Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020




ΤΟ  ΚΙΝΗΜΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΚΩΝ ΑΛΗΘΕΙΩΝ



   Βλέποντας ότι ο Θεός έχει ένα τόσο υπέροχο Σχέδιο για την ευλογία της ανθρωπότητας, ο πάστορας Κάρολος Τέηζ Ρώσσελ έδωσε όλη τη δύναμη και την ενέργειά του για να κάνει γνωστές αυτές τις μεγάλες αλήθειες της Αγίας Γραφής στον κόσμο.
  Ήδη από πολύ μικρή ηλικία, πνεύμα ανήσυχο και διερευνητικό, απογοητεύτηκε από όλα τα δόγματα του Χριστιανικού Κόσμου ο οποίος είχε αντικαταστήσει την αγνή αλήθεια της Αγίας Γραφής με εκείνες των αντιχριστιανικών παραδόσεων διεστραμμένων ανθρώπων που "αγιοποίησε" για να προσδώσει κύρος στα λεγόμενά τους. Βασική επιθυμία του Καρόλου Ρώσσελ ήταν μία : ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ και στα συνακόλουθα δόγματα του χριστιανισμού του πρώτου αιώνα. 
   Ενώ ήταν στα τέλη της εφηβείας του, ο Ρώσσελ άρχισε μια εβδομαδιαία ομάδα μελέτης της Βίβλου με άλλους νέους πιστούς άνδρες. Άρχισαν να αναλύουν τις διδασκαλίες της Βίβλου σε  θέματα, όπως η αθανασία της ψυχής η λυτρωτική θυσία του Χριστού και η δεύτερη Του έλευση. Το 1877, σε ηλικία 25 ετών, ο Ρώσσελ πούλησε το μερίδιό του στην ευημερούσα επιχείρηση του πατέρα του και άρχισε το ευαγγελιστικό του έργο. 
   Τον Ιούλιο του 1879, ο Ρώσσελ άρχισε να δημοσιεύει την Σκοπιά του Πύργου της Σιών και  Κύρυξ της του Χριστού Παρουσίας, γνωστού παγκοσμίως σήμερα ως Η Σκοπιά-Αναγγέλλει την Βασιλεία του Ιεχωβά. Το 1881, σε συνεργασία με άλλους αφοσιωμένους χριστιανούς, ίδρυσε μια μη κερδοσκοπική κοινωνία της Βίβλου. Ονομάστηκε Σύλλογος του Πύργου Σιών (Zion's Tract Tower Tract Society), που σήμερα είναι γνωστή ως η Βιβλική και Φυλλαδική Σκοπία της Πενσυλβανίας, η νομική υπηρεσία που ενεργεί για λογαριασμό των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά. Από την αρχή, ο Ρώσσελ επέμεινε ότι δεν θα περιφέρονταν δίσκοι για χρήματα στις συναθροίσεις των Χριστιανών αδελφών που τον ακολούθησαν,ούτε θα ζητούνταν συνεισφορές μέσω του περιοδικού Η ΣΚΟΠΙΑ. Οι άνθρωποι που εντάχθηκαν με τον Ρώσσελ  στην βαθιά μελέτη της Αγίας Γραφής έγιναν γνωστοί ως Σπουδαστές της Γραφής και από το 1931 και έπειτα ως Χριστιανοί Μάρτυρες του Ιεχωβά. 

 ΥΠΑΡΧΕΙ "ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ" και αποτελεί η Εταιρεία Σκοπία "θρησκεία" ή "Εκκλησία";
   
   Η κατηγορηματική απάντηση είναι όχι. Άλλωστε πιστοί Χριστιανοί υπήρχαν και προτού γίνει η δημιουργία του Συλλόγου "Η Σκοπιά". Σκοπός του Συλλόγου ήταν και είναι να χρησιμοποιηθεί ως απλός εκδοτικός οίκος παραγωγής βιβλίων, βιβλιαρίων και φυλλαδιών,ακόμη και Αγίων Γραφών προς υποβοήθησιν των απανταχού Χριστιανών που έμεναν στην αφάνεια λόγω της μεγάλης αποστασίας του Χριστιανικού Κόσμου (θα υπάρξει άρθρο σε περαιτέρω σχέση με το ζήτημα αυτό σε μελλοντική ημερομηνία)στα ηθικά και δογματικά θέματα που η Βίβλος υπαγορεύει. Ο Ιησούς Χριστός υπεσχέθη ότι θα ήταν πάντοτε μαζί με πιστούς Χριστιανούς ως  Α Τ Ο ΜΑ  και όχι με μια συγκεκριμένη ένωση ή μονάδα ,όπως αξιούν τα αντιμαχόμενα δόγματα του  Χριστιανικού Κόσμου. Ο ίδιος υπεσχέθη πριν φύγει από τον κόσμο αυτό
     
  "Ιδού, εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος"
(Κατά Ματθαίον 28:20)
    
Η λέξη μεθ' υμών υπονοεί ότι ο Κύριος θα ήταν με τους Χριστιανούς εκείνους οι οποίοι θα ακολουθούσαν τα βήματά Του πιστά καθ' όλην την διάρκεια του "Ευαγγελικού Αιώνα" (δηλαδή από την Πεντηκοστή μέχρι την Δευτέρα Παρουσία Του),τα οποία άτομα ως αγνός σίτος (Ματθαίος 13:27)θα διαλέγονταν στην περίοδο που ο Κύριος είχε ορίσει. Αυτή η περίοδος δεν ήταν μετά τον θάνατο των πιστών αποστόλων εφόσον ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος εξήγησε ότι μετά την αναχώρηση των αποστόλων ,άτομα εκ της ηγεσίας της Εκκλησίας θα παραπλανούσαν τους μαθητές σε αποστασία  (Πράξ. 20:29, 30)
  
                (Λεπτομερής εξέταση εδώ https://wol.jw.org/el/wol/d/r11/lp-g/1101993005)

  Μετά, κατά τον 16ον αιώνα κυρίως τα χριστιανικά κινήματα της Μεταρρύθμισης προσπάθησαν να καθάρουν τα αγιαστήριον της αληθούς Εκκλησίας η οποία κατά τους σκοτεινούς εκείνους αιώνες , από τον θάνατο των πιστών αποστόλων μέχρι και τον Μεσαίωνα που επακολούθησε, ευρίσκετο "στην έρημο",δεδιωγμένη από τους αποστάτες ιεράρχες .Εκεί,υπό την επιφάνεια, ο Θεός φρόντιζε τους χρισμένους δούλους Του ατομικά, ως ακόμη ήταν "αγνή παρθένος", η "αγνή κεχρισμένη Εκκλησία", κατά τον λόγον του αποστόλου Ιωάννη

   "Και η γυνή έφυγεν εις την έρημον, όπου έχει τόπον ητοιμασμένον από του Θεού, διά να τρέφωσιν αυτήν εκεί ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα" (Αποκάλυψις 12:6)
    
  Δεν θα είχε λόγον να φύγει η αληθής Εκκλησία από τον κόσμο εάν 1) ήτο κοσμικό επίσημο δόγμα όπως ανοήτως τα "χριστιανικά" θρησκεύματα λένε,λόγω της σύμπραξής τους με την κοσμική εξουσία ιδίως από τον 4ον μΧ αιώνα προς επιβολή των δογμάτων τους και 2) εάν δεν υφίστατο διωγμό λόγω της απόλυτης προσκολλήσεώς της στην διδασκαλία των Γραφών. 

 Περισσότερες πληροφορίες περί των ποίων δογμάτων αποτελούν αποστασία από την πρώτη χριστιανική πίστη θα δοθούν σε επόμενο άρθρο.Το ζήτημα που μας απασχολεί είναι ότι υπήρξαν Χριστιανοί που εστάθησαν ως "αληθής Εκκλησία του Χριστού" στο διάβα των αιώνων και κατά ΕΚΕΙΝΩΝ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ "πύλες άδου" δεν μπόρεσαν να καταστρέψουν (Ματθαίος 16:18) οι εχθροί των, εφόσον εις των μέτωπον των αληθινών Χριστιανών συνέχιζε να είναι γεγραμμένον το όνομα του Πατρός και του Αρνίου (Αποκάλυψις 14:1),κανενός "τριαδικού Θεού"(εφεύρεση του λεγόμενου Χριστιανικού Κόσμου τον 4ον αιώνα) και καμιάς αυτόκλητης "καθολικής" , "ορθόδοξης" ή "μεταρρυθμισμένης" εκκλησιαστικής αποφυάδος!  Οι γνήσιοι Χριστιανοί  θα ήταν δούλοι του ΙΕΧΩΒΑ ΘΕΟΥ(όνομα του Πατρός) και του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ("Αρνίου") και κανενός ανθρωποποίητου αποστατικού συστήματος του λεγόμενου χριστιανικού κόσμου!
   
   H προφητεία που αναφέρεται στο τέλος των καιρών από τον προφήτη Δανιήλ ανέφερε ξεκάθαρα ότι η αληθής γνώση (η επιστροφή των δικαίων εις το αληθές φως των Γραφών) θα γινόταν στο έσχατον, μόλις η βαθιά βιβλική μελέτη θα ελάμβανε χώρα- τι θα γινόταν τότε;

 "Πολλοί θέλουσι καθαρισθή και λευκανθή και δοκιμασθή·και οι ασεβείς θέλουσιν ασεβεί· και ουδείς εκ των ασεβών θέλει νοήσει· αλλ' οι συνετοί θέλουσι νοήσει" (Δανιήλ 12:10)

  Ποίον καιρόν άραγε;

 "οι λόγοι είναι κεκλεισμένοι και εσφραγισμένοι έως του εσχάτου καιρού"(Δανιήλ 12:9)

Τουτέστιν, δεν υπάρχει η λατρεία της "Σκοπιάς". Υπάρχει η αποκατάσταση των κεκρυμμένων εκείνων αληθειών που οι λάσπες της αντιχριστιανικής θεολογίας του χριστιανικού κόσμου είχαν κρύψει από τα μάτια των πιστών. Για τον λόγον αυτόν ο Πάστορας Κάρολος Ρώσσελ, ευλογηθείς από τον Θεό, ονόμασε τα έντυπα που η Βιβλική του Εταιρεία εξέδιδε ως "Σειρά Παλαιάς Θεολογίας".  Ποια θεολογία θεωρούσε    π α λ α ι α;   Εκείνη της Αγίας Γραφής, που πρέσβευαν οι παλαιοί Χριστιανοί του 1ου αιώνος!Ως αποτέλεσμα της μελέτης τους στη Βίβλο, ο Ρώσσελ και οι συνεργάτες του άρχισαν να απορρίπτουν τις διδασκαλίες του Χριστιανισμού μιας μυστηριώδους «Αγίας Τριάδος», μιας εγγενώς αθάνατης ανθρώπινης ψυχής, και των αιωνίων βασάνων σε μια πύρινη κόλαση ,κάτι που δεν αναγράφεται πουθενά στην Αγία Γραφή. Επίσης, απέρριψαν την ανάγκη για μια ξεχωριστή τάξη κληρικών που να έχει βγάλει τις κατώτερες της Βίβλου πνευματικού περιεχομένου "θεολογικές σχολές" οι οποίες ελάχιστα δίδασκαν την Αγία Γραφή και περισσότερο τις παραδόσεις των εκκλησιών. Οι πρώτοι εκείνοι Σπουδαστές της Αγίας Γραφής επέστρεψαν στην ταπεινή προέλευση του χριστιανισμού, με πρεσβυτέρους με πνευματικά προσόντα να οδηγούν τις εκκλησίες χωρίς να σκέφτονται μισθό ή αμοιβή, κάτι που οι Μάρτυρες του Ιεχωβά ακολουθούν έως σήμερα (Α Tιμόθεον  3:1-7 ,Tίτον 1:5-9)

ΘΕΩΡΟΥΣΕ Ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΡΩΣΣΕΛ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ "ΠΡΟΦΗΤΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ" Η "ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ";
  
  Μήπως θεώρησε ο Κάρολος Ρώσσελ τα συγγράμματά του (και συνακόλουθα εκείνα της Σκοπιάς αργότερα) "θεόπνευστα" , "αλάνθαστα" ή ακόμη και "προφητικά" όπως έκαναν αρχηγοί αιρέσεων του χριστιανικού κόσμου ,όπως ο Τζόζεφ Σμιθ των Μορμόνων ,ο εκάστοτε Πάπας των ρωμαιοκαθολικών ή οι διάφοροι "χαρισματούχοι"  μοναχοί των "ορθόδοξων" εκκλησιών;
   Φυσικά και όχι. Ο Κάρολος Ρώσσελ δεν θεωρούσε τον εαυτό του "προφήτη". H θεοπνευστία πάντα υπονοεί Α Μ Ε Σ Η επαφή με το θείο, όπως διαβίβαση μηνυμάτων δια οραμάτων,αγγέλων και φωνών όπως μεγάλοι αιρεσιάρχες ισχυρίζονται. Τουναντίον ο  Κάρολος Ρώσσελ ποτέ δεν θεώρησε τον εαυτό του προφήτη, τουναντίον θωρούσε τον εαυτό του σπουδαστή της προφητείας.Η Σκοπιά δεν είπε ποτέ ότι οι θεωρίες των χρονολογιών είναι αλάνθαστες. Υποθέσεις κάνει κατά την επίγνωση των Γραφών 
  
  "Θαυμαστοί όντως καιροί είναι ούτοι,και εντούτοις ελάχιστοι παρέχουσι προσοχήν εις το βέβαιον λόγον της προφητείας και συνεπώς το μέλλον διαβλέπεται παρά πλείστων ανθρώπων εξ απόψεως των ενδείξεων του παρόντος "(Γ Τόμος Γραφικών Μελετών ,σελίδα 349)
   
   Ο Κύριος όμως υπόσχεται ότι το φως των Γραφών λάμπει επί μάλλον και μάλλον (Παροιμίαι 4:18)και αποκαλύπτεται σταδιακά στον κάθε πιστό. Ένα παράδειγμα- ο αδελφός Ρώσσελ, προερχόμενος από τον αντβεντιστικό χριστιανικό χώρο υιοθέτησε την ημερομηνία 1874 ως ημερομηνία της αοράτου Παρουσίας του Χριστού,και θεώρησε την ανάσταση των αγίων το 1878 (θα αναλυθούν σε επόμενα άρθρα οι απόψεις αυτές).Αργότερα,όταν το θέμα μελετήθηκε χωρίς τις θεωρίες του Νέλσον Μπάρμπουρ (που εγκατέλειψε ο Ρώσσελ αργότερα) κατανοήθηκε καλύτερα η προφητεία της Βίβλου. Συνεπώς, είτε η ανάσταση των αγίων έγινε το 1878 είτε το 1918,είτε το 1914, είτε το 1950 είτε το 2060, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι έγινε. Ο Χριστός είπε ότι δεν ανήκει στο να γνωρίζουμε τελείως τους "χρόνους και τους καιρούς" (Πράξεις 1:7) Το ζήτημα είναι ότι ειλικρινείς Χριστιανοί με άγιο πνεύμα στην καρδιά τους έψαχναν την κατανόηση της αλήθειας. Το αν έκαναν λάθος σε προσδοκίες τους είναι αμελητέο - είναι καλύτερα κανείς να κάνει λάθος ψάχνοντας παρά να κάθεται και να ρεμβάζει "μυγοχάφτωντας" ό,τι του προσφέρουν οι υποτιθέμενες μεγάλες θρησκείες του "εκκληστιακισμού" (γιατί χριστιανοσύνη δεν είναι), όπως έγραψε και ο Κάρολος Ρώσσελ. Καλύτερα να κάθεσαι στην στάση και να λες "είναι το επόμενο λεωφορείο" και ας μήν είναι ,παρά να κοιμάσαι και το λεωφορείο να περάσει και να σε αφήσει.
   
   Η μη θεοπνευστία φυσικά δεν αφαιρεί από την Σκοπία τον σημαντικό πνευματικό ρόλο της (Ματθαίος 24:45) Ο Θεός χρησιμοποίησε πολλούς δούλους Του στο παρελθόν και οι ίδιοι έκαναν λάθη. Κύριος σκοπός της Σκοπιάς είναι να ενώνει αληθινούς Χριστιανούς με την διδασκαλία της πίστης στην Αγία Γραφή και στους σκοπούς του Θεού

ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΕ Η ΣΚΟΠΙΑ ΟΤΙ ΟΙ  ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΕΣ;


Μερικές μόνο παραθέσεις- 

"Δεν είναι η πρόθεσίς μας να φέρουμε τον τίτλον του Προφήτου εις ουδένα επίπεδον , αλλά εις το να δώσομεν εντάυθα τι φαίνεται ορθόν και πιθανόν εις την ακολουθίαν των πραγμάτνω—δίνοντας επιπλέον λόγους δια τας προσδοκίας μας" –ΣΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ 3/1904.  

"Δεν έχομεν χάρισμα προφητείας." - ΣΚΟΠΙΑ Ιανουαρίου 1883, σελίς425. 

"Δεν επιθυμώμεν τα συγγράμματά μας να τυγχάνουν σεβασμού ως αλάνθαστα." - ΣΚΟΠΙΑ 15 Δεκεμβρίου 1896, σελις 306. 

"Ο σκοπός αυτού του περιοδικού είναι να συγκεντρώση με οξύτητα και πιστότητα την προσοχή στην Γραφική αλήθεια, στα παγκόσμια γεγονότα που μπορεί να εκπληρώνουν προφητείες, και στα θρησκευτικά νέα γενικώς. Μερικές φορές ανατρέπει θρησκευτικά ψεύδη για να οικοδομηθή στη θέσι τους η Γραφική αλήθεια. Το δίπλευρο αυτό έργο διατάσσεται Γραφικώς, και είναι ευεργετικό για όλα τα άτομα που η καρδιά τους βρίσκεται στην ορθή κατάστασι. (Ιερεμίας 1:10· Εβραίους 12:5-13) Εν τούτοις, η Σκοπιά δεν ισχυρίζεται ότι είναι θεόπνευστη στις δηλώσεις της, ούτε είναι δογματική. Προσκαλεί όλους να κάνουν μια προσεκτική και κριτική εξέτασι του περιεχομένου της υπό το φως των Γραφών. Ο σκοπός της είναι να βοηθήση άλλους να γνωρίσουν τον Ιεχωβά και τις προθέσεις του για το ανθρώπινο γένος, και να αναγγείλη την εγκαθιδρυμένη βασιλεία του Χριστού ως τη μόνη μας ελπίδα." (ΣΚΟΠΙΑ 11/1/1950, σελίδα 336)

ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕ Ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΡΩΣΣΕΛ ΟΤΙ  ΗΤΑΝ Ο "ΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟΣ ΔΟΥΛΟΣ"(Ματθ.24:45);

Ο Ρώσσελ ουδέποτε είπε ότι ήταν ο πιστός δούλος της παραβολής του Κυρίου (Ματθ.24:45),η γυναίκα του που αργότερα αποκόπηκε το ισχυρίστηκε για προσωπική εξοχότητα. Εκ του συγγράμματος "Μάρτυρες του Ιεχωβά-Διαγγελείς της Βασιλείας του Θεού",έκδοση της Βιβλικής Εταιρείας Σκοπιά ,διαβάζουμε τα εξής

   "Ωστόσο, ύστερα από μία δεκαετία περίπου, η σύζυγος του αδελφού Ρώσσελ εξέφρασε δημόσια την ιδέα ότι  ο ίδιος ο Ρώσσελ ήταν ο πιστός και φρόνιμος δούλος...η κατανόηση που εξέφρασε ο αδελφός Ρώσσελ το 1881 ότι ο πιστός και φρόνιμος δούλος ήταν στην πραγματικότητα ένας συλλογικός δούλος,αποτελούμενος από όλα τα μέλη του χρισμένου από το πνεύμα σώματος του Χριστού, επιβεβαιώθηκε στην Σκοπιά 1 Μαρτίου 1927" (Διαγγελείς,σελ.143 ,παρ.1)

Στο μυαλό του Καρόλου Ρώσσελ η έννοια του "πιστού δούλου" όπως εξεφράσθη στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου έχει την εξής σημασία:"μια ειδική τάξις εν τη εκκλησία" (ΣΚΟΠΙΑ,Reprints1206,παρ.4) και μια "ειδική ομας" που δίδει πνευματική τροφή (Α Τόμος Γραφικών Μελετών, "Το Σχέδιον των Αιώνων", σελ.319, εις την αγγλικην)

   Ο Κάρολος Ρώσσελ και η ηγεσία των πρεσβυτέρων των εκκλησιών που ίδρυσε δεν ζήτησε ΟΥΤΕ "τυφλή" υποταγή, ΟΥΤΕ λατρεία , ΟΥΤΕ μεσιτεία, ΟΥΤΕ "θώκους αποστολικούς", όπως τα υπόλοιπα δόγματα του χριστιανικού κόσμου κατέχουν, ούτε ιερατεία ,ούτε τίποτα. Δεν υπάρχει ΤΑΞΙΣ κληρικών στην αληθινή Εκκλησία του Κυρίου, παρά το συλλογικό σώμα χρισμένων Χριστιανών που δίδει ερμηνείες στο θείο κείμενο κατά την κατανόηση που το πνεύμα του Θεού επιτρέπει την εκάστοτε περίοδο . Μέχρι τώρα η εν  λόγω πεποίθηση παραμένει στην αληθινή χριστιανική εκκλησία.Ο "πιστός δούλος" είναι θεσμός προστασίας των βιβλικών δογμάτων,θεματοφύλακάς τους. Ο Χριστός δεν είπε ότι θα διόριζε μητροπολίτες και πατριάρχες ούτε πάπες- είπε για πιστό και φρόνιμο δούλο, μερίδα αναγεννημένων Χριστιανών που δίνουν κατεύθυνση,όπως επόμενο άρθρο θα δείξει
    
   Ο Ρώσσελ γνώριζε ότι έπρεπε να γίνει ένα σπουδαίο έργο κηρύγματος κατά τα λόγια του Ιησού που καταγράφηκαν από τον Ματθαίο: "Και αυτά τα καλά νέα της βασιλείας θα κηρυχθούν σε όλη την κατοικημένη γη για μαρτυρία σε όλα τα έθνη,και τότε θα έρθει το τέλος. " (Ματθαίος 24:14 · Μάρκος 13:10 απόδοση ΜΝΚ) Υπήρχε μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης για τη δραστηριότητα αυτών των Σπουδαστών της Γραφής πριν από το σημαντικό βιβλικό έτος 1914,το οποίο επίσης θα εξηγήσουμε αναλυτικά σε επόμενα άρθρα. Οι πρώτοι εκείνοι σύγχρονοι αναβιώσαντες την πρώτην χριστιανοσύνη θεωρούσαν ότι έπρεπε να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να βοηθήσουν  άλλους να γνωρίσουν "αυτά τα καλά νέα" της επερχόμενης Βασιλείας του Χριστού. Τα κηρύγματα της Βίβλου του Καρόλου Ρώσσελ άρχισαν να  δημοσιεύονταισε χιλιάδες εφημερίδες ανά τον κόσμο κάνοντάς τον τον πιο διάσημο ιεροκήρυκα του Ευαγγελίου στους σύγχρονους καιρούς.

    Στα επόμενα άρθρα θα αναλύσουμε και άλλες ψευδείς κατηγορίες που εκφράστηκαν κατά του προσώπου του Καρόλου Ρώσσελ και εκείνων των πρώτων Σπουδαστών της Γραφής μέσα από ντοκουμέντα και βιβλία που πολλά από αυτά βλέπουν το φως για πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια

  


  


3 σχόλια:

  1. Οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά ουδεμία σχέση έχουν με τον Ιησού Χριστό. Είναι δημιούργημα του 19 αιώνος και βγάζουν τον Χριστό ψευδοπροφήτη αφού μας διαβεβαιώνει "καὶ πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς".
    Ποια ήταν η Εκκλησία του Χριστού τον 8ο ή τον 10ο αιώνα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψευδομάρτυρες είναι η παραφυάδα που ιδρύθηκε το 325 μΧ και νόθευσε με ειδωλολατρικά δόγματα τις διδαχές των αποστόλων .
    Επειδή από το μισαλλόδοξο μίσος σας δεν διαβάσατε ΚΑΝ το άρθρο ,εις το οποίο ήλθατε να σχολιάσετε, βάζω ξανά τα λόγια του κειμένου που απαντούν ΑΚΡΙΒΩΣ για το τι πιστεύουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά,οι οποίοι ΠΟΤΕ δεν έχουν πει ότι η εκκλησία "ιδρύθηκε τον 19ο αιώνα"
    (στο επόμενο μήνυμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ιησούς Χριστός υπεσχέθη ότι θα ήταν πάντοτε μαζί με πιστούς Χριστιανούς ως Α Τ Ο ΜΑ και όχι με μια συγκεκριμένη ένωση ή μονάδα ,όπως αξιούν τα αντιμαχόμενα δόγματα του Χριστιανικού Κόσμου. Ο ίδιος υπεσχέθη πριν φύγει από τον κόσμο αυτό

    "Ιδού, εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος"
    (Κατά Ματθαίον 28:20)

    Η λέξη μεθ' υμών υπονοεί ότι ο Κύριος θα ήταν με τους Χριστιανούς εκείνους οι οποίοι θα ακολουθούσαν τα βήματά Του πιστά καθ' όλην την διάρκεια του "Ευαγγελικού Αιώνα" (δηλαδή από την Πεντηκοστή μέχρι την Δευτέρα Παρουσία Του),τα οποία άτομα ως αγνός σίτος (Ματθαίος 13:27)θα διαλέγονταν στην περίοδο που ο Κύριος είχε ορίσει. Αυτή η περίοδος δεν ήταν μετά τον θάνατο των πιστών αποστόλων εφόσον ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος εξήγησε ότι μετά την αναχώρηση των αποστόλων ,άτομα εκ της ηγεσίας της Εκκλησίας θα παραπλανούσαν τους μαθητές σε αποστασία (Πράξ. 20:29, 30)

    (Λεπτομερής εξέταση εδώ https://wol.jw.org/el/wol/d/r11/lp-g/1101993005)

    Μετά, κατά τον 16ον αιώνα κυρίως τα χριστιανικά κινήματα της Μεταρρύθμισης προσπάθησαν να καθάρουν τα αγιαστήριον της αληθούς Εκκλησίας η οποία κατά τους σκοτεινούς εκείνους αιώνες , από τον θάνατο των πιστών αποστόλων μέχρι και τον Μεσαίωνα που επακολούθησε, ευρίσκετο "στην έρημο",δεδιωγμένη από τους αποστάτες ιεράρχες .Εκεί,υπό την επιφάνεια, ο Θεός φρόντιζε τους χρισμένους δούλους Του ατομικά, ως ακόμη ήταν "αγνή παρθένος", η "αγνή κεχρισμένη Εκκλησία", κατά τον λόγον του αποστόλου Ιωάννη

    "Και η γυνή έφυγεν εις την έρημον, όπου έχει τόπον ητοιμασμένον από του Θεού, διά να τρέφωσιν αυτήν εκεί ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα" (Αποκάλυψις 12:6)

    Δεν θα είχε λόγον να φύγει η αληθής Εκκλησία από τον κόσμο εάν 1) ήτο κοσμικό επίσημο δόγμα όπως ανοήτως τα "χριστιανικά" θρησκεύματα λένε,λόγω της σύμπραξής τους με την κοσμική εξουσία ιδίως από τον 4ον μΧ αιώνα προς επιβολή των δογμάτων τους και 2) εάν δεν υφίστατο διωγμό λόγω της απόλυτης προσκολλήσεώς της στην διδασκαλία των Γραφών.

    Περισσότερες πληροφορίες περί των ποίων δογμάτων αποτελούν αποστασία από την πρώτη χριστιανική πίστη θα δοθούν σε επόμενο άρθρο.Το ζήτημα που μας απασχολεί είναι ότι υπήρξαν Χριστιανοί που εστάθησαν ως "αληθής Εκκλησία του Χριστού" στο διάβα των αιώνων και κατά ΕΚΕΙΝΩΝ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ "πύλες άδου" δεν μπόρεσαν να καταστρέψουν (Ματθαίος 16:18) οι εχθροί των, εφόσον εις των μέτωπον των αληθινών Χριστιανών συνέχιζε να είναι γεγραμμένον το όνομα του Πατρός και του Αρνίου (Αποκάλυψις 14:1),κανενός "τριαδικού Θεού"(εφεύρεση του λεγόμενου Χριστιανικού Κόσμου τον 4ον αιώνα) και καμιάς αυτόκλητης "καθολικής" , "ορθόδοξης" ή "μεταρρυθμισμένης" εκκλησιαστικής αποφυάδος! Οι γνήσιοι Χριστιανοί θα ήταν δούλοι του ΙΕΧΩΒΑ ΘΕΟΥ(όνομα του Πατρός) και του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ("Αρνίου") και κανενός ανθρωποποίητου αποστατικού συστήματος του λεγόμενου χριστιανικού κόσμου!

    H προφητεία που αναφέρεται στο τέλος των καιρών από τον προφήτη Δανιήλ ανέφερε ξεκάθαρα ότι η αληθής γνώση (η επιστροφή των δικαίων εις το αληθές φως των Γραφών) θα γινόταν στο έσχατον, μόλις η βαθιά βιβλική μελέτη θα ελάμβανε χώρα- τι θα γινόταν τότε;

    "Πολλοί θέλουσι καθαρισθή και λευκανθή και δοκιμασθή·και οι ασεβείς θέλουσιν ασεβεί· και ουδείς εκ των ασεβών θέλει νοήσει· αλλ' οι συνετοί θέλουσι νοήσει" (Δανιήλ 12:10)

    Ποίον καιρόν άραγε;

    "οι λόγοι είναι κεκλεισμένοι και εσφραγισμένοι έως του εσχάτου καιρού"(Δανιήλ 12:9)

    Προς γνώσιν σας οι Μάρτυρες αποτελούν χριστιανική ομάδα επειδή ακολουθούν τις διδαχές του Ιησού Χριστού και των Αποστόλων.Εσείς διαλέγετε τις ΣΥΝΟΔΟΥΣ σας ή τον ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ;
    Ερώτηση προς απάντησιν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή