ΠΕΡΙ ΣΩΜΑΤΩΝ
"Καὶ σώματα ἐπουράνια, καὶ σώματα ἐπίγεια· ἀλλ᾿ ἑτέρα μὲν ἡ τῶν ἐπουρανίων δόξα, ἑτέρα δὲ ἡ τῶν ἐπιγείων"
(Α Κορινθίους 15:40)
Αν και όπως έχουμε ήδη δηλώσει σε προηγούμενα άρθρα μας , δεν ασχολούμεθα καθόλου με τα μίξερ εδαφίων και τις διάφορες ψευδοδισκαλίες της ευαγγελικο-πεντηκοστιανής godisgood, θεωρούμε ότι θα μπορούσαμε να θίξουμε μερικά σημεία τα οποία δείχνουν όχι μόνο την δική τους πλάνη αλλά και άλλων οπαδών της αίρεσης της Νίκαιας. Το παρόν άρθρο απευθύνεται κυρίως προς τους δικούς μας φίλους και αναγνώστες που τυχόν έχουν διάφορες απορίες.
Άλλωστε οι κοινές αυτές ψεύτικες διδασκαλίες περί δήθεν "θεωμένων" ανθρώπινων σωμάτων (κατά τους "ορθόδοξους") ή τα "άφθαρτα αθάνατα αθρώπινα σώματα" κατά άλλους βρίσκουν κοινό έρισμα σε διάφορες αντιχριστιανικές διδασκαλίες που δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα η Αγία Γραφή αναφέρει. Παραθέτουμε ένα δείγμα αυτών των θέσεων όπως η godisgood παραθέτει, ως συνήθως ακολουθώντας την τακτική της λοιδορίας και του χλευασμού -
Το πώς αναστήθηκε ο Ιησούς , το αποδείξαμε επακριβώς μέσα από την Αγία Γραφή σε προηγούμενα άρθρα και δεν προτιθέμεθα να επαναλάβουμε προς δυσαρέσκειαν κάποιων γνωστών κυριών "Σαλταούρων" ή άλλων. Εάν δεν καταλαβαίνουν ή καλύτερα κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν είναι πρόβλημά τους, όσα σεντόνια "χωρίων" γράψουν ή όσο συνεχίζουν να διαστρεβλώνουν τις Γραφές. Εάν ο Ωριγένης ή άλλοι πατέρες υποστηρίζουν το ίδιο με εμάς , τότε συμφωνούν απόλυτα με την Βίβλο. Ας κοιτάξουν οι ίδιοι να απορρίψουν τις πλατωνικές ιδέες περί αθανασίας της ψυχής και τα άλλα ειδωλολατρικά που κάνουν και ας αφήσουν τους ΜτΙ ήσυχους.
Τι μας λέει ο ευγενής φίλος μας; Περί άφθαρτου ,αθάνατου ανθρώπινου σώματος. Δυστυχώς, ο απόστολος Παύλος διαφωνεί μαζί του- Α Κορινθίους 15:50,51
"...σάρξ καὶ αἷμα [ανθρώπινο σώμα δηλαδή] βασιλείαν Θεοῦ κληρονομῆσαι οὐ δύνανται, οὐδὲ ἡ φθορὰ τὴν ἀφθαρσίαν κληρονομεῖ.Ιδοὺ μυστήριον ὑμῖν λέγω· πάντες μὲν οὐ κοιμηθησόμεθα, πάντες δὲ ἀλλαγησόμεθα"
Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ όρος, και ΚΑΜΙΑ έννοια ενός "άφθαρτου αθάνατου ανθρώπινου σώματος". Έάν είσαι άνθρωπος, πρέπει να ντυθείς αθανασία (δεν είναι εγγενής)ΜΟΝΟ εάν αλλάξεις ΣΩΜΑ (λάβεις πνευματικό) και ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Πολύ όμορφα η μετάφραση του Ιωάννη Θ. Κολιτσάρα μεταφράζει το χωρίο ως εξής
"Με αυτό δε που σας λέγω, αδελφοί, εννοώ ότι η σάρκα και το αίμα, το σαρκικόν δηλαδή και φθαρτόν σώμα μας δεν ημπορεί, όπως είναι σήμερα, να κληρονομήση την βασιλείαν του Θεού, ούτε και η φθορά κληρονομεί ποτέ την αφθαρσίαν.Ιδού σας φανερώνω μίαν μυστηριώδη και άγνωστον αλήθειαν· όλοι μεν δεν θα αποθάνωμεν, όλοι όμως, νεκροί και ζώντες, όταν έλθη ο Χριστός, θα αλλάξωμεν σώμα και κατάστασιν"(Μετάφραση Ιωάννη Κολιτσάρα)
Το ίδιο πιστοποιεί πάλι ο απόστολος Παύλος στα εδάφια B Koρινθίους 5:1
"Οἴδαμεν γὰρ ὅτι ἐὰν ἡ ἐπίγειος ἡμῶν οἰκία τοῦ σκήνους καταλυθῇ, οἰκοδομὴν ἐκ Θεοῦ ἔχομεν, οἰκίαν ἀχειροποίητον αἰώνιον ἐν τοῖς οὐρανοῖς...καὶ γὰρ οἱ ὄντες ἐν τῷ σκήνει στενάζομεν, βαρούμενοι ἐφ᾿ ᾧ οὐ θέλομεν ἐκδύσασθαι, ἀλλ᾿ ἐπενδύσασθαι, ἵνα καταποθῇ τὸ θνητὸν ὑπὸ τῆς ζωῆς." (Β Κορινθίους 5:1,4)
Για να έλθει το αθάνατον, πρέπει να φύγει εντελώς το θνητό. Η Αγία Γραφή δεν ομιλεί πουθενά για αθάνατα σάρκινα σώματα. Η αθανασία είναι χαρακτηριστικό μόνο των πνευματικών σωμάτων. Ο Κολιτσάρας αποδίδει πάλι ορθά το χωρίο 4:
"Διότι ημείς που είμεθα και ζώμεν στο φθαρτόν τούτο σώμα, στενάζομεν σαν να είμεθα φορτωμένοι βαρύ φορτίον, όχι διότι θέλομεν να εκδυθώμεν το σώμα και να απαλλαγώμεν από αυτό, αλλά διότι θέλομεν να φορέσωμεν επάνω μας το αθάνατον σώμα, δια να απορροφηθή και εξαφανισθή εντελώς η θνητότης του σώματος και μεταστοιχειωθή το φθαρτόν τούτο σώμα υπό της αιωνίου και αφθάρτου ζωής του άλλου, ώστε να γίνη άφθαρτον"
Ως άνθρωποι που αγαπάμε τον επίγειο βίο μας, δεν θέλουμε να αποβάλουμε το παρον σάρκινο σώμα αλλά ο θάνατος θα το αναγκάσει να "εξαφανισθεί", να διαλυθεί και στην θέση του να έλθει το αθάνατο πνευματικό σώμα, λέγει ο Παύλος.Πουθενά δεν λέει ότι θα "θεωθεί" το ανθρώπινο σώμα, αλλά όπως και στην πρώτη του επιστολή στους Κορίνθιους μίλησε περί μετασχηματίσεως- δηλαδή αποβολή του σώματος της φθοράς και ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ του με το πλήρες πνευματικό αθάνατο σώμα της αναστάσεως. Όταν η κάμπια μετασχηματίζεται ως πεταλούδα, χάνει εντελώς το σώμα της κάμπιας. Απλά και ωραία.
Και η μετάφραση Κολιτσάρα πολύ ορθά το αποδίδει ως λέγοντα περί ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ σωμάτων , εκείνον της φθοράς που Ε Ξ Α Φ Α Ν Ι Ζ Ε Τ Α Ι και το άλλο το οποίο ΔΙΔΕΤΑΙ ΩΣ ΝΕΟΝ, το άφθαρτο πνευματικόν. Αυτή η αλλαγή είναι αναγκαία για να κληρονομήσει κάποιος την ουράνιο Βασιλεία. Κατάλυσις σημαίνει ΠΑΝΤΕΛΗ ΔΙΑΛΥΣΗ. Ο Θεός τοποθετεί την ζωή του πιστού στο νέο πνευματικό, αιώνιο, άφθαρτο σώμα σε μια εντελώς καινούρια μορφή ζωής και σε καινούρια κατάσταση. Το ίδιο και αυτό ίσχυσε και στην περίπτωση του Κυρίου. Η φράση λοιπόν "άφθαρτο,αθάνατο ανθρώπινο σώμα" εκτός από ανόητη είναι και αντιβιβλική.
Άλλα ωραία επί του ιδίου άρθρου...
Μόνο που δεν τα λένε οι ΜτΙ περί αοράτου πνευματικού σώματος! Τα λέει η Βίβλος-
"Ην καιροῖς ἰδίοις δείξει ὁ μακάριος καὶ μόνος δυνάστης, ὁ βασιλεὺς τῶν βασιλευόντων καὶ κύριος τῶν κυριευόντων, ὁ μόνος ἔχων ἀθανασίαν, φῶς οἰκῶν ἀπρόσιτον [σημ.αόρατο], ὃν εἶδεν οὐδεὶς ἀνθρώπων [με ανθρώπινο σώμα] οὐδὲ ἰδεῖν δύναται· ᾧ τιμὴ καὶ κράτος αἰώνιον· ἀμήν" (Α Τιμ. 6:15,16)
Αόρατο, αθάνατο πνευματικό σώμα ο Χριστός λοιπόν. Καθαρά τα λόγια της Αγίας Γραφής. Όσον αφορά για την γελοία θέση ότι η ΜτΙ πιστεύουν ότι ο Θεός έχει "πνευματικά χέρια και πόδια" δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ φράση στα έντυπα της Σκοπιάς που να γράφει τέτοιες "μορμονίστικες" αρλούμπες.Όταν στο κείμενό της γράφει την λέξη σώμα για τα ουράνια πλάσματα εννοεί την έννοια "μορφή". Αλήθεια, αφού οι "ορθόδοξοι" πιστεύουν σε "θεωμένο" ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ σώμα, άρα ΕΚΕΙΝΟΙ δεν φρονούν έναν Θεό με ανθρώπινα ΜΕΛΗ σε ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ υπόσταση;
Όταν επιπλεόν λέει αν ο Θεός έχει μεγαλύτερο , εννοεί την έννοια του ενδόξου. Δεν τοποθετεί το θεϊκό σώμα στα αγγελικά σώματα, επειδή απλά ,οι άγγελοι δεν κατέχουν αθανασία όπως προστάζει η θεϊκή φύση. Ο απόστολος Παύλος πιστοποιεί ότι υπάρχουν διαφορές ακόμη και στα πνευματικά σώματα ,άρα και μεταξύ του Θεού και των αγγέλων (Α Κορ. 15:40,41 η λέξη άστρα υποδηλώνει τα πνευματικά πλάσματα όπως παράβαλε Ιωβ 38:7)
ΠΡΟΧΩΡΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΦΑΙΔΡΑ:
Ως προς την σωστή απόδοση της Α Πέτρου 3:18, έχουμε ήδη ομιλήσει προηγούμενο άρθρο μας,λέγοντας ότι το "ως" αποδίδει την ΔΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ "πνεύματι"(εάν καταλαβαίνουν οι μορφωμένοι αρθογράφοί της godisgood τι είναι...) ,γεγονός που έχουν αποφύγει να σχολιάσουν ως προς την συντακτική και γραμματική δομή της παραπάνω πρότασης (επειδή δεν ξέρουν ελληνικά). Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/09/o-a-1545-httpsaklonitospistis.html
Η αμορφωσιά αρκετών φαίνεται όταν λαμβάνουν μια λέξη και προσπαθούν να εφαρμούσουν αυτήν σε όλον τον Λόγο του Θεού, ξεχνώντας συντακτικά και γραμματικές ,γεγονός που τους εκθέτει περισσότερο. Οι μετοχές θανατωθείς και ζωοποιηθείς είναι μετοχές Α Ο ΡΙ ΣΤΟΥ και συνέβησαν ΜΙΑ ΦΟΡΑ ,δεν ήταν σε "συνεχή κατάσταση" και άλλες τέτοιες αγράμματες ερμηνείες. Εάν ήταν σε συνεχή κατάσταση , θα ήταν μετοχές Ενεστώτα. Για να μην αναφερθούμε στο χρονικό ΑΠΑΞ το οποίο διαπνέει το νόημα του χωρίου και το οποίο δηλώνει ΜΙΑ φορά.Το άνωθεν χωρίο δηλώνει την ΜΙΑ ΦΟΡΑ την στιγμή της Ανάστασης του Κυρίου. Μία φορά πέθανε για τις αμαρτίες μας και μία φορά αναστήθηκε. Ποιος θα ήταν τόσο αφελής να θεωρήσει μια "συνεχή κατάσταση";;;;!!!!!!
Πάμε να δείξουμε και τις άλλες ανοησίες που γράφει η godisgood για την σχέση του εδαφίου 19 με εκείνο του 20- Θα πέσει αρκετό γέλιο, το υποσχόμεθα! Επί το αυτό άρθρο-
Άλλα αντί άλλων και εδώ ο Ρ.Ν δεν ξέρει ούτε την χρονική ακολουθία. Πουθενά η Αγία Γραφή δεν λέει ότι ο Χριστός κήρυξε στα "εν τη φυλακή πνεύματα" όντας ο Ίδιος στον Άδη. Τα εν τη φυλακή πνεύματα άλλωστε ευρίσκονται εις τον Τάρταρον (Β Πέτρου 2:4) , που υποδηλώνει υποβιβαστική πνευματική κατάσταση και όχι σε κάποιον κατά γράμμα τόπο (βλέπε https://wol.jw.org/el/wol/d/r11/lp-g/101976370q=%CE%A4%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%82&p=doc για ανάλυση ) ούτε στον Άδη που ήταν ο Χριστός.
Το εδάφιο 19 του Πετρου αναφέρει ότι ο Χριστός κήρυξε στα πνεύματα ως ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ , ΜΕΤΑ την ανάστασή Του από τον Άδη. Η λεξούλα εν ω που ο ΡΝ δεν ξέρει να ερμηνεύσει συνδέεται με το προηγούμενο εδάφιο 18 που λέει ότι ο Χριστός ανεστήθη ως ΠΝΕΥΜΑ. Άλλωστε πώς θα μπορούσε να κηρύξει σε αόρατα πνευματικά πλάσματα εάν και ο ίδιος δεν ήταν ένα πνευματικό πλάσμα με ίδια υπόσταση;Ας μας βρουν ΕΝΑ εδάφιο στην Αγία Γραφή που λέει ότι ο Χριστός κήρυξε στα εν τη φυλακή πνεύματα όντας στον Άδη! Το λάκκο του εδαφίου 19 που η godisgood άνοιξε μόνος του, τον πέταξε μέσα επειδή-
1)αποδεικνύει την πεποίθηση των ΜτΙ ότι ο Χριστός ως πνεύμα κήρυξε στα πνεύματα
2)η λέξη Τάρταρος δεν είναι ίδια με την λέξη και την έννοια του Άδη
3)υποδηλώνει ότι ο Χριστός ήταν όντας νεκρός χωρίς συναίσθηση πριν την ζωοποίησή του , αλλιώς εάν υπήρχε μια αθάνατη ζωή , θα είχε κηρύξει στα πνεύματα ΗΔΗ ΑΠΟ τον Άδη, εφόσον θα ήτο ένας εξ αυτών!
4)ότι ο διαχειριστής της godisgood έχει μαύρα μεσάνυχτα από χρόνους γραμματικής και συντακτικού , αφαιρώντας εκ των ερμηνειών του τις λεξούλες που δεν τον συμφέρουν (και άρα υποκριτικά κατηγορεί την Σκοπιά στο σημείο αυτό)
5) Οι Μτι ποτέ δεν είπαν ότι η ανάσταση "έγινε στον άδη". Αυτές είναι οι ανοησίες της "κοπτοραπτικής" του ΡΝ - ως εκ τούτου , δεν έδωσε ούτε ΕΝΑ κείμενο της Σκοπιάς που να έχει αυτήν ή παρόμοια έκφραση!
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ GODISGOOOD;
Επί το αυτό άρθρο-
Είναι γνωστό ότι οι πολέμιοι της διδασκαλίας της Γραφής είναι διαστροφείς του χειρίστου είδους ως προς τα λόγια του Ευαγγελίου. Πώς διαστρέφει την αλήθεια εδώ ο ΡΝ;Διαστρέφει λόγια και νοήματα όπως η πάγια τακτική του είναι !
Το εδάφιο Α Κορ.15:45,47 εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο των εδαφίων της Α Κορινθίους 15:35-57 τα οποία ομιλούν αποκλειστικά για το πως ο Θεός ανασταίν¨σει τους πιστούς. Όλα τα λόγια του Παύλου εντός των χωρίων αυτών απαντούν στο ερώτημα "πῶς ἐγείρονται οἱ νεκροί; ποίῳ δὲ σώματι ἔρχονται;" συνεπώς είναι εντελώς ανοησία να ξεχωρίσει κάποιος τα εδάφια 45,47 αποκόπτωντάς τα από το γενικό νόημα του κεφαλαίου. Η δε μεγαλύτερη ανοησία είναι να τα αναγάγει κάποιος από την αρχή της δημιουργίας!Εκεί ο Παύλος αναλύει την διαφορά μεταξύ του πρώτου Αδάμ που την εκ της γης και άρα πέθανε και επέστρεψε στην γη (χοϊκά σώματα) παρομοιάζοντας τον θάνατο των πιστών ως αδαμιαίους,χωματένιους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο ("σπείρεται σώμα ψυχικόν", εδ.44) και η ανάστασή τους ως αθάνατα πνεύματα στον ουρανό, παρόμοια με την ανάσταση του Κυρίου ως "πνεύμα ζωοποιούν" κατά την Ανάστασή Του ("ἐγείρεται σῶμα πνευματικόν", εδ44). Ο Κύριος Ιησούς έγινε αθάνατος μετά την ανάστασή Του ως χάρισμα εκ του Πατρός για την πιστότητά Του (Ρωμαίους 6:9) και όχι κατά τον καιρό που δημιουργήθηκε ο Ίδιος ως η αρχή της κτίσεως του Θεού (Aποκ.3:14). Να μην αναφέρουμε επίσης ότι ο Παύλος δεν λέει την πρόθεση "εν ουρανω" αλλά "εξ ουρανού" , γεγονός που δηλώνει ότι δεν μας πηγαίνει πίσω στην δημιουργία. Ο φυσικός Αδαμ αφαίρεσε ζωή, ο νεός Αδάμ, ο Χριστός ως αθάνατο πνεύμα μετά την Ανάσταση δίνει ζωή (στους πιστούς). Βλέπε άρθρο μας εδώ που αναλύει με περισσότερες λεπτομέρειες το χωρίο αυτό , στο https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/09/o-a-1545-httpsaklonitospistis.html
ΤΟ ΡΗΜΑ "ΕΓΕΙΡΩ" ΟΠΩΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΕ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΜΑΣ
Μήπως διαφωνήσαμε με την ερμηνεία της Σκοπιάς 1973 σελίδα 540 σε σχέση με το χωρίο Ιωάν.2:19 όσον αφορά την ανάλυσή σε προηγούμενο άρθρο μας ; (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/05/blog-post.html)
Φυσικά και όχι! Η Σκοπιά ομιλεί περί των ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΩΝ του χωρίου Ιωαν 2:19 δηλαδή για το γενικό πλαίσιο του εδαφίου, το οποίο τοποθετεί στην διαδικασία της Ανάστασης. Εμείς ομιλήσαμε συγκεκριμένα περί του ρήματος εγείρω και δώσαμε τις ΔΥΟ έννοιες που το ίδιο μπορεί να έχει. Ο Ρ.Ν με τις (κουτο)πονηριές του παίζει με τις λεξούλες για να τον χειροκροτούν οι αδαείς. Παραθέτουμε εκ του προηγούμενου άρθρου μας:
Εδώ δίνουμε ΔΥΟ ερμηνείες του ρήματος "εγείρω" . Η Σκοπιά τοποθετεί τα συμφραζόμενα του εδαφίου στην Ανάσταση , όπως κάνουμε και εμείς στην δεύτερη ερμηνεία ,όταν αναφερόμαστε σε ένα πιο γενικό πλαίσιο της ηθικής βάσεως του ρήματος εγείρω. Η φράση που γράψαμε εξ αρχής στο άρθρο μας ήταν "ο Ίδιος ο Ιησούς παρείχε την ΗΘΙΚΗ ΒΑΣΗ στον Πατέρα να Τον αναστήσει (ΑΡΑ κατά την ανάσταση το τοποθετήσαμε και εμείς) από τους νεκρούς. Σαν μια λεκτική λεπτομέρεια, το ρήμα εγείρω θα μπορούσε να αναφέρεται και στο ότι ο Χριστός ήγειρε το αναστημένο Του σώμα εκ του τάφου μετά την εκ Πατρός ζωοποίησή Του. Στο λοιδοριστικό του άρθρο https://godisgood.gr/?p=3246, ο Ρ.Ν απέφυγε πονηρά να αναφερθεί στις ΔΥΟ ερμηνείες που δώσαμε αν και φαίνονταν όταν παρέθεσε εκ του άρθρου μας (οι οποίες συμπληρώνουν η μία την άλλη) και τώρα, συνεχίζοντας το "θεάρεστο" έργο του μας συκοφάντησε ότι τάχα διαφωνούμε με την Σκοπιά (την στιγμή μάλιστα που έχει χαρκατηρίσει και εντολέα μας στο άρθρο του εδώ https://godisgood.gr/?p=3475)!!!!! Η παράκρουση σε όλο της το μεγαλέιο, όταν σε στριμώχνουν από παντου αυτά εχει. Όσον αφορά τα κοράκια-σχολιαστές τα οποία είχαν την καλοσύνη να γελάσουν με το ρήμα εγείρω όπως χρησιμοποιείται εις τον Λόγον του Θεού, η ελληνική παροιμία "Γελά ο μωρός καν τι μη γελοίον ή" τους ταιριάζει γάντι !
Θέλετε να δούμε πως ο ΡΝ δεν ξέρει τίποτα από την Αγία Γραφή; Θαυμάστε την ανορθόγραφη θέση του στην οποία δίνει και ορισμούς , όπως έδωσε και στο τι εστί απολογητική-
https://godisgood.gr/?p=3246
Είναι ολοφάνερο ότι ο ίδιος δεν έχει ιδέα περί σκιών, τύπων και αντιτύπων της Αγίας Γραφής και αναρωτιέται πως μια πραγματική πράξη μπορεί να δηλώνεται μεταφορικά. Ο απόστολος Παύλος απαντάει στην Προς Εβραίους Επιστολή 10: 1: "Σκιάν γαρ έχων ο νόμος τών μελλόντων αγαθών, ουκ αυτήν την εικόνα τών πραγμάτων" Ο ίδιος ο Νόμος του Θεού δήλωνε μεταφορικά (σαν σκιά) πραγματικές πράξεις που θα εκπληρώνονταν αργότερα (των μελλόντων αγαθών). Είναι σύστημα των Γραφών σε πολλά σημεία να γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία. Ο Ρ.Ν δεν πήρε μυρωδιά ούτε εδώ..😂Απελπισμένα αναφώνησε:
Με "αυτόν τον Μάρτυρα" όσο και να μελετήσει τη Γραφή, ο ΡΝ θα είναι πάντα σε πλάνη και θα εκτίθεται ανεπανόρθωτα, όσα debate και αν ζητάει, όσα κηρύγματα από ψευδόχριστους ακούει και όσα χαχανητά εκ της αγνοίας του κάνει. Αυτό διότι ακόμη και σε εκείνη την περίπτωση που θεώρησε ότι δήθεν είχε δίκιο,το έχασε ακόμη περισσότερο. Δεν θα αναφερθώ στα περί αναστάσεως του Λαζάρου και σε όσα ακόμη φαιδρά γράφει γιατί δεν θα ήθελα να δείξω πως η αξιοπρέπεια ενός ανθρώπου μπορεί να φτάσει εως τα κατάβαθα του ωκεανού. Ναι, θα δώσω με απλοχεριά τον οίκτο έστω και σε κάποιον ανάξιόν του.
ΣΥΝΤΟΜΩΣ θα αναφερθούμε και εις το νέον του άρθρο περί του χωρίου Ρωμαίους 8:11. Η απάντησή μας εις τον θεολόγον Σαλταούρα ήτο η εξής σε προηγούμενο άρθρο μας:
"Το Ρωμαίους 8:11 αναφέρει περί ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΟΠΟΙΗΣΕΩΣ και δεν ομιλεί περί της Αναστάσεως. Ο Παύλος αναφέρει ότι εφόσον το άγιο πνεύμα είναι η ισχυρότερη δύναμη του σύμπαντος, δια Αυτού ο Πατέρας ανέστησε μέχρι τον Κύριό μας όντας νεκρός, πόσο μάλλον δεν θα ζωοποιήσει πνευματικά τα θνητά μας σώματα δια της αναγεννήσεως. ΕΑΝ ο Παύλος ομιλούσε περί της ανάστασης ,θα έλεγε ΝΕΚΡΑ σώματα και όχι ΘΝΗΤΑ (θνητός= αυτός που μπορεί να πεθάνει, όχι ο ήδη νεκρός) ΣΑΛΤΑΟΥΡΑ, μάθε την ελληνική γλώσσα, είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ! Και μετά έλα να μας αναλύσεις το πρωτότυπο κείμενο ,καημένε...."
(Σχόλια στο άρθρο https://aklonitospistis.blogspot.com/2022/04/7-httpsaklonitospistis.html?showComment=1653387356786#c5736721095934383334)
Κλασσικά , η διαστροφή και διαστρέβλωση της απαντήσεώς μας δίνει και παίρνει εις την godisgood του ΡΝ
Ενώ ο δυστυχής συνεχίζει την ανορθογραφία του (αγνοεί και τα πιο απλά ,πώς κλίνεται η αιτιατική του επιθέτου βλακώδης ας πούμε) μας κατηγορεί ότι στη απάντησή μας ομιλήσαμε περί ΤΑΥΤΙΣΕΩΣ ΘΝΗΤΟΥ και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ!!!! Από εκεί να καταλάβει κάποιος ότι ο ΡΝ πρέπει να πάει να μάθει πάλι ανάγνωση από την Α Δημοτικού. Δεν υπάρχει πουθενά η έννοια ταύτιση θνητότητος και πνεύματος στην απάντησή μας. Αυτό δηλώνεται από την πρόταση που ο δυστυχής αγνόησε (επειδή δεν καταλαβαίνει ελληνικά) και η οποία λέγει τα εξής : "θα ζωοποιήσει πνευματικά τα θνητά μας σώματα δια της αναγεννήσεως" Εάν δεν ξέρει πώς γίνεται αυτό, ας διαβάσει το 3ο κεφάλαιο του Ιωάννου περί αναγέννησης. Εκτός εάν είναι αγγελάκι στον ουρανό, όταν αναγεννάται ....χαχαχα Επίσης, ως έχων άγνοια της ελληνικής (όπως και ο φίλος του Σαλταούρας) δεν ξέρει τι πάει να πει η λέξη θνητός. ΘΝΗΤΟΣ δεν είναι ο ΝΕΚΡΟΣ. Είναι όποιος ΜΠΟΡΕΙ να πεθάνει. Αθάνατος δεν είναι ο ζωντανός. Είναι όποιος έχει την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να μην πεθαίνει. Ο Κάρολος Ρώσσελ τα εξηγεί υπέροχα στον Α τόμο των Γραφικών Μελετών, το Σχέδιον των Αιώνων, κεφάλαιο 10. Προχωρούμε. ο ΡΝ δεν καταλαβαίνει ,επειδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ότι η λεξούλα "ἐνοικοῦν" είναι ΠΑΡΟΝΤΙΚΗΣ έννοιας και αυτό σημαίνει ότι το πνεύμα του Θεού ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΝΤΟΣ των θνητών σωμάτων των αναγεννημένων Χριστιανών. ΆΡΑ για ποια ανάσταση ομιλούμε; Την μελλοντικη; Εφόσον είναι μέσα τους, τους αναγεννά πνευματικά και υπολογίζονται ως ζωοποιημένα πλάσματα (και το βάπτισμα αυτό δηλώνει, πεθαίνουν ως προς τον προηγούμενο τρόπο ζωής και με τη ανάδυση συμβολικά ανασταίνονται ως νέα κτίσματα εν Χριστώ).
Δεν θα ασχοληθούμε με όσα υπόλοιπα ανόητα και γελοία γράφει ο ΡΝ παρακάτω σε σχέση με το χωρίο αυτό. Ήδη η πρώτη του πρόταση όσον αφορά την απάντησή μας ήταν λάθος, οπότε απλά αυτό που κάνει, είναι να πάρει το λάθος του ως σωστό και να αναλύσει με περισσότερα λάθη τις θέσεις του. Και μόνο ότι η αμορφωσιά του δεν του επιτρέπει να δει τι σημαινει η λέξη ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΩ στο εδάφιο Προς Φιλιππησίους 3:21, αρκεί. Ο κάθε μορφωμένος άνθρωπος καταλαβαίνει και απλά ...του χαρίζεται άπλετος γέλωτας με αυτές και άλλες ανοησίες των πεντηκοστιανών..
Σε όσους τείνουν να πουν ότι δήθεν διαφωνούμε με την Σκοπιά, δίνουμε τις εξής παραθέσεις σχολιασμού του εδαφίου Ρωμ. 8:11 από τεύχη της Σκοπιάς και εκδόσεις της, που μπορεί να μην έχουν δει στην ζωούλα τους πάλι-
"ζωοποιήσει"- "θα ενεργοποιήσει υπό την νέαν θέλησιν [του νέου κτίσματος] - η διακονία εν τη υπηρεσία του Θεού" [WatchTower Reprints/Σκοπιά ,R4810:2 , 4808:3, 3203:3 , 1224 :1,εκ των ανατυπώσεων της Σκοπιάς , έτος 1919]
"Ενεργοποίησις του θνητού σώματος" [Ερωτήσεις εις τον Πάστορα Ρώσσελ Q 593:4]
"Ανάπτυξις της νέας ζωής εντός υμών ως νέα κτίσματα" [Βιβλίον Κηρυγμάτων Πάστορος Ρώσσελ 598:1]
"Υπολογιζόμενα ως ζώντα , τα σώματά μας ενεργοποιούνται αντιθετικά προς την αμαρτίαν και εν αρμονία με την δικαιοσύνη"[WatchTower Reprints/Σκοπιά R5035:3]
"τὰ θνητὰ σώματα ὑμῶν" : "η σαρξ εζωοποιήθη εκ του νέου νοός..." [WatchTower Reprints/Σκοπιά R2336:4]
"Oυχί τα αθάνατα αναστημένα σώματα" [WatchTower Reprints/Σκοπιά R2721:6]*
* Γράφουμε τα φύλλα των παλαιότερων εντύπων της Σκοπιάς ως R και τον αριθμό του φύλλου επειδή οι εκδόσεις αυτές είναι έως και του 1919 και αποτελούν μέρος της σειράς REPRINTS,των ανατυπώσεων των παλαιότερων τευχών που η ίδια η Σκοπιά έκανε το έτος εκείνο. Δεν περιέχονται στην onlne Βιβλιοθήκη της Σκοπιάς επειδή αυτή φτάνει έως το 1950.
Η ερμηνεία μας λοιπόν είναι ακριβώς ίδια με τον θρησκευτικό μας χώρο και ως εκ τούτου δεν υπάρχει καμία αντίθεση. Το ότι μπορούν να προστεθούν μερικές ακόμη εξηγήσεις ως προς αυτό είναι απολύτως θεμιτό.Αυτό προς γνώσιν των ηθελημένων αγνοούντων. Μπαίνουμε στον πειρασμό να αναφερθούμε και σε ορισμένα σχόλια από διάφορους σχολιαστές της godisgood σε επόμενο σύντομο άρθρο μας. Θα χαρούμε πολύ να αναδείξουμε τέτοιες λαμπρές "χριστιανικές" προσωπικότητες με απείρου κάλ(λ)ου(ς) όμορφα λόγια που θα εκτιμηθούν δεόντως και από το δικό μας κοινό! Καλή απόλαυση!
"Αλωνίζουν" εκεί που μπορούν και εκεί που τους ακούν....Όχι εδώ όμως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς τους γλεντας έτσι ρε Στάθη διάβαζα και γελούσα μόνος!!Πόσο τυφλός πρέπει να είσαι για να μη δεις την αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι καταπληκτικός, αναλυτικοτατος και πάντα μέσα από την Αγία γραφή!!
Εύγε συνέχισε να μας βοηθάς!!!!!!!
Καλησπέρα έχεις πάρει την απάντηση μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://godisgood.gr/?p=3610
Καλή ανάγνωση (χώνεψη)
GodisGood.gr
XAXAXAXAXA!!Νευράκια , νευράκια κύριε Νικολαϊδη; Περάσατε την Α Δημοτικού ή ακόμη; Άλλος δεν χωνέυει τα όσα γράφουμε,χαχα όπως οι καινούριες ασυναρτησίες σας ομολογούν! Τι περιμένετε τώρα,να λέμε τα ίδια και τα ίδια για τα ανορθόγραφα, συκοφαντικά κειμενάκια σας;Δεν θα σας γίνει το χατήρι,όσο και αν χτυπιέστε ως χταπόδι για να είστε το επίκεντρο της προσοχής! Κρατήστε τους δυστυχείς φίλους σας και όσοι ανοήτως σας πιστεύουν. Εδώ ,όσο και να θέλετε δεν πρόκειται να σχολιάσετε ξανά ,ούτε να λάβετε αυτά που διακαώς ζητάτε:)
ΔιαγραφήΥΓ Διαβάσαμε αρκετοί την τελευταία προσπάθεια "απάντησης" σε παρέα που είχαμε πρόσφατα. Ευχαριστούμε που ας δίνετε άφθονο γέλωτα σε αυτές τις δύσκολες ημέρες!
Όσα συνεχίζετε να γράφετε, απλά θα αγνοηθούν. Οπότε το κουβαδάκι σας και αλλού :)
Χαχαχα!! Δεν είδες αγαπητέ Κώστα την ύψιστη παραποίηση που έκανε στα λόγια μας σε σχέση με την ανάσταση του Λάζαρου!!! Πήρε το κείμενο με το οποίο εκθέτουμε την έννοια "αναστήσεται" εις το οποίο εκθέτουμε την γελοία έννοια της αυτανάστασης των Τριαδικών λέγοντας το λογικό συμπέρασμα των θεωριών τους και νομίζει ο ίδιος ότι αυτές είναι οι δικές μας θέσεις και ότι υποστηρίζουμε ότι ο Λάζαρος θα αυτοανασταινόταν μόνος του!!! Βέβαια ο αγράμματος Ρ. Ν έκρυψε την υπόλοιπη πρόταση με την οποία εξηγούμε την ειρωνεία και βάζει το κοπτοραμμένο κείμενό μας δίπλα από το ευαγγελικό χωρίο ως δήθεν να διαφωνούμε ότι ο Ιησούς ανέστησε τον Λάζαρο!! Και αυτός ο διαστροφέας κειμένων είχε το θράσος να ζητήσει διάλογο μαζί μας αγαπητέ μου! ΎΠΑΓΕ ΟΠΊΣΩ ΜΟΥ ΣΑΤΑΝΑ! Κατάλαβες με το δαιμονισμένα άτομα έχουμε να κάνουμε;;
Διαγραφή