
ΔιαγραφήΕπειδή θίχτηκε το ζήτημα των debate, δες το νέο μας άρθρο που απαντάει και στην πρόσκληση/πρόκληση του Ρ.Ν
https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/09/debates-m-t.html
Πάντως δεν ασχολούνται, δεν ασχολούνται, μετά την "ανώνυμη" παρέμβαση έσπευσαν τρία άρθρα να γράψουν εναντίον μας...!!!
Οι άνθρωποι πρέπει να συνέλθουν....