Μπορείτε να παράλληλα να μπείτε και στο πρώτο κείμενό μας που παρατίθεται ως σύνδεσμος εδώ
https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/11/e-o-149.html
Θα απαντήσουμε στα ερωτήματα και σχόλια που κάποιοι έκαναν ,ανοήτως μιλώντας για "κουτοπονηριές" και "αποκρύψεις"...γεγονός που οι ίδιοι λίβελλοι επιβαρύνουν αυτόν που ακριβώς τις έγραψε!
Θα αρχίσουμε με το πρώτο μέρος- Τι εννοούσε ο Νεκτάριος γράφοντας το Όνομα "Ιεχωβά" . Παραθέτουμε φωτογραφική απεικόνιση των σχολίων:
Η ίδια η παράθεση όμως αποδεικνύει την αλήθεια των ιδικών μας λεγομένων όσο και να χτυπιόνται οι ανορθόδοξοι συνομιλητές!Και εξηγούμε: Σε ποιον αναφέρεται το όνομα "Ιεχωβά" (ως ιδίωμα ΟΝΟΜΑΤΟΣ κατά τον Νεκτάριο πάντα);; Παραθέτουμε εκ της Ιεράς Κατήχησής του:
«Το όνομα Ιεχωβά είναι αυτό το όνομα "ο Ων"». (Ορθόδοξος Ιερά Κατήχησις σελ. 48)
ΠΟΙΟΣ είναι ο ΩΝ σύμφωνα με την διδασκαλία σας αγαπητοί μας φίλοι "ορθόδοξοι" που στενοχωρήθηκατε επειδή ο Άγιός σας ονομάζει το όνομα Ιεχωβά;;;
Όταν οι ορθόδοξοι αναφέρονται στον "ΩΝ" είναι ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ, ο οποίος "εστι τρισυπόστατος Πατήρ, Υιός και Άγιον Πνεύμα" [ναι, συμπεριλαμβάνεται ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ!]'Η μήπως δεν έχει αποφανθεί συνοδικά η "ορθόδοξη" εκκλησία περί του ποίος είναι ο ΩΝ,αγαπητόι φίλοι μας;;;;
Οπότε ΝΑΙ, αγαπητοί μου, ο Νεκτάριος εφήρμοσε το ΟΝΟΜΑ ΙΕΧΩΒΑ εις ΟΛΟΝ τον Τριαδικό Θεό σας επειδή λέγει Ο ΩΝ. Αν υπάρχουν "κότσια" ας μας αποδειχθεί ότι ο Νεκτάριος, η "ορθοδοξία" ή οιοσδήποτε άλλος ΔΕΝ θεωρεί τον Πατέρα συμπεριλαμβανόμενον εντός της λέξεως Ων!Παραμπέμπουμε στο πρώτο μας άρθρο, τα λόγια του οποίου ο συγγραφέας της godisgood απέκρυψε (βεβαίως βεβαίως!) με τα λόγια ΟΛΩΝ εκείνων των ορθόδοξων θεολόγων που φρονούν το Γιαχβέ/Ιεχωβά ως όνομα του Πατρός επίσης!
"ΟΥΧΙ Ο ΠΑΤΗΡ.."
Πολλά ειπώθηκαν για το ότι ο Νεκτάριος είπε ότι δεν ήταν "Ιεχωβά" ο Πατήρ.Το είπε όμως πράγματι;Αποτελεί παρερμηνεία του κειμένου ,καθώς ο αγαπητός πεντηκοστιανός ,μαινόμενος, φρόντισε να "ξεχάσει" άλλα κείμενα που δεν έβγαλε προς το αδαές κοινό του. Παραθέτουμε λοιπόν το πλήρες σκεπτικό του Νεκταρίου που ο δήθεν υποστηρικτής του κατασιώπησε:
Όπως βλέπουμε στην παραπάνω σελίδα ,ο Νεκτάριος αναφέρεται σαν "Ιεχωβά" στο πρόσωπο που εφάνη στους προφήτες, στην βάττο,στο Σινά κτλ. Κάνει λόγο για τις θείες "επιφάνειες" και συγκεκριμένα στην υποσημείωση αναφέρεται ότι :
"Δι'ολης της ΠΔ παρατηρείται η διάκρισις μεταξύ του ΚΕΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΟΘΕΟΥ ΘΕΟΦΑΝΤΟΡΟΣ,ο συχνότατα καλούμενος άγγελος Κυρίου (Μαλεάχ Ιεχωβά) και διαρρήδην Θεός (Ελ Ελωχήμ,Αδωνάϊ και Ιεχωβά)ένθεν μεν ταυτίζεται τω Θεώ,ετέρωθεν δε διακρίνεται από του Θεού...Ουδαμού της ΠΔ συνήθης άγγελος λαλεί άντικρυς ως Θεός, τουναντίον ούτος ο άγγελος Κυρίου συχνότατα λαλεί ως αυτός ούτος ο Ιεχωβά,και η ΦΑΝΕΡΩΣΙΣ αυτού θεωρείται ως φανέρωσις αυτού του Υψίστου Θεού.Το αυτόν θείον δηλούσιν εν τη ΚΔ τα ονόματα, ΛΟΓΟΣ, ΥΙΟΣ,ΕΙΚΩΝ,ΑΠΑΥΓΑΣΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, είναι δε το θείον ον ο τη ανθρωπότητι αποκαλυπτόμενος Θεός προς διάκρισιν από του κεκρυμμένου Θεού...σημαίνεται ο Ιησούς Χριστός ,ως εκείνος ,ον ο ΠΑΤΗΡ υπέστειλεν εις τον κόσμον"
ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ολων εκείνων που διαδίδουν ότι ο Νεκτάριος αποκαλεί μόνο τον Υιό "Ιεχωβά" και "ουχί τον Πατέρα"! Για να αναλύσουμε το κείμενο της παραπάνω σημείωσης κατά το σκεπτικό πάντα του ορθόδοξου Αγίου:
Σε όλη την ΠΔ υπάρχει διάκριση του "κεκρυμμένου Θεού" (του Πατρός ) και του ισόθεου(κατά την τριαδική αντίληψη του Νεκταρίου) Θεοφάντορος (εκείνου που εφάνη ως Θεός,στην θέση του "κεκρυμμένου Θεού" δηλαδή εκ μέρους Του),που Τον φανέρωσε στους προφήτες κτλ.
ΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΟ εκείνος ο ισόθεος; ΑΓΓΓΕΛΟΣ ΚΥΡΙΟΥ! Στην παρένθεση ο Νεκτάριος βάζει "μαλεάχ ΙΕΧΩΒΑ", δηλαδή άγγελος ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ (γενική κτητική, για τους μορφωμένους, που δεν ταυτίζεται με το υποκείμενο!)και ΟΧΙ ΩΣ Ο ΙΕΧΩΒΑ! Αυτός ,λοιπόν, του οποίου ο "Θεοφάντωρ" είναι άγγελος στο μυαλό του Νεκτάριου, είναι ΙΕΧΩΒΑ Ο ΠΑΤΗΡ, διότι ΕΚΕΙΝΟΣ απέστειλεν τον Ιησού Χριστό "εις τον κόσμον" όπως διευκρινίζει πιο κάτω.
ΩΣΤΕ λοιπόν ,για να ικανοποιήσουμε όσους θέλουν "συμπεράσματα" ενός πλήρους και όχι μεμονωμένου σκεπτικού ο Νεκτάριος θεωρεί ΙΕΧΩΒΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΕΚΡΥΜΜΕΝΟ ΘΕΟ αλλά (κατά την αντίληψή του) και τον Υιό ο οποίος είναι ο ΘΕΟΦΑΝΤΩΡ ο οποίος "μεν ταυτίζεται τω Θεώ" (όταν ομιλεί εξ ονόματός Του,άρα έχει το όνομα ΙΕΧΩΒΑ και αυτός) ετέρωθεν δε διακρίνεται (ώς ο Υιός, το δεύτερο πρόσωπο της Τριάδος κατά την αντίληψη του ορθόδοξου αγίου)!
Οπότε βεβαίως, ο Ιεχωβά εν τη βάττω ήτο ο ΥΙΟΣ, "ουχί ο Πατήρ" επειδή ο Υιός ομιλούσε ταυτιζόμενος με τον Πατέρα Του,και άρα "Ιεχωβά" ήτο ο Υιός εκεί!
«Ότι ο Ιεχωβά ο αποκαλυφθείς τω Μωυσεί Θεός εστιν ο Λόγος του Θεού το δεύτερον πρόσωπον της αγίας Τριάδος"
Και σε πλείστες άλλες περιπτώσεις κατά τον ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ "ΑΓΙΟ" ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ σας αγαπητοί "ορθόδοξοι" φίλοι!! Στην περίπτωση εκείνη και στις θεοφάνειες του Υιό εξ ονόματος του Πατρός ονομάζεται ο Υιός "ΙΕΧΩΒΑ"! Τουτέστιν ο Μωυσής απεκάλεσε τον Θεό ως Ιεχωβά απευθυνόμενος στον Εκπρόσωπό Του.
Οι Μάρτυρες αναφέρουν παρόμοια σκέψη
"Είναι λογικό να σκεφτούμε ότι, προτού έρθει ο Ιησούς στη γη, ο Θεός, σε πολλές από τις περιπτώσεις κατά τις οποίες επικοινώνησε με ανθρώπους, χρησιμοποίησε τον Λόγο ως αγγελικό του εκπρόσωπο. (Γε 16:7-11· 22:11· 31:11· Εξ 3:2-5· Κρ 2:1-4· 6:11, 12· 13:3) Εφόσον “το όνομα του Ιεχωβά ήταν στον άγγελο” που οδηγούσε τους Ισραηλίτες μέσα από την έρημο, αυτός ο άγγελος μπορεί να ήταν ο Γιος του Θεού, ο Λόγος.—Εξ 23:20-23·" (Ενόραση στις Γραφές, Τόμος 2,σελίδα 217, έκδοση των Μαρτύρων του Ιεχωβά)
Ο ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣ λοιπόν!ΚΑΙ εφόσον ο τίτλος Ιεχωβά εφαρμόζεται ΣΕ ΟΛΟΝ τον τριαδικό Θεό "ΩΝ" άρα [ΩΣΤΕ που αρέσει και σε πολλούς] ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣ (ΧΡΙΣΤΟΣ) και ο ΚΕΚΡΥΜΜΕΝΟΣ (ΠΑΤΗΡ) ονομάζονται ΙΕΧΩΒΑ κατά τον Άγιο Νεκτάριο. Πλήρης ανάλυση, δεν επιδέχεται ουδεμία αντίρρηση,μόνον από αμόρφωτους και ημιμαθείς. Προχωρούμε σε μια άλλη όμροφη σελιδίτσα που η ιστοσελίδα godisgood απέκρυψε από τους αδαείς που την διαβάζουν-
Ας προσέξουμε και στην παραπάνω σελίδα την διάκριση του Ιεχωβά (πατρός) από τον άγγελόν Του ο οποίος έρχεται εξ' ονόματός Του ("Ιεχωβά" ο Υιός). Ο Νεκτάριος εφαρμόζει την προφητεία του Μαλαχία περί του ΙΕΧΩΒΑ και του αγγέλου Του της Διαθήκης (ποιος άραγε ήταν ο μεσίτης της ΚΔ??...)και ότι "ο ΙΕΧΩΒΑΣ ήθελεν έλθει και αποστείλει τον εαυτού άγγελον, όπως κατασκευάση την εαυτού οδόν" .Ποιοι ήταν αυτοί οι ρόλοι; Στην προηγούμενη σελίδα ο Νεκτάριος καθαρά είπε ότι "ον ο ΠΑΤΗΡ υπέστειλεν εις τον κόσμον" ΑΡΑ Ο ΙΕΧΩΒΑ ΠΑΤΕΡΑΣ θα έστελνε ποιον; Μας το λέγει καθαρά ο Νεκτάριος στην παραπάνω σελίδα: "η προφητεία του Μαλαχίου, δι' ης προκαταγγέλεται η του Κυρίου και Θεού άφιξις επληρώθη εν τω Ιησού τω Ναζωρέω,ήτοι ότι ο Ιεχωβά ήλθεν εις τον Ναόν Αυτού"
Και για να φύγει η οποιαδήποτε αμφιβολία ότι ο Νεκτάριος εδώ εννοεί ότι ο ΙΕΧΩΒΑ ΠΑΤΗΡ έστειλε τον Υιό Του για να επισημανθεί η άφιξις του "αποκαλυφθέντος Θεού" ,όπως και στους προφήτες, παραθέτουμε και την εξής σελίδα:
Προσέξατε παρακαλώ την προτελευταία πρόταση της σελίδος. Την αναπαράγουμε εδώ για να δούμε τι εννοούσε ο Νεκτάριος με το "ουχί ο Πατήρ"
"Το εν τούτο πρόσωπον το ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΝ ως άνθρωπος και ως Θεός,ΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΙΕΧΩΒΑ, ενεμφασνίσθη και ως άγγελος Θεό ,ήτοι απεσταλμένος"
Ο Νεκτάριος αναφέρει ότι το συγκεκριμένο πνευματικό πρόσωπο (Ο Υιός του Θεού ή το δεύτερο πρόσωπο της Τριάδος κατά την ορθόδοξη ομολογία) που εμφανίσθηκε ως θεός και άνθρωπος (ποιόν πιστεύετε ως θεάνθρωπο αγαπητοί ορθόδοξοι και πεντηκοστιανοί;;;)ΟΥ το ονομα ΙΕΧΩΒΑ, δηλαδή ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΦΕΡΕΤΟ το Όνομα Ιεχωβά (εκείνη την στιγμή) -ήταν ο απεσταλμένος ή ο "αποκαλυφθείς Θεός" όπως είπε πρωτύτερα.
ΩΣΤΕ (!!) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ απολύτως αμφιβολία ότι ο Νεκτάριος θεωρεί ΙΕΧΩΒΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ όπως και τον Υιό. Όσο και να το αρνούνται οι διάφοροι συκοφάντες στις ιστοσελίδες τους, επιβεβαιώνουν ότι δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ για το αντίθετο ,μιας και το σκεπτικό του αγίου αναλύθηκε πλήρως. Μπορούν να χτυπιούνται σαν χταπόδια επειδή φυσικά, μισούν το Όνομα Ιεχωβά αλλά ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ άγιος είναι πάντα εκεί για να τους κρίνει και να τους ΚΑΤΑκρίνει!Να σημειωθεί επίσης ότι ο Νεκτάριος πουθενά δεν αρνήθηκε ότι το όνομα Ιεχωβά ανήκει στον Πατέρα καθώς το "ουχί ο Πατήρ" συνδυάζεται με το παρόν εις τις θεοφανειες πρόσωπο και όχι με το όνομα Ιεχωβά ,το οποίο το εφαρμόζει ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ και στον Υιό.
Και εδώ θα δείξουμε μια ακόμη "κουτοπονηριά" του γνωστού πεντηκοστιανού- Προσέξατε το φωτογραφικό υλικό
Με περίσσια ανοησία αναφέρει ο "ειλικρινής" φίλος ότι είπαμε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία πιστεύει το "Ιεχωβά" ως το αποκλειστικό Όνομα του Θεού. Όμως ,όσο και να ψάξει κάποιος ,δεν θα βρει Π ΟΥ Θ Ε Ν Α την λέξη "αποκλειστικά" ή παρόμοια αυτής, όπως η λέξη "μοναδικό", στο άρθρο που γράψαμε. Καθαρα γράψαμε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία "πιστεύει στον Ιεχωβά ως το όνομα του Πατέρα του Ιησού Χριστού" ( https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/11/e-o-149.html) ΧΩΡΙΣ να λέμε πουθενά ότι δέχεται αποκλειστικά αυτό το όνομα!Αυτό είναι το ψιλό γαζί της λασποσελίδος godisgood! ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ...ως ο εκείνος ο "κατηγορών ημέραν και νύχταν" (Αποκάλυψις 12:10)!
Μάλλον μας έχει άχτι ο καημένος και δυστυχής (επιτρέψατε τον γέλωτά μου) αλλά όλα όσα λέει γυρνάνε εναντίον του ,ένα ένα!
Και επειδή μας χρεώνει ότι δεν ξέρουμε τα "συνοδικά της ορθόδοξης εκκλησίας [χειροκροτούμενος από λοβοτομημένους σχολιαστές που ανοήτως είπαν ότι ακόμη και ένας άγιος να το πει ,δεν σημαίνει ότι η εκκλησία τους το δέχεται] ,φανερώνει την απύθμενη ασχετοσύνη του επειδή ο "άγιος" Νεκτάριος δεν είναι ο οιοσδήποτε ορθόδοξος αλλά μια σημαντικότατη μορφή της ορθοδοξίας που έλαβε αγιοσύνη από τον Θεό (κατά τους ορθόδοξους)Η Εκκλησία λοιπόν δεν τηρεί αυτά που λένε οι άγιοί της; Ποιοί τα τηρούν; Οι μπουρδολογούμενοι πεντηκοστιανοί;;;
Θα θέλαμε να δούμε τι έχει πει η επίσημη ορθόδοξη εκκλησία για τα λεγόμενά του παραθέτωντας την πρώτη σελίδα της κατηχήσεώς του
ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΕΧΩΒΑ αγαπητοί φίλοι μας Ορθόδοξοι;
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!
Είστε λοιπόν ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ εάν δεν δέχεστε αυτά που λέει το δόγμα σας καθαρά και η εκκλησία σας! Οπότε επαναλαμβάνουμε για να το αντιληφθείτε καλύτερα ότι προεγράφη εις το πρώτον μας άρθρον
" Η Ορθόδοξη Εκκλησία πιστεύει στον Ιεχωβά ως το όνομα του Πατέρα του Ιησού Χριστού. Δια στόματος του "αγίου" Νεκταρίου ,ενός από τους πιο φωτισμένους αγίους κατά την ορθοδοξία!"
Η οποιαδήποτε απόπειρα ανατροπής της παραπάνω θέσεως είναι γελοία, δόλια, συκοφαντική και παραπλανητική σύμφωνα με την ανωτέρω απόδειξή της. Περιμένουμε και εμείς την Οικουμενική Σύνοδο που θα αναιρέσει την θέση αυτή ή μια Σύνοδο να μας πει τα όρια της ανθρώπινης ανοησίας εν πάση περιπτώσει(αν υπάρχουν)!
Σε σχέση με τα υπόλοιπα χωρία τα υποτιθέμενα υπερ της Τριάδος και το όνομα του Θεού Πατρός και του Υιό , το γεγραμμένον θα υπάρξει σε ειδικό άρθρο με άλλα εδάφια της Αγίας Γραφής. Τα παρόντα άρθρα γράφονται για να δείξουν την συκοφαντική δυσφήμιση της σελίδας godisgood.Θα υπάρξουν περαιτέρω μέρη επίσης.
Kala.. Eskises me to arthro souuuuu!! ����
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται ότι πραγματικά πόνεσε και αυτό το άρθρο σου αρκετούς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΙ ΈΛΕΓΑ ΤΙ ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ, ΤΙ ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΓΕ
Πάντα κάτι θα είναι στραβό σε τέτοιες σελίδες...
ΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ
ΔιαγραφήΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΣΑ ΛΕΤΕ... ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΊΠΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΔΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ
Αγαπητέ Ανώνυμε, μην ανησυχείς, είσαι ευπρόσδεκτος.Πολλοί που διαβάζουν αυτά που γράφουμε δεν είναι Μάρτυρες του Ιεχωβά. Η καλή διάθεση (bona fide) όλων μας είναι ο ευγενής διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων
ΔιαγραφήΑν θέλεις να βάλεις και κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο για να σε αποκαλούμε και πιο συγκεκριμένα ,μπορείς
Όσον αφορά τα εδάφια που υποτίθεται ότι αποδεικνύουν την Τριάδα, θα υπάρξουν αρκετές σειρές άρθρων που θα πραγματεύονται την αντιβιβλική αυτή δοξασία και αν πράγματι ο Ιησούς, οι απόστολοι ή οι πρώτοι Χριστιανοί υποτήριξαν ποτέ μια τέτοια θεωρία!
Εύγε πολύ ωραίο άρθρο. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις είναι κατανοητός και με πολλές αποδείξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή