Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020


ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΩΝ ΓΙΑ ΝΕΚΡΟΥΣ
Πρέπει να τηρούνται από τους Χριστιανούς;


    Ο θάνατος   πληγώνει πολλούς ανθρώπους ιδιαιτέρως όταν πρόκειται για ένα μέλος της    οικογένειάς τους. Πολλοί θεωρούν ότι η ψυχή των αγαπημένων τους προσώπων συνεχίζει να ζει σε έναν παράδεισο ευδαιμονίας ή ,στην περίπτωση που κάποιος υπήρξε μοχθηρός και κακός,σε μια πύρινη κόλαση.Ως εκ τούτου πολλοί τελούν μνημόσυνα "υπέρ αναπαύσεως της ψυχής" αγαπημένων αποθανόντων συγγενών και φίλων 
    Η Αγία Γραφή, ο Λόγος του Θεού ομιλεί περί τέτοιων ανάλογων "τελετών". Ας δούμε τι λέει για τα μνημόσυνα 
    
  "Διότι οι ζώντες γνωρίζουσιν ότι θέλουσιν αποθάνει· αλλ' οι νεκροί δεν γνωρίζουσιν ουδέν ουδέ έχουσι πλέον απόλαυσιν· επειδή το μνημόσυνον αυτών ελησμονήθη" (Εκκλησιαστής θ 5)


ΚΑΘΑΡΑ, λοιπόν τι διδάσκει ο Λόγος του Θεού;

1)"Αλλ' οι νεκροί δεν γνωρίζουσιν ουδέν"(δεν έχουν συνειδητότητα). Αυτό συνάδει με αυτό που ο Θεός επέβαλε ως ποινή για τον Αδάμ και την Εύα μετά το εκούσιο αμάρτημά τους στον Κήπο της Εδέμ
 "Εν τω ιδρώτι του προσώπου σου θέλεις τρώγει τον άρτον σου, εωσού επιστρέψης εις την γην, εκ της οποίας ελήφθης· επειδή γη είσαι, και εις γην θέλεις επιστρέψει" (Γένεσις 3:19)
  Βλέπουμε πως ο Εκκλησιαστής συμφωνεί απόλυτα  με την ιδέα του ότι ο Θεός καταδίκασε τον άνθρωπο στην ανυπαρξία του θανάτου, δεν του υπεσχέθη κάποια "μεταθάνατον ζωή" σε άλλη διάσταση ,ούτε έβαλε σε αυτόν "αθάνατον ψυχήν" η οποία επιζεί μετά τον θάνατο. Αυτό το αναφέρουμε επειδή πολλοί θιασώτες της αθανασίας της ψυχής προσπαθούν να βγάλουν το συμπέρασμα ότι ο συγγραφέας του βιβλίου του Εκκλησιαστή είναι "διπρόσωπος" δηλαδή, πότε γράφει σαν "άθεος" και πότε σαν "ένθεος". Αυτές τις ανόητες αιρετικές απόψεις φιλοξενεί η ιστοσελίδα του πρώην Μάρτυρα του Ιεχωβά Ν. Μαυρομάγουλου με συγγραφέα τον Μιχάλη Μαυροφοράκη .Απορρίπτουν όχι μόνο την θεωρία της Αγίας Γραφής αλλά και τα λόγια που υποκριτικά φερόμενα η ΔΙΚΗ τους θρησκεία δια της νεκρωσίμου ακολουθίας αναφέρει πάνω από τον θανόντα ακριβώς ΠΡΙΝ μπει στον τάφο, την "αιώνια κατοικία"
                            
                              "Μακάριοι οἱ πρᾳεῖς, ὅτι αὐτοὶ κληρονομήσουσι τὴν γῆν..."
                                                       "Γῆ εἶ καὶ εἰς γῆν ἀπελεύσει"
  "Ὁ πάλαι μέν, ἐκ μὴ ὄντων πλάσας με, καὶ εἰκόνι σου θείᾳ τιμήσας, παραβάσει ἐντολῆς δὲ πάλιν με ἐπιστρέψας εἰς γῆν ἐξ ἧς ἐλήφθην, εἰς τὸ καθ' ὁμοίωσιν ἐπανάγαγε, τὸ ἀρχαῖον κάλλος ἀναμορφώσασθαι" 

    Προφανέστατα όταν ο Ορθόδοξος ιερέας αναφέρει χωρία της Αγίας Γραφής,χωρίς τις "πατερικές προσθήκες" περί αθανασίας της ψυχής,οι οποίες άρχισαν να εμφανίζονται στην ορθόδοξη θεολογία εκ του 2ου αιώνα και όχι από την πρώτη εκκλησία, αναγκάζεται να πει την διδασκαλία ότι ο άνθρωπος δεν υπάγει σε κανέναν ουρανό αλλά περιμένει ΣΤΗΝ ΓΗ την ανάσταση από τον Χριστό (Κατά Ιωαννην 5:28,29).Όταν όμως συνεχίζει την νεκρώσιμη ακολουθία τι κάνει;Προσθέτει δόγματα ανθρώπων που αντίκεινται στις Άγιες ιερές Γραφές περί ψυχής αθανάτου!

 2)"ουδέ έχουσι πλέον απόλαυσιν"(Παράδεισο ή κόλαση) και φυσικά δεν υπάρχει ΟΥΤΕ απολαβή,δηλαδή κάτι οι ίδιοι οι νεκροί να λάβουν από τους ζωντανούς! Πόσο πολύ αυθαιρεσία από  το  "ορθόδοξο" δόγμα όταν αναφέρει ότι οι  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ  του ιερέως υπέρ του νεκρού μπορούν να κάνουν τα τυχόν αμαρτήματά του να συγχωρεθούν, την στιγμή που η Βίβλος αναφέρει ότι Μ Ο Ν Ο Ν  το τίμιο και πάνσεπτο αίμα του Χριστού που χύθηκε στο ξύλο του βασανισμού το κάνει αυτό! Είναι μια ΕΥΘΕΙΑ επίθεση στο λυτρωτικό έργο του Ιησού Χριστού για τον άνθρωπο.Ο ίδιος άλλωστε ο ιερέας αναφέρει πάλι στην νεκρώσιμο ακολουθία
          
  "ἀνάπαυσον, παρορῶν αὐτοῦ (αὐτῆς) πάντα τὰ ἐγκλήματα"
 "Ἔτι δεόμεθα ὑπὲρ ἀναπαύσεως τῆς ψυχῆς τοῦ κεκοιμημένου δούλου (τῆς κεκοιμημένης δούλης) τοῦ Θεοῦ (Ν) καὶ ὑπὲρ τοῦ συγχωρηθῆναι αὐτῷ (αὐτῇ) πᾶν πλημμέλημα ἑκούσιόν τε καὶ ἀκούσιον"\
  
 Εφόσον ο ιερέας προσεύχεται για συγχώρηση αμαρτιών του εκλιπόντος γιατί θέλει να "υπενθυμίζει" συνεχώς στον Θεό αυτό που ΗΔΗ έχει γίνει με τον θάνατο, που αποτελεί την πληρωμή για ΟΛΑ τα αμαρτήματά μας ως ατελών ανθρώπων;Ο απόστολος Πάυλος ανέφερε
   
     "Διότι ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος, το δε χάρισμα του Θεού ζωή αιώνιος διά Ιησού Χριστού του Κυρίου ημών"(Ρωμαίους 6:23)

  Ο μισθός που πληρώνει ο κάθε αμαρτωλός είναι ο θάνατος (και όχι μια πύρινη κόλαση κατά τα λόγια του Παύλου) επομένως ο ίδιος ο νεκρός "ΔΕΔΙΚΑΙΩΤΑΙ" από ΠΑΣΗΣ αμαρτίας εφόσον "πλήρωσε" αυτό που του αναλογούσε για την αμαρτία του 
        
       "διότι ο αποθανών ηλευθερώθη από της αμαρτίας" (Ρωμαίους 6:7)

  ΠΟΣΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ είναι να πιστεύει κανείς ότι με τελετουργίες εννιαμέρων,μνημοσύνων και άλλων ιεροτελεστιών μπορεί να κάνει αυτό που ο Θεός και το ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΙΜΑ του Χριστού έκαναν για τον Κ Α Θ Ε άνθρωπο!
   
   Ποιο το αποτέλεσμα; Ο Εκκλησιαστής συνέχισε

                                                         "το μνημόσυνον αυτών ελησμονήθη"

   Δεν χρειάζονται μνημόσυνα γιατί όποιος ακολουθεί την Γραφή δεν φοβάται ούτε ανύπαρκτες κολάσεις,ούτε νεκρούς με φτερά σαν αγγελούδια,ούτε θέλει  εννιάμερα και τριήμερα για να τους τιμήσει. 

    Τον Θεό εσύ δεν τον τιμάς άνθρωπε οπαδέ του δόγματος του 325 μΧ ,γιατί τιμάς ανθρώπους. Η λατρεία πρέπει να πηγαίνει μόνον στον Θεό,όχι σε νεκρούς,ούτε στην μνήμη τους.

                               KΗΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΙΑ ΠΟΥ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ 

 Οι αληθινοί Χριστιανοί (και όχι οι γιαλαντζί) έχουν μια θαυμάσια ελπίδα για το μέλλον,δεν φοβούνται τον θάνατο, δεν ανάβουν κεριά,ούτε κάνουν μνημόσυνα γιατί δεν φοβούνται μήπως δυσαρεστήσουν κάποιες (ανύπαρκτες ψυχές),δεν φοβούνται τα μάτια και τις βασκανίες !
    
    Όλα αυτά τα κάνουν οι σκλαβωμένοι στο αντιχριστιανικό αυτό σύστημα. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά απολαμβάνουν εν Χριστώ ελευθερία. Και για αυτό δεν έχουν μίζερη ζωή,απολαμβάνουν καλές φιλίες με καλούς ανθρώπους γύρω τους που περνάνε πάρα πολύ καλά- - - κάτι που δυστυχώς δεν έχει ο αμαρτωλός κόσμος.
  
    Όταν αναστηθούν οι ΠΑΝΤΕΣ "οι εν τοις μνημείοις" κατά τα λόγια του Χριστού στο Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον 5ον κεφάλαιον, τότε θα τους καλωσορίσουμε για να κριθούν κατά τα έργα τους στην Χιλιετή Βασιλεία του Χριστού. 
      

13 σχόλια:

  1. ΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
    « δῴη ἔλεος ὁ Κύριος τῷ ᾿Ονησιφόρου οἴκῳ, ὅτι πολλάκις με ἀνέψυξε καὶ τὴν ἅλυσίν μου οὐκ ἐπαισχύνθη, ἀλλὰ γενόμενος ἐν Ρώμῃ σπουδαιότερον ἐζήτησέ με καὶ εὗρε· δῴη αὐτῷ ὁ Κύριος εὑρεῖν ἔλεος παρὰ Κυρίου ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ· καὶ ὅσα ἐν ᾿Εφέσῳ διηκόνησε, βέλτιον σὺ γινώσκεις» Β Τιμόθεον 1:16-18
    Ο Απόστολος Παύλος προσεύχεται για τον Ονησιφόρο στον Θεό (δηλαδή μεσιτεύει) και τι λέγει ; Λέγει ο Παύλος: «δῴη αὐτῷ ὁ Κύριος εὑρεῖν ἔλεος παρὰ Κυρίου ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ». Ο Απόστολος εύχεται ο Ονησιφόρος ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ να βρει έλεος από τον Κύριο . Ποία είναι ΕΚΕΙΝΗ Η ΗΜΕΡΑ ;
    « ἐγὼ γὰρ ἤδη σπένδομαι, καὶ ὁ καιρὸς τῆς ἐμῆς ἀναλύσεως ἐφέστηκε. τὸν ἀγῶνα τὸν καλὸν ἠγώνισμαι, τὸν δρόμον τετέλεκα, τὴν πίστιν τετήρηκα· λοιπὸν ἀπόκειταί μοι ὁ τῆς δικαιοσύνης στέφανος, ὃν ἀποδώσει μοι ὁ Κύριος ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, ὁ δίκαιος κριτής, οὐ μόνον δὲ ἐμοί, ἀλλὰ καὶ πᾶσι τοῖς ἠγαπηκόσι τὴν ἐπιφάνειαν αὐτοῦ» Β Τιμόθεον 4:6-8
    ΕΚΕΙΝΗ Η ΗΜΕΡΑ είναι η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ κατά την οποία ημέρα οι δίκαιοι λαμβάνουν τον στέφανο της δικαιοσύνης από τον Δίκαιο Κριτή.
    Εδώ όμως προκύπτει το εξής ερώτημα :
    Γιατί ο Παύλος εύχεται ο Ονησιφόρος να τύχει ελέους την Ημέρα της Κρίσης ; Γιατί το έλεος ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ σε ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ; Δεν έχει ο Ονησιφόρος όπως και όλοι μας ανάγκη το έλεος του Θεού κάθε ημέρα της πρόσκαιρης τούτης ζωής ; Μόνο την ημέρα της Κρίσης θα χρειαστεί το θείον έλεος ο Ονησιφόρος ; Και αν έχουμε όλοι μας καθημερινά την ανάγκη του θείου ελέους ,πολύ περισσότερο δεν την είχε ανάγκη ο συνεργάτης του διωκόμενου Αποστόλου ; Γιατί ο Απόστολος δεν λέγει για παράδειγμα «δῴη αὐτῷ ὁ Κύριος εὑρεῖν ἔλεος παρὰ Κυρίου» απλώς και γενικώς, αλλά ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ το έλεος του Θεού σε ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ; Γιατί το κάνει αυτό ο Απόστολος Παύλος;
    Έχουμε και άλλα ερωτήματα όμως :
    Γιατί ενώ ο Παύλος λέγει για τον εαυτό του σε χρόνο Ενεστώτα ότι « δι' ἣν αἰτίαν καὶ ταῦτα πάσχω, ἀλλ' οὐκ ἐπαισχύνομαι» Β Τιμόθεον 1:12 και «κακοπαθῶ μέχρι δεσμῶν ὡς κακοῦργος» Β Τιμόθεον 2: 9 για τον Ονησιφόρο λέγει ότι «πολλάκις με ἀνέψυξε καὶ τὴν ἅλυσίν μου οὐκ ἐπαισχύνθη» Β Τιμόθεον 1:16 ; Γιατί δηλαδή ο Παύλος αναφερόμενος στον Ονησιφόρο χρησιμοποιεί χρόνο ΑΟΡΙΣΤΟ ;;; Γιατί δεν λέει ο Απόστολος «πολλάκις με ἀνέψυξε καὶ τὴν ἅλυσίν μου οὐκ ἐπαισχύνεται» αλλά λέγει «οὐκ ἐπαισχύνθη» ; Γιατί γενικώς ο Παύλος αναφέρεται στον Ονησιφόρο σε χρόνο Αόριστο και μόνον ;
    Γιατί ο Απόστολος Παύλος στο κλείσιμο της επιστολής του όταν στέλνει τους χαιρετισμούς του δεν αναφέρεται καθόλου στον Ονησιφόρο παρά μόνο στην οικογένειά του ; Την οικογένειά του Ονησιφόρου την εμνημόνευσε και προηγουμένως ο Απόστολος και μάλιστα ευχήθηκε να έχει και αυτή έλεος από τον Θεό (όχι όμως περιοριστικά σε «εκείνη την ημέρα» όπως με τον Ονησιφόρο, αλλά γενικώς κάθε ημέρα…). Τώρα στο τέλος της επιστολής του ο Παύλος χαιρετά την οικογένεια του Ονησιφόρου αλλά όχι τον ίδιο ! – « ῎Ασπασαι Πρίσκαν καὶ ᾿Ακύλαν καὶ τὸν ᾿Ονησιφόρου οἶκον» Β Τιμόθεον 4: 19.
    Ο Απόστολος Παύλος ήξερε ότι σε αντίθεση με την οικογένειά του και άλλα πρόσωπα, ο Ονησιφόρος δεν είχε την καθημερινή ανάγκη του θείου ελέους αλλά μόνο την Ημέρα της Κρίσης μετά την Ανάσταση των νεκρών. Δεν έχουν ανάγκη του θείου ελέους πριν την Κρίση οι κοιμηθέντες εν Κυρίω ! Οι ζώντες έχουμε ανάγκη καθημερινά το έλεος του Θεού για να ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες της παρούσας δοκομαστικής ζωής. Το γεγονός δηλαδή ότι ο Παύλος ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ το έλεος που εύχεται στον Ονησιφόρο σε ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, δηλώνει σαφώς ότι αυτός είχε κοιμηθεί ! Αυτός επίσης είναι ο λόγος που ο Παύλος αναφέρεται σε χρόνο Αόριστο στον Ονησιφόρο και δεν του στέλνει χαιρετισμό μέσω του Τιμοθέου ενώ αντιθέτως στέλνει χαιρετισμό στην Οικογένεια του Ονησιφόρου.
    Ο Απόστολος δηλαδή προσευχήθηκε για έναν κοιμηθέντα Χριστιανό, τον Ονησιφόρο, έκανε ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ! Αυτό κάνει και η Ορθόδοξη Εκκλησία που ακολουθεί πιστά τις Αποστολικές Παραδόσεις και όχι τις αιρετικές απόψεις των Προτεσταντών !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OI ANOHΣΙΕΣ ΣΑΛΤΑΟΥΡΑ ΠΕΡΙ ΟΝΗΣΙΦΟΡΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕΡΟΣ Α!
      Κατ΄αρχήν η έννοια ΕΚΕΙΝΗΣ της ημέρας αντιτίθεται πλήρως στην διδασκαλία της αθανασίας της ψυχής!Ο απόστολος Παύλος αντί να πεί ότι υπάρχουν "ψυχές" που αφήνουν το σώμα και ενώνονται ξανά την Β' Παρουσία,χρησιμοποιεί την λέξη ΑΜΑ ΣΥΝ ΑΥΤΟΙΣ στην Α Θεσ/κεις 4:16 για να δηλώσει ότι ΚΑΙ οι περιλειπώμενοι (όσοι Χριστιανοί απομένουν μέχρι την έλευση του Κυρίου) αλλά και οι τεθνεώτες ΣΥΝ-ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ εκ του τάφου και απαντούν ΟΛΟΙ μαζί τον Κύριο στον αέρα! Τουτέστιν δεν υπάρχουν αθάνατες ψυχές για να προσευχηθεί κάποιος για αυτές αλλά κατά τα λόγια της Βίβλου,που προελέχθησαν εις το άρθρο που εγράφη η ψυχή είναι η ίδια η ζωή του ανθρώπου που παύει να είναι σε ύπαρξη μετά τον θάνατον.
      Θα γίνει και άρθρο για αυτό πιο μετά.
      Δεύτερον, καμία "προσευχή" μεσολάβησης δεν κάνει ο Παύλος για τον Ονησίφορο, έστω και να ήταν νεκρός. Στην επιστολή του απλά ΕΥΧΕΤΑΙ ο Κύριος να αναστήσει τον Ονησίφορο την ημέρα της επιφάνειάς Του. Το ίδιο ακριβώς εύχονται σε ΟΛΕΣ τις κηδείες πιστών οι Μάρτυρες του Ιεχωβά καθώς ο λόγος παρηγορίας που λέγεται από τους πρεσβυτέρους που τελούν την κηδεία αλλά και από τους άλλους Μάρτυρες είναι ο ίδιος με του Παύλου
      "Είθε ο Ιεχωβά να θυμηθεί [τον κοιμηθέντα αδελφό] στην ανάσταση"
      Αυτό δεν είναι προσευχή,είναι ΕΥΧΗ.Επίσης στις κηδείες Μαρτύρων,γίνονται προσευχές για τον νεκρό να αναπαυθεί εν ειρήνη και ο Θεός να θυμηθεί το καλό του έργο ώστε να τον εγείρει στην ανάσταση των δικαίων. ΔΕΝ αποτελεί μεσολάβηση στον Θεό ,ΟΥΤΕ "καθάρεται" μια "αθάνατος" ψυχή εφόσον ΟΥΤΕ ΕΝΑ εδάφιο της Αγίας Γραφής δεν το λέγει αυτό! ΟΥΤΕ και τα λόγια του Παύλου αποτελούν προσευχή "για νεκρές ψυχές" όπως οι άθλιοι κληρικοί του Χρ.Κόσμου κάνουν για να τα "τσεπώνουν χοντρά" από τα θύματα , ιδιαίτερα όταν διάφοροι "σαλταούρες" υποστηρίζουν με ανοησίες τις διαβολικές αυτές πρακτικές!

      Διαγραφή
    2. ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ ΣΑΛΤΑ-ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΝΗΣΙΦΟΡΟ ΜΕΡΟΣ Β
      Εφόσον αναλύσαμε την πιθανότητα ο Ονησιφόρος να ήταν πράγματι νεκρός,πράγμα που επίσης ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ τίποτα από τις ανοησίες που ο θεολογίσκος αναφέρει, θα πάμε τώρα στην ορθότερη κατά το νόημα του κειμένου εξήγηση
      Πρέπει πρώτα να καταλάβουμε ότι ο Παύλος αντιπαραβάλλει τον Ονησίφορο και το σπιτικό του με αυτούς που αναφέρει στο χωρίο 14.Το γεγονός ότι είναι μόνο ο οίκος του Ονησ. αναφέρεται στο 15 και όχι ο ίδιος ο Ονησιφ. απλά δείχνει ότι δεν ήταν εκεί εκείνη τη στιγμή. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ήταν απλώς κάπου αλλού,και όχι απαραίτητα νεκρός. Μάλιστα ο Παύλος αναφέρεται με τον ίδιο τρόπο στην οικογένεια του Στεφανά στο 1 Κορ. 16:15 παραλείποντας τον ίδιο ,την στιγμή που ήτο ζωντανός!(1 Κορ. 16:17)Στο 18 ότι παρακαλεί επίσης για ΕΛΕΟΣ στον Oνησιφ.Εάν υποτίθεται ότι ήταν προσευχή ελέους για την ψυχή ενός νεκρού,δεν θα ταιριάζε με τη θεολογία του Παύλου επειδή εκείνος πάντα στις επιστολές του ζητά έλεος ή χάρη για ζωντανούςανθρώπους!(Ρωμ 1: 7, 1 Κορ 1: 3, 2 Κορ 1: 2, Γαλ 1: 3, Eφ 1: 2, Φιλπ 1: 2, Κολ 1: 2, 1 Θεσ 1 : 1, 2, 1: 2, 1 Tιμ 1: 2, 2 Tιμ 1: 2, Tιτ 1: 4, Φλμ 1: 3
      Οι δε αποθανώντες εν Χριστώ δεδικαίωνται ,όπως εγράφη και στο άρθρο,τουτέστιν ΟΥΔΕΜΙΑ προσευχή υπερ αυτών χρειάζονται!
      Ας κοιτάξουν οι λογιών λογιών παρερμηνευτές να σώσουν ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ψυχούλα που είναι αβέβαιη και ας αφήσουν τους νεκρούς στην ησυχία τους!Αν μη τι άλλο, οι θιασώτες του δόγματος του 325μΧ είναι μια ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΝΕΚΡΩΝ και τίποτε άλλο!Σε όλες τις εκφάνσεις της!

      Διαγραφή
  2. «Και ἐν ἡμέρᾳ εἰκοστῇ καὶ τετάρτῃ τοῦ μηνὸς τούτου συνήχθησαν οἱ υἱοὶ ᾿Ισραὴλ ἐν νηστείᾳ καὶ ἐν σάκκοις καὶ σποδῷ ἐπὶ κεφαλῆς αὐτῶν. καὶ ἐχωρίσθησαν οἱ υἱοὶ ᾿Ισραὴλ ἀπὸ παντὸς υἱοῦ ἀλλοτρίου καὶ ἔστησαν καὶ ἐξηγόρευσαν τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν καὶ τὰς ἀνομίας τῶν πατέρων αὐτῶν» Νεεμίας 9:1-2
    Οι Ισραηλίτες δεν εξηγόρευσαν μόνο τις δικές τους παραβάσεις αλλά και των προγόνων τους ! Γιατί εξηγόρευσαν τις αμαρτίες των προγόνων τους ; Χωρίς λόγο ;Έκαναν κακώς που εξηγόρευσαν τις αμαρτίες των προγόνων τους ;
    « ποιησάμενός τε κατ᾿ ἀνδραλογίαν κατασκευάσματα εἰς ἀργυρίου δραχμὰς δισχιλίας, ἀπέστειλεν εἰς ῾Ιεροσόλυμα προσαγαγεῖν περὶ ἁμαρτίας θυσίαν, πάνυ καλῶς καὶ ἀστείως πράττων ὑπὲρ ἀναστάσεως διαλογιζόμενος· εἰ γὰρ μὴ τοὺς προπεπτωκότας ἀναστῆναι προσεδόκα, περισσὸν ἂν ἦν καὶ ληρῶδες ὑπὲρ νεκρῶν προσεύχεσθαι. εἶτ᾿ ἐμβλέπων τοῖς μετ᾿ εὐσεβείας κοιμωμένοις κάλλιστον ἀποκείμενον χαριστήριον, ὁσία καὶ εὐσεβὴς ἡ ἐπίνοια· ὅθεν περὶ τῶν τεθνηκότων τὸν ἐξιλασμὸν ἐποιήσαντο τῆς ἁμαρτίας ἀπολυθῆναι» Β Μακκαβαίων 12:43-45
    Στο βιβλίο Β Μακκαβαίων της Παλαιάς Διαθήκης αναφέρονται ρητώς τα Μνημόσυνα υπέρ των Νεκρών. Το κανονικό όμως αυτό βιβλίο της Αγίας Γραφής το αρνούνται οι Προτεστάντες επειδή λέει το αρνούνται οι Εβραίοι ! Ωραία δικαιολογία ! Ψευτοδικαιολογία μάλλον….διότι και την Καινή Διαθήκη αρνούνται οι Εβραίοι !!!
    Οι θεομάχοι Εβραίοι που δεν πίστεψαν στον Ιησού Χριστό, έκαναν μια Ραββινική Σύνοδο στην Ιάμνεια το 90 μΧ και καθόρισαν τα βιβλία του Ιουδαϊκού Κανόνα. Πρόκειται για τα 39 βιβλία τα οποία δέχονται σήμερα οι Προτεστάντες για την Παλαιά Διαθήκη ! Δηλαδή βρισκόμαστε ενώπιον του εξής παραδόξου Προτεσταντικού φαινομένου : Οι αιρετικοί Προτεστάντες για την Παλαιά Διαθήκη δέχονται τον αριθμό βιβλίων που καθόρισε το αντιχριστιανικό Ραββινικό συνέδριο της Ιάμνειας (39 βιβλία) και αρνούνται τις Συνόδους της Αρχαίας Εκκλησίας οι οποίες αναγνωρίζουν 49 βιβλία για την Παλαιά Διαθήκη !!! Θεωρούν οι Διαμαρτυρόμενοι την Ραββινική Σύνοδο της Ιάμνειας ανώτερη από τις Χριστιανικές Συνόδους !!! Και μετά έρχονται με περισσή υποκρισία και μας λέγουν ότι ακολουθούν « ΜΟΝΟ την Γραφή» και όχι τις «ανθρώπινες παραδόσεις» !!!
    Βέβαια επειδή η αντιχριστιανίκη Ραββινική Σύνοδος δεν ασχολήθηκε με την Καινή Διαθήκη ( διότι οι Ραββίνοι αρνούνται τον Ιησού και την Ανάστασή του και την Καινή Διαθήκη), αναγκάζονται οι θλιβεροί συκοφάντες της Ορθοδοξίας = Προτεστάντες, να αποτανθούν στις Εκκλησιαστικές Συνόδους και στους Πατέρες της Εκκλησίας για να πληροφορηθούν και να αιτιολογήσουν τον Κανόνα των 27 βιβλίων της Καινής Διαθήκης !!! Αυτό και αν είναι παράνοια ! Να θεωρεί κανείς αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης για την Καινή Διαθήκη, την ίδια πηγή που θεωρεί αναξιόπιστη για την Παλαιά Διαθήκη !!!
    Λοιπόν Αιρετικοί Προτεστάντες……ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΑ 27 ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ;;;;;;; Ποίος σας είπε ότι η Καινή Διαθήκη ότι έχει 27 βιβλία και μάλιστα τα συγκεκριμένα και όχι άλλα ; Αντιφάσκετε θλιβερά…
    ΟΙ ΚΟΙΜΗΘΕΝΤΕΣ ΑΓΙΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
    Όπως η Γραφή διαψεύδει τους αιρετικούς για τις προσευχές των ζώντων για τους κοιμηθέντες έτσι τους διαψεύδει και για τις μεσιτείες των κοιμηθέντων Αγίων για τους ζωντανούς :
    « εἶθ᾿ οὕτως ἐπιφανῆναι ἄνδρα πολιᾷ καὶ δόξῃ διαφέροντα, θαυμαστὴν δέ τινα καὶ μεγαλοπρεπεστάτην εἶναι τὴν περὶ αὐτὸν ὑπεροχήν. ἀποκριθέντα δὲ τὸν ᾿Ονίαν εἰπεῖν· ὁ φιλάδελφος οὗτός ἐστιν ὁ πολλὰ προσευχόμενος περὶ τοῦ λαοῦ καὶ τῆς ἁγίας πόλεως ῾Ιερεμίας ὁ τοῦ Θεοῦ προφήτης. προτείναντα δὲ τὸν ῾Ιερεμίαν τὴν δεξιὰν παραδοῦναι τῷ ᾿Ιούδᾳ ρομφαίαν χρυσῆν, διδόντα δὲ προσφωνῆσαι τάδε· λάβε τὴν ἁγίαν ρομφαίαν δῶρον παρὰ τοῦ Θεοῦ, δι᾿ ἧς θραύσεις τοὺς ὑπεναντίους» Β Μακκαβαίων 15: 13- 16
    Ο Προφήτης Ιερεμίας προσεύχεται υπέρ του λαού την εποχή του Ιούδα του Μακκαβαίου. Δηλαδή πολλά χρόνια μετά τον θάνατό του ο Προφήτης ως αθάνατη ψυχή προσεύχεται. Ακουέτωσαν ταύτα οι αρνητές της μεσιτείας των Αγίων του Θεού και οι αρνητές της αθανασίας της ψυχής !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χωρίο του Νεεμία δεν γίνεται λόγος για ΝΕΚΡΕΣ ΨΥΧΕΣ που ζητούν "ανάπαυση" ούτε μεσολαβεί καμια προσευχή για να "καθαρθούν" Απλά ομολογούνται τα σφάλματα των πατέρων στον Κύριο για να συγχωρεθούν ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ τους,οι οποίοι υφίσταντο τις επιπτώσεις των σφαλμάτων αυτών!
      Το ίδιο και στο βιβλίο των Β Μακκαβαίων!O ψευτορθόδοξος μας αναφέρει
      "Στο βιβλίο Β Μακκαβαίων της Παλαιάς Διαθήκης αναφέρονται ρητώς τα Μνημόσυνα υπέρ των Νεκρών"
      ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ έχεις δοκιμάσει ποτέ;Oι Ιουδαίοι έπρεπε να προσευχηθούν υπέρ της άφεσης των αμαρτιών τους ώστε να έχουν ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ και όχι για ΑΘΑΝΑΤΕΣ ψυχές που ήταν ήδη "αγγελάκια" στους ουρανούς!Τέτοια δεν αναφέρουν ΟΥΤΕ οι Μακκαβαίοι!Μόνο η γκλάβα του Σαλταούρα!
      Ο Γάλλος ιστορικός (καθηγητής Παν/μίου και όχι θεολογίσκος ψευτορθόδοξος)Jacques Le Goff αναφέρει πολύ καλά ότι"κατά την εποχή του Ιούδα Μακκαβέου-γύρω στο 170 π.Χ., δεν έγινε πρακτικά μια νέα περίοδος "προσευχής για τους νεκρούς", αλλά ΕΝΑ αιώνα αργότερα ασκήθηκε από ορισμένους Εβραίους".
      ΕΝΑΣ αιώνας μετά λοιπόν και μόνο από ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΒραίους ασκήθηκε, κυρίως από Φαρισαίους που πίστευαν στην αθανασία της ψυχής!Τέτοιους ακολουθεί ο Σαλταούρας και τα ιερατεία της πλάκας που τους φιλάει τα χέρια!
      ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΘΕΟ-ΜΑΧΟΥΣ; Μόνο αυτός που δέχεται τις ΙΔΙΕΣ διδασκαλίες των εχθρών του Χριστού!
      Περί του κανόνος της Βίβλου θα αναρτηθεί νέο άρθρο- εδώ θα μείνουμε μόνο στα περί μνημοσύνων και μάλιστα για αυτό,χάριν επιχειρήματος πήραμε τα λεγόμενα του βιβλίου των Μακκαβαίων προς το παρόν αντιπροσωπευτικά μιας και η "ορθόδοξη" εκκλησία εκεί στηρίζεται κυρίως!Και όπως είδαμε ,και ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟ να ήταν το βιβλίο, ΠΑΛΙ δεν λέει τις ανοησίες που ο Σαλταούρας ανέφερε ανοήτως αρκετές φορές!

      Διαγραφή
    2. Το βιβλίο Μακκαβαίων Β αναφέρει σαφώς την αθανασία των ψυχών όπως και άλλα βιβλία της Γραφής.

      « εἶθ᾿ οὕτως ἐπιφανῆναι ἄνδρα πολιᾷ καὶ δόξῃ διαφέροντα, θαυμαστὴν δέ τινα καὶ μεγαλοπρεπεστάτην εἶναι τὴν περὶ αὐτὸν ὑπεροχήν. ἀποκριθέντα δὲ τὸν ᾿Ονίαν εἰπεῖν· ὁ φιλάδελφος οὗτός ἐστιν ὁ πολλὰ προσευχόμενος περὶ τοῦ λαοῦ καὶ τῆς ἁγίας πόλεως ῾Ιερεμίας ὁ τοῦ Θεοῦ προφήτης. προτείναντα δὲ τὸν ῾Ιερεμίαν τὴν δεξιὰν παραδοῦναι τῷ ᾿Ιούδᾳ ρομφαίαν χρυσῆν, διδόντα δὲ προσφωνῆσαι τάδε· λάβε τὴν ἁγίαν ρομφαίαν δῶρον παρὰ τοῦ Θεοῦ, δι᾿ ἧς θραύσεις τοὺς ὑπεναντίους» Β Μακκαβαίων 15: 13- 16.
      Ο Προφήτης Ιερεμίας προσεύχεται υπέρ του λαού την εποχή του Ιούδα του Μακκαβαίου. Δηλαδή πολλά χρόνια μετά τον θάνατό του ο Προφήτης (ως αθάνατη ψυχή) προσεύχεται. Ακουέτωσαν ταύτα οι αρνητές της μεσιτείας των Αγίων του Θεού και οι αρνητές της αθανασίας της ψυχής ! Μάλιστα και ο αναφερόμενος Ονίας ο οποίος ομιλεί και συστήνει τον κοιμηθέντα Προφήτη Ιερεμία, είχε και αυτός ήδη κοιμηθεί – « ὅθεν ὁ Μενέλαος λαβὼν ἰδίᾳ τὸν ᾿Ανδρόνικον, παρεκάλει χειρώσασθαι τὸν ᾿Ονίαν. ὁ δὲ παραγενόμενος ἐπὶ τὸν ᾿Ονίαν καὶ πεισθεὶς ἐπὶ δόλῳ καὶ δεξιὰς μεθ᾿ ὅρκων δούς, καίπερ ἐν ὑποψίᾳ κείμενος, ἔπεισεν ἐκ τοῦ ἀσύλου προελθεῖν, ὃν καὶ παραχρῆμα παρέκλεισεν οὐκ αἰδεσθεὶς τὸ δίκαιον. δι᾿ ἣν αἰτίαν οὐ μόνον ᾿Ιουδαῖοι, πολλοὶ δὲ καὶ τῶν ἄλλων ἐθνῶν ἐδείναζον καὶ ἐδυσφόρουν ἐπὶ τῷ τοῦ ἀνδρὸς ἀδίκῳ φόνῳ. τοῦ δὲ βασιλέως ἐπανελθόντος ἀπὸ τῶν κατὰ Κιλικίαν τόπων, ἐνετύγχανον οἱ κατὰ πόλιν ᾿Ιουδαῖοι, συμμισοπονηρούντων καὶ τῶν ῾Ελλήνων ὑπὲρ τοῦ παρὰ λόγον τὸν ᾿Ονίαν ἀπεκτάνθαι» Β Μακκαβαίων 4: 34-36.
      Οι κεκοιμημένοι Άγιοι είναι ζωντανοί (ως αθάνατες ψυχές ) και άρα υπαρκτά Πρόσωπα όχι ανύπαρκτα : «περὶ δὲ τῶν νεκρῶν ὅτι ἐγείρονται, οὐκ ἀνέγνωτε ἐν τῇ βίβλῳ Μωϋσέως, ἐπὶ τοῦ βάτου πῶς εἶπεν αὐτῷ ὁ Θεὸς λέγων, ἐγὼ ὁ Θεὸς ᾿Αβραὰμ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ισαὰκ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ιακώβ; οὐκ ἔστιν ὁ Θεὸς νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων·» Μάρκος 12:26-27.

      Διαγραφή
    3. Περί των Φαρισαίων λέγει ο Ιησούς Χριστός :

      "ἐπὶ τῆς Μωσέως καθέδρας ἐκάθισαν οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι. πάντα οὖν ὅσα ἐὰν εἴπωσιν ὑμῖν τηρεῖν, τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε, κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γάρ, καὶ οὐ ποιοῦσι" Ματθαίος 23:2-3.
      Άρα λοιπόν η διδασκαλία των Φαρισαίων ήταν σωστή (πίστευαν στην αθανασία της ψυχής)τα έργα τους δεν ήταν σωστά.
      Αντίθετα ο Ιησούς στους αρνητές της αθανασίας της ψυχής Σαδουκαίους λέγει :
      " καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐ διὰ τοῦτο πλανᾶσθε μὴ εἰδότες τὰς γραφὰς μηδὲ τὴν δύναμιν τοῦ Θεοῦ; ὅταν γὰρ ἐκ νεκρῶν ἀναστῶσιν, οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται, ἀλλ' εἰσὶν ὡς ἄγγελοι οἱ ἐν τοῖς οὐρανοῖς. περὶ δὲ τῶν νεκρῶν ὅτι ἐγείρονται, οὐκ ἀνέγνωτε ἐν τῇ βίβλῳ Μωϋσέως, ἐπὶ τοῦ βάτου πῶς εἶπεν αὐτῷ ὁ Θεὸς λέγων, ἐγὼ ὁ Θεὸς ᾿Αβραὰμ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ισαὰκ καὶ ὁ Θεὸς ᾿Ιακώβ; οὐκ ἔστιν ὁ Θεὸς νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων· ὑμεῖς οὖν πολὺ πλανᾶσθε." Μάρκος 12:24-27.
      Μάλιστα ο Ιησούς λέγει ότι μετά την ανάσταση των Νεκρών "οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται" .....αλλά η εταιρεία Σκοπιά διδάσκει αντίθετα από τον Χριστό, ότι δηλαδή οι αναστημένοι θα έχουν σεξουαλικές επαφές μέχρι να γεμίσει η Γη με ανθρώπους! Κατόπιν θα εξακολουθήσουν το σεξ αλλά χωρίς να κάνουν παιδιά !!!

      Διαγραφή
    4. Γράφει ο Χιλιαστής σε σχόλιό του : "Αυτό δεν είναι προσευχή,είναι ΕΥΧΗ" .......ακόμα κλαίω από τα γέλια...χαχαχαχ...

      Διαγραφή
    5. Φυσικά ,γέλα όσο θέλεις!
      Σου ταιριάζει η παροιμία απόλυτα-
      “Γελά δ' ο μωρός καν τι μη γελοίον εί” !!
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ για εσένα, ο απόστολος Παύλος δεν προσεύχεται στον Θεό στα εν λόγω χωρία,γράφει την καλή του θέληση ως ευχή προς τους ομοπίστους του και για αυτό η ορθή μετάφραση ξεκινάει με το "ΕΙΘΕ ο Κύριος να δώσει.."
      Φυσικά και δεν τόλμησες να αγγίξεις το θέμα "Ονησιφόρος" πάλι!
      Οπότε μπορείς να χαχανίζεις,όπως όλοι όσοι έχουν ξεμείνει από επιχειρήματα αλλά να ξέρεις τι γέλια πέφτουν όταν βλέπουν τον θεολογίσκο Σαλτα-ούρα να βρίζει καθηγητές πανεπιστημίου και να μην ξέρει πούθε πάνε τα τέσσερα από Γραμματική,Συντακτικό και την διαφορά ονόματος και επιθέτου!ΕΚΕΙ να δεις γέλια που κάνουνε...
      Εδώ ,να δεις τι μηνύματα έχω λάβει από αναγνώστες για το τι ανοησίες λες...χαχαχα!

      Διαγραφή
    6. Η Αγία Γραφή δεν διδάσκει την αθανασία της ψυχής, ούτε ότι ο άνθρωπος κατέχει φύσει αθανασία!ΕΑΝ κατείχε ,τότε τα χωρία Θεσ/κεις 4:16 θα ήταν μάταια αλλά και το χωρίον του Εκκλησιαστή "οι νεκροί δεν γνωρίζουσιν ουδέν"(ΕΚΚΛ. θ 5)θα έλεγε "ψέμματα"!Αλλά ακούστε τι κάνουν οι ψευτορθόδοξοι...ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ τους συμφέρει το θεόπευστο βιβλίο του Εκκλησιαστή Σολομώντος,προσπαθούν να το βγάλουν...ΜΗ θεόπνευστο!Και ότι τάχα στο μισό ο Σολομών γράφει ως "θνητός, απελπισμένος άνθρωπος" και μετά σαν "θρήσκος"!Τ
      Τι;Δεν το πιστεύετε;
      Διαβάστε ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ!Γράφει ένας αιρετικός-πρώην Μάρτυς και νυν "ορθόδοξος"
      'Στο βιβλίο αυτό, ο Σολομών φαίνεται να συζητά με τον εαυτό του, και να προσπαθεί να βγάλει μερικά συμπεράσματα από την πλούσια σε εμπειρίες και γνώσεις ζωή του. Παρουσιάζει λοιπόν τον εαυτό του σε δύο φάσεις. Η πρώτη, είναι όταν προσπαθεί να κατανοήσει τον εαυτό του και τον κόσμο γύρω του χωρίς την πίστη στον Θεό και τις επαγγελίες που προέρχονται από Αυτόν...Η δεύτερη φάση του Εκκλησιαστή, είναι όταν υπερισχύει του υλιστικού τρόπου θεώρησης των πραγμάτων η πίστη στον Θεό, οπότε η απαισιοδοξία με την οποία βλέπει τη ζωή του, μετατρέπεται σε αισιοδοξία, και η ματαιότητα σε ελπιδοφόρο στόχο..."!!!
      Αλλά φυσικά, όταν οι παραδόσεις της νικαιανής αίρεσης του 325μΧ έρχονται σε αντίθεση με τις θέσεις της Βίβλου περί ψυχής, τότε υπερισχύουν οι εν λόγω αρλουμπολογίες!
      Κι αυτό γίνεται ορατό και εδώ, όταν με νύχια και με δόντια ο κ.Σαλταούρας έχει αποφύγει να σχολιάσει ΕΝΑ χωρίο από το παρόν άρθρο. Απλά φέρνει απόκρυφα,ψευδεπίγραφα και άλλα κείμενα τα οποία και αυτά διαστρέφει για να ταιριάζουν στις διδασκαλίες του κλήρου για να συνεχίσει....μασάει τα λεφτά από μνημόσυνα, τρίμηνα και εννιάμερα και άλλες τέτοιες ανούσιες τελετουργίες "υπερ νεκρών" από διάφορα .."κορόιδα" που τρέχουν να πληρώσουν τις..."μεσιτείες"!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΥ ΙΕΡΕΜΙΟΥ
      Ο Σαλταούρας αγνοεί για μια ακόμη φορά τι εστί όραμα και τι εστί πραγματικότης.ΖΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΟΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ" που τον κάνει να νομίζει ότι όλοι είναι "κορόιδα" για να "χάφτουν" ο,τι ανοησίες γράφει !
      Καμία ένδειξη για αθανασία της ψυχής δεν έχει το βιβλίο Μακκαβαίων ΟΥΤΕ αυτά που ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΑ μας παραθέτει ο εν λόγω θιασώτης της νικαιανής αιρέσεως.
      Παρέλειψε ηθελημένα το χωρίο 12 από το βιβλίο Α Μακκαβαίων το οποίο αναφέρει Σ Α Φ Ω Σ ότι πρόκειται περί ΟΡΑΜΑΤΟΣ και ΟΝΕΙΡΟΥ και ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ
      " ἦν δὲ ἡ τούτου ΘΕΩΡΙΑ(σημ.όνειρο,όραμα) τοιάδε· Ὀνίαν τὸν γενόμενον ἀρχιερέα.."
      Ο Ιούδας έφερε στον νού του δια ονείρου, οράματος εκ Θεού ίσως, τους παλαιούς εκείνους ήρωες του Ισραήλ που μερίμνησαν για την δόξα του λαού του Κυρίου, όπως ο προφήτης Ιερεμίας!Βλέποντας ΕΝ ΟΡΑΜΑΤΙ ΝΥΚΤΟΣ τον Ιερεμία να του παραδίδει το ξίφος,ήταν σαν να έβλεπε τον απεσταλμένο του Θεού να τον χρίει ηγέτη του Ισραήλ κατά της ειδωλολατρείας!Δεν λέγει ότι είδε καμία ΨΥΧΗ αθάνατη του Ιερεμία ,ούτε ΚΑΝ τον ίδιο τον Ιερεμία!Λέγει ότι είδε ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ τον Ιερεμία να προσεύχεται υπέρ του Ισραήλ,μεταφερόμενος νοητικά στον καιρό που ο Ιερεμίας ήτο ζωντανός όπως και ο Οζίας
      Το ίδιο συνέβη με τον Ιησού Χριστό στο ΟΡΑΜΑ της Μεταμόρφωσης που έφερε τις οράσεις του Μωυσή και του Ηλία ενώπιον των μαθητών ,χωρίς βέβαια να είναι οι πραγματικοί προφήτες. Ο Χριστός κατά τον ίδιο τρόπο ήθελε να δείξει στους μαθητάς του ότι "περί Εκείνου μαρτυρούσιν οι προφήται" Μόλις οι αδαείς μαθητές νόμισαν ότι ήταν πράγματι ο Μωυσής και ο Ηλίας αναστημένοι, ο Χριστός τους εξαφάνισε από μπροστά τους,δηλώνοντας ότι απλά ήταν ένα όραμα εν πνεύματι.
      Τα ΟΡΑΜΑΤΑ Σαλτα-ούρα βέβαια, έχουν άλλες επιδιώξεις ,που δυστυχώς τον κατατάσσουν ώς εντελώς ΑΣΧΕΤΟ σε σχέση με την μελέτη της Αγίας Γραφής!Αυτά είναι τα αποτελέσματα της νικαιανής αίρεσης του Μ.Κων/νου του 325μΧ που ο Σαλταούρας ακολουθεί κατά πόδας!

      Διαγραφή
  3. TO BIBΛΙΟ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
    ...Έστι τοίνυν της μεν Παλαιάς Διαθήκης βιβλία τω αριθμώ τα πάντα εικοσιδύο. τοσαύτα γαρ, ως ήκουσα, και τα στοιχεία τα παρ’ Εβραίοις είναι παραδέδοται, τη δε τάξει και τω ονόματι έστιν έκαστον ούτω.

    Πρώτη Γένεσις. Είτα Έξοδος. είτα Λευϊτικόν. και μετά τούτο Αριθμοί. και λοιπόν, το Δευτερονόμιον. εξής δε τούτοις εστίν Ιησούς ο του Ναυή. και Κριταί. και μετά τούτο Ρούθ. και αύθις εξής, Βασιλειών βιβλία τέσσαρα. και τούτων το μεν πρώτον και δεύτερον εις έν βιβλίον αριθμείται. το δε τρίτον και τέταρτον ομοίως εις έν. μετά δε ταύτα, Παραλειπομένων πρώτον και δεύτερον, ομοίως εις έν βιβλίον πάλιν αριθμούμενα. είτα Έσδρα πρώτον και δεύτερον, ομοίως εις έν. μετά δε ταύτα βίβλος Ψαλμών, και εξής Παροιμοίαι. είτα Εκκλησιαστής, και Άσμα ασμάτων. προς τούτοις έστι και Ιώβ. και λοιπόν Προφήται, οι μέν δώδεκα εις έν βιβλίον αριθμούμενοι. είτα Ησαΐας, Ιερεμίας, και συν αυτώ Βαρούχ. Θρήνοι, και επιστολή, και μετ’ αυτούς Ιεζεκιήλ, και Δανιήλ.

    Άχρι τούτων τα της Παλαιάς Διαθήκης ίσταται. Τα δε της Καινής πάλιν ουκ οκνητέον ειπείν. έστι δε ταύτα. Ευαγγέλια τέσσαρα, κατά Ματθαίον, κατά Μάρκον, κατά Λουκάν, και κατά Ιωάννην. είτα μετά ταύτα Πράξεις Αποστόλων, και επιστολαί καθολικαί καλούμεναι των Αποστλων επτά, ούτως. Ιακώβου μεν μία, Πέτρου δε δύο, είτα Ιωάννου τρείς, και μετά ταύτας Ιούδα μία. προς τούτοις Παύλου Αποστόλου εισίν επιστολαί δεκατέσσαρες, τη τάξει γραφόμεναι ούτω. Πρώτη προς Ρωμαίους, είτα προς Κορινθίους δύο, και μετά ταύτας προς Γαλάτας, και εξής προς Εφεσίους, είτα προς Φιλιππησίους, και προς Κολοσσαείς, και3 προς Θεσσαλονικείς δύο, και η προς Εβραίους. και εξής4 προς μεν Τιμόθεον δύο, προς δε Τίτον μία, και τελευταία η προς Φιλήμονα μία. και πάλιν Ιωάννου Αποκάλυψις.
    ....
    Αλλ’ ένεκα γε πλείονος ακριβείας προστίθημι και τούτο γράφων αναγκαίως, ως6 έστι και έτερα βιβλία τούτων έξωθεν, ου κανονιζόμενα μεν, τετυπωμένα δε παρά των Πατέρων αναγινώσκεσθαι τοις άρτι προσερχομένοις και βουλομένοις κατηχείσθαι τον της ευσεβείας λόγον. Σοφία Σολομώντος. Σοφία Σειράχ, και Εσθήρ, και Ιουδήθ, και Τωβίας, και Διδαχή καλουμένη των Αποστόλων, και ο Ποιμήν.[ΣΗΜ.ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ,ΣΤΑ "ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ"!!!]

    Και όμως, αγαπητοί, κακείνων κανονιζομένων, και τούτων αναγινωσκομένων, ουδαμού των αποκρύφων μνήμη. αλλά αιρετικών εστιν επίνοια, γραφόντων μεν ότε θέλουσιν αυτά, χαριζομένων δε και προστιθέντων αυτοίς χρόνους, ίνα ως παλαιά προφέροντες, πρόφασιν έχωσι απατάν εκ τούτων τους ακεραίους.
    Ακουέτωσαν οι παράφρονες οπαδοί των ΝΕΚΡΟΦΑΝΕΙΩΝ και ΨΥΧΟΛΑΤΡΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΙ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
    Ο Σαλταούρας, ως ακόλουθος των ψευτοδιδασκαλιών των Φαρισαίων περί αθανασίας της ψυχής και εορτασμού του Πάσχα, προσπαθεί να τους "δικαιώσει" και να παρουσιάσει τον Ιησού Χριστό ως φίλο τους!Έγραψε τα εξής τ ρ α γ ι κ ά
    "η διδασκαλία των Φαρισαίων ήταν σωστή (πίστευαν στην αθανασία της ψυχής)τα έργα τους δεν ήταν σωστά"
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ όμως ο Ιησούς Χριστός δεν είπε στο χωρίο εκείνο περί των "δογμάτων" της παραδόσεως των Φαρισαίων αλλά περί των έργων του ΝΟΜΟΥ τα οποία έκαναν (οι νηστείες, οι προσευχές και οι θυσίες).ΠΑΝΤΑ αυτά που ΕΛΕΓΑΝ περί αυτών οι άνθρωποι έπρεπε να τα "ΤΗΡΟΥΝ" ,δηλαδή να τα εφαρμόζουν- ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ο κόσμος να ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ένα δόγμα;Το δόγμα απλά το δέχεσαι και το πιστεύεις. Καθαρά ο Κύριος λέγει στον κόσμο "τηρεῖτε καὶ ποιεῖτε" τις εντολές του ΝΟΜΟΥ που οι Φαρισαίοι θεωρούν ότι πιστεύουν αλλά ΚΑΤΑ ΤΑ (ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ) ΕΡΓΑ αυτών ΝΑ ΜΗΝ ποιούν!Κατά τον ΤΡΟΠΟΝ τον φαρισαϊκό της εφαρμογής αυτών των εντολών!ΔΕΝ ΛΕΓΕΙ πουθενά το χωρίο που ο ατυχής θεολογίσκος έφερε περί των ΔΟΓΜΑΤΩΝ και της ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗΣ προσέγγισης των Γραφών,περί ΔΗΘΕΝ ενστερνισμού αυτών υπό του Κυρίου!Τουναντίον, ο Χριστός είπε καθαρά
    "ακυρώσατε την εντολήν του Θεού δια την παράδοσιν υμών"!!!!
    Η αθανασία της ψυχής δεν εδιδάσκετο από την Παλαιά Διαθήκη και οι ευσεβείς Εβραίοι ποτέ δεν πίστεψαν εις αυτήν ΠΡΟ της εξελληνίσεώς των από τα δικά μας..ειδωλολατρικά "καμάρια" του έθνους μας.Η αθανασία της ψυχής ήταν αποτέλεσμα των αντιβιβλικών παπραδόσεων των Φαρισαίων που επηρεάστηκαν από την αρχαιοελληνική φιλοσοφία.
    Μάρκος 12:24-27: Ο Θεός δηλώνει ότι έχει στην ΜΝΗΜΗ του τους πιστούς δούλους του ,τους οποίους θα τους επαναφέρει με την ανάσταση "εις την τελευταίαν ημέραν" ,τουτέστιν για τον Κύριο ΟΛΟΙ είναι ζωντανοί και δεν τους ξεχνάει. Καμία ένδειξη για "αθανασία ψυχής"
    Η Σκοπιά δεν ανέφερε ότι οι αναστημένοι θα είναι παντρεμένοι για να κάνουν παιδιά, αυτές είναι ανοησίες του Σαλταούρα!
    Παραθέτω
    "Οι άγγελοι στον ουρανό δεν νυμφεύονται ούτε τεκνοποιούν για ν’ αναπαραγάγουν αγγελικούς απογόνους. Εν τούτοις μπορούν ν’ απολαμβάνουν ικανοποιητική συναναστροφή μαζί με μυριάδες άλλων πνευματικών πλασμάτων που υπηρετούν τον Θεό. Ομοίως, εκείνοι, οι οποίοι σ’ αυτό το παρόν πονηρό σύστημα πραγμάτων αποδεικνύονται άξιοι αναστάσεως στη νέα τάξι του ερχομένου συστήματος πραγμάτων, δεν θα νυμφεύωνται για να παράγουν απογόνους"(ΣΚΟΠΙΑ 1.1.1968 σελ.30-31)

    ΑπάντησηΔιαγραφή