ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ DEBATES - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;
"Mωράς δε φιλονεικίας και γενεαλογίας και έριδας και μάχας νομικάς φεύγε, διότι είναι ανωφελείς και μάταιαι" ( Tιτ. γ 9)
Θα διακόψουμε λίγο την ροή των άρθρων μας περί της Β' Έλευσης επειδή εγέρθηκε ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα σε προηγούμενα σχόλια από τον γνωστό Ρ.Ν της godisgood ο οποίος μας προσκάλεσε δημοσίως σε θρησκευτική συζήτηση, τύπου debate για διάφορα θέματα στα οποία διαφωνούμε με την εξής πρόσκληση/πρόκληση που αναγράφεται εις το άρθρο του εδώ https://godisgood.gr/?p=3089
Η απάντησή μας ήταν φυσικά αρνητική και εδώ φαίνεται η επιχειρηματολογία ως προς το γιατί δεν συμμετάσχουμε προσωπικά Π Ο Τ Ε σε δημόσια θρησκευτικά debates (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/05/o.html). Να ειδοποιήσουμε εδώ το κοινό ότι είναι η τρίτη φορά που προσκαλούμαστε σε δημόσια θρησκευτική συζήτηση , από διάφορους ανθρώπους διαφόρων δογμάτων (Ορθόδοξοι, Ευαγγελικοί, Πεντηκοστιανοί). Στο άρθρο αυτό δεν επιθυμούμε να εστιάσουμε στον διαχειριστή Ρ.Ν της godisgood επειδή όπως γράψαμε και στα σχόλιά μας, έχουμε κόψει κάθε επικοινωνία μαζί του εδώ και χρόνια. Θα αναλύσουμε την στάση μας ως προς το θέμα των debates επειδή επί τη αφορμή της δικής του πρόσκλησης, επιθυμούμε να δώσουμε και στους άλλους ανθρώπους που μας έχουν προσκαλέσει/προσκαλούν μια επίσημη απάντηση με συγκεντρωμένα τα στοιχεία των επιχειρημάτων μας. Επειδή όμως ο συγκεκριμένος Ρ.Ν πολλάκις έχει απασχολήσει την σελίδα μας με τα άρθρα του τα οποία εν γένει δεν παρουσιάζουν την αλήθεια (βλέπε άρθρα https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/460394.html,https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/blog-post_10.html κτλ ) θα αναφερθούμε με βάση την δική μας θέση στα πράγματα που ο ίδιος θίγει στο άρθρο του αλλά χωρίς αναφορά στον ίδιο επί προσωπικού, παρά μόνον όταν είναι απαραίτητο λόγω των σχολίων του στα δικά μας λόγια.
ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Εἴ τις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν..." (Ματθ.16:24) είπε ο ευλογητός μας Σωτήρας χωρίς να αναμειγνύεται ο ίδιος σε λογομαχίες με τους θρησκευτικούς του αντιπάλους.Μάλιστα, πρότρεψε τους αποστόλους να ομιλούν περί της ελπίδος τους ΜΟΝΟΝ εις τους " α ξ ί ο υ ς" και να μην λογομαχούν με τον καθέναν που λοιδορεί ή που η στάση του είναι ασεβής-
"Εις οποίαν δε πόλιν ή κώμην εισέλθητε, εξετάσατε τις είναι ΑΞΙΟΣ εν αυτή, και εκεί μείνατε εωσού εξέλθητε" (Ματθ.10:11)
Το να κάνουν λεπτομερή εξέταση για το ποιος είναι άξιος να ακούσει τα λόγια του Ευαγγελίου προϋπέθετε λεπτομερή έρευνα από τους ίδιους τους αποστόλους και ΟΧΙ από θρησκευτικούς τους αντιπάλους που τους καλούσαν "ειλικρινά" να αναπτύξουν τις απόψεις τους. Με άλλα λόγια, όταν δεν τους καλούσαν οι αρχές, οι ίδιοι οι απόστολοι επέλεγαν ΠΟΥ θα μιλήσουν, σε ΠΟΙΟΝ θα πάνε και ΤΙ θα πουν για να εισάγουν κατάλληλα την χριστιανική παρουσιάση του αγγέλματος των καλών νέων. Έαν τα μαργαριτάρια της αλήθειας έπεφταν σε λάθος άτομα, τότε θα γινόταν αυτό που ο Κύριος είχε προειδοποιήσει:
"Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς" (Ματθ. 7:6)
Ποιους συμβολίζουν αυτοί οι συμβολικοί κύνες και χοίροι; Ας δούμε την ερμηνεία που δίνει εδώ ο ορθόοδοξος μεταφραστής/ερμηνευτής με τον οποίον συμφωνούμε απολύτως
"Προσέχετε όμως εις ποίους θα προσφέρετε με αδελφικήν αγάπην τας υπηρεσίας σας και θα ενδιαφέρεσθε δια την διόρθωσίν των. Διότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, που είναι αναιδείς, όπως οι σκύλοι και ακάθαρτοι εις την ζωήν των, όπως είναι οι χοίροι. Λοιπόν μη δώσετε τα άγια της πίστεως στους σκύλους και μη βάλετε εμπρός στους χοίρους τα πολύτιμα μαργαριτάρια της χριστιανικής αληθείας. Διότι υπάρχει κίνδυνος μεγάλος να καταπατήσουν με τα πόδια των τα μαργαριτάρια μέσα στον βόρβορον και να στραφούν ενάντίον σας, δια να σας κατασπαράξουν η κατά κάποιον άλλον τρόπον να σας βλάψουν"
(http://www.imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG%20KeimenoMetafrasi/KD/01.%20Math.htm)
Ο κίνδυνος λοιπόν από τέτοιου είδους αναιδείς, θρασείς και διαστρεβλωτές "κυρίους και κυρίες" με "ειλικρινά" αισθήματα είναι να υποτιμήσουν τα πετράδια της χριστιανικής αλήθειας, όπως ένας χοίρος δεν καταλαβαίνει την αξία ενός μαργαριταριού! Πόσο μεγάλη ευθύνη έχει ο εργάτης του Ευαγγελίου να μην πετάει ποτέ τέτοια μαργαριτάρια του Ευαγγελίου σε ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΥΣ εχθρούς της πίστεως οι οποίοι έχουν δείξει με πολλά μέσα το μίσος τους για τις αληθινές διδασκαλίες του Ιησού Χριστού! Θα είχε την ίδια ευθύνη που ένας ανόητος άνθρωπος θα πετούσε τα μαργαριτάρια του σε ένα χοιροστάσιο!Ένα παράδειγμα "πέταμα μαργαριταριών" σε χοίρους με αποτέλεσμα να κατασπαράξουν το προηγούμενο blog μας που καλόπιστα έδωσε την χριστιανική του ομολογία, όντας στην αρχή της διακονίας μας στο διαδίκτυο ,μπορεί να αναγνωσθεί με αναλυτικότητα εδώ:
https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/11/22425.html
Το ότι οι πρώτοι Χριστιανοί δεν ασχολούνταν με τέτοιου είδους άτομα φαίνεται καθαρά από την περίπτωση του αποστόλου Παύλου ο οποίος σαν Σαύλος δίωκε τους αδελφούς. Χρειάστηκε η παρέμβαση του Ίδιου του Ιησού για να πείσει τους μαθητές Του να αποδεχθούν τον Παύλο , μετά την μεταστροφή του στην χριστιανοσύνη. Όταν ο Κύριος εμφανίστηκε στον Ανανία σε όραμα για να του πεί να πάει να βρει τον Παύλο και να τον βαπτίσει , ο Ανανίας έφερε την εξής αντίρρηση
"Ἀπεκρίθη δὲ Ἀνανίας· Κύριε, ἀκήκοα ἀπὸ πολλῶν περὶ τοῦ ἀνδρὸς τούτου, ὅσα κακὰ ἐποίησε τοῖς ἁγίοις σου ἐν Ἱερουσαλήμ,καὶ ὧδε ἔχει ἐξουσίαν παρὰ τῶν ἀρχιερέων δῆσαι πάντας τοὺς ἐπικαλουμένους τὸ ὄνομά σου" (Πράξεις 9: 13,14)
Οι Χριστιανοί δεν είχαν σχέση με αυτά τα άτομα ,τους φανατικούς θρησκευομένους οι οποίοι δεν είχαν ειλικρινή κίνητρα, ούτε τους έδιναν τιμή με το να τους αφήνουν να τους εκμαιεύουν λόγια με πονηρό τρόπο για να τους "πιάσουν". Ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός απεκρίθη το ίδιο όταν οι Φαρισαίοι προσπάθησαν να Τον προκαλέσουν σε δημόσια επιχειρηματολογία καθώς εγέρθηκε το ζήτημα του βαπτίσματος από τον Ιωάννη-
"Kαὶ εἶπον πρὸς αὐτὸν λέγοντες· εἰπὲ ἡμῖν ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς, ἢ τίς ἐστιν ὁ δούς σοι τὴν ἐξουσίαν ταύτην;Aποκριθεὶς δὲ εἶπε πρὸς αὐτούς· ἐρωτήσω ὑμᾶς κἀγὼ ἕνα λόγον καὶ εἴπατέ μοι·τὸ βάπτισμα Ἰωάννου ἐξ οὐρανοῦ ἦν ἢ ἐξ ἀνθρώπων; οἱ δὲ συνελογίσαντο πρὸς ἑαυτοὺς λέγοντες ὅτι ἐὰν εἴπωμεν, ἐξ οὐρανοῦ, ἐρεῖ, διατί οὖν οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ;ἐὰν δὲ εἴπωμεν, ἐξ ἀνθρώπων, πᾶς ὁ λαὸς καταλιθάσει ἡμᾶς· πεπεισμένος γάρ ἐστιν Ἰωάννην προφήτην εἶναι. καὶ ἀπεκρίθησαν μὴ εἰδέναι πόθεν.Kαὶ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐδὲ ἐγὼ λέγω ὑμῖν ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ" (Kατά Λουκάν 2:2-8)
Προφανώς και οι Φαρισαίοι ήθελαν να προκαλέσουν τον Κύριο σε δημόσια "επιχειρηματολογία" !Σε ένα debate ενώπιον του λαού! Ο Κύριος όμως αντιλήφθηκε με την ερώτηση που τους έκανε ότι η καρδιά τους ήταν "πονηρά" και δεν τους απήντησε σε κανένα ερώτημά τους. Οι Φαρισαίοι θα έφυγαν χαρούμενοι υποστηρίζοντας στους πεπλανημένους ακολούθους τους ότι "Ιδού, ρωτήσαμε τον ψευτοπροφήτη και δεν μπόρεσε καν να μας απαντήσει αλλά πήγε αλλού το θέμα και στο τέλος δεν μας είπε τίποτα, άρα είναι δειλός και δεν έχει επιχειρήματα!"
Ο Κύριος όμως έπραξε το σωστό. Δεν έριξε τους μαργαρίτας Του εις τους "χοίρους". Γιατί όμως ο Κύριος απεδέχετο προσκλήσεις περί διδασκαλίας από Φαρισαίους και άλλους
Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν ήταν όλοι οι Φαρισαίοι κακοί άνθρωποι. Η λέξη Φαρισαίος υποδήλωνε άτομα που ακολουθούσαν μια συγκεκριμένη ερμηνευτική προσέγγιση των εβραϊκών Γραφών έναντι άλλων παρατάξεων ,όπως οι Σαδδουκαίοι επί παραδείγματι (δεν ήταν όμως δογματικές παρατάξεις όπως πολλάκις έχουμε πει εφόσον λάτρευαν με τον ίδιον τρόπο τον Ιεχωβά Θεό,αλλά θρησκευτικές παρατάξεις ερμηνείας). Η λέξη έγινε συνώνυμο της υποκρισίας και της κακίας λόγω της συμπεριφοράς ορισμένων από αυτούς απέναντι στον Κύριο , Τον οποίον και βάναυσα δολοφόνησαν με την επιρροή τους.Ο Σίμων επι παραδείγματι δεν ήταν κακός άνθρωπος με τον οποίον ο Κύριος γευμάτισε ,αλλά ειλικρινής θρησκευόμενος (Κατά Λουκάν 11:37)Ο Κύριος εξέφερε την κρίση του εναντίον των υποκριτών Φαρισαίων στα επόμενα εδάφια ως προς τις διδασκαλίες τους και όχι ως προς τον Σίμωνα που ειλικρινά πίστευε ότι υπάκουε στην εντολή του Θεού ,τηρώντας την παράδοση των ανθρώπων. Υπάρχει διαφορά μεταξύ θύτη και θύματος.Άνετα λοιπόν ο Κύριος γευμάτισε μαζί με τον Σίμωνα επειδή γνώριζε την καλή του καρδιά.
Το εδάφιο Κατά Ματθαίον 19:3 μας λέγει τα εξής:
"Καὶ προσῆλθον αὐτῷ οἱ Φαρισαῖοι πειράζοντες αὐτὸν καὶ λέγοντες αὐτῷ· εἰ ἔξεστιν ἀνθρώπῳ ἀπολῦσαι τὴν γυναῖκα αὐτοῦ κατὰ πᾶσαν αἰτίαν;"
Εδώ οι ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ προσῆλθον αὐτῷ και όχι ο Ιησούς σε αυτούς! Δεν αναφέρεται για κάποια "πρόσκληση σε debate" την οποία ο Χριστός έπρεπε να δεχτεί για να αντιπαρατεθεί. Οι Φαρισαίοι πήγαν να τον συναντήσουν στον δικό Του χώρο και μέρος και ο Ιησούς τυχαία τους συνάντησε, όπως και πολλές φορές σήμερα πολλοί αναζητούν τους Μάρτυρες του Ιεχωβά στην δημόσια διακονία τους από σπίτι σε σπίτι ή από τα σταντ και επιδιώκουν να συζητήσουν μαζί τους. Προσέξτε! Προσῆλθον αὐτῷ οἱ Φαρισαῖοι! Τι μας λένε όμως τώρα οι διάφοροι που μας προσκαλούν να συζητήσουμε μαζί τους; Να πάμε εμείς σε αυτούς και δή , με ανόητες δικαιολογίες ότι τάχα δεν εμπιστεύονται τον χώρο μας [θα μιλήσουμε περί αυτού αργότερα]. Και στο θέμα αυτό λοιπόν, ΠΑΛΙ δεν ακολουθούν τον χριστιανικό τρόπο διακονίας. Εάν επιθυμούν να κοπιάσουν, είναι ελεύθεροι ,και όσο είναι κόσμιοι ,τα σχόλιά τους θα παραμένουν,όπως παρέμειναν και τόσων άλλων όσο και δεικτικά να ήταν απέναντί μας.
Ακόμα και την ύστατη στιγμή, όταν ο Κύριός μας λοιδορείτο βάναυσα και συκοφαντούνταν ψευδώς πριν τον μαρτυρικό Του θανατό Του, αρνήθηκε να αποκαλύψει την βασική Του διδασκαλία σε είρωνες και εμπαίκτες.
"Eπηρώτα δὲ αὐτὸν ἐν λόγοις ἱκανοῖς· αὐτὸς δὲ οὐδὲν ἀπεκρίνατο αὐτῷ"
(Kατά Λουκάν 23:9)
"Oὐ κεκράξεται οὐδὲ ἀνήσει, οὐδὲ ἀκουσθήσεται ἔξω ἡ φωνὴ αὐτοῦ"
(Hσαϊας 42:2)
"Οὐκ ἐρίσει οὐδὲ κραυγάσει, οὐδὲ ἀκούσει τις ἐν ταῖς πλατείαις τὴν φωνήν αὐτοῦ"
(Ματθαίον 12:19)
"Καὶ ἀναστὰς ὁ ἀρχιερεὺς εἶπεν αὐτῷ· οὐδὲν ἀποκρίνῃ; τί οὗτοί σου καταμαρτυροῦσιν;ὁ δὲ Ἰησοῦς ἐσιώπα. καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ἀρχιερεὺς εἶπεν αὐτῷ· ἐξορκίζω σε κατὰ τοῦ Θεοῦ τοῦ ζῶντος ἵνα ἡμῖν εἴπῃς εἰ σὺ εἶ ὁ Χριστὸς ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ" (Ματθαίον 26:62,63)
"Ο δὲ ἐσιώπα καὶ οὐδὲν ἀπεκρίνατο. Πάλιν ὁ ἀρχιερεὺς ἐπηρώτα αὐτὸν καὶ λέγει αὐτῷ· σὺ εἶ ὁ Χριστὸς ὁ υἱὸς τοῦ εὐλογητοῦ;" (Κατά Μάρκον 14:61)
"Οὐκέτι πολλὰ λαλήσω μεθ᾿ ὑμῶν· ἔρχεται γὰρ ὁ τοῦ κόσμου ἄρχων, καὶ ἐν ἐμοὶ οὐκ ἔχει οὐδέν"
(Ιωάννην 14:30)
Τι αποτέλεσμα είχαν όλα αυτα;
Η ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΠΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
1.Η σιωπή του Ιησού μας κάνει να θυμόμαστε πώς προφήτευσε ότι ο Υιός του Ανθρώπου πρέπει να υποφέρει και να πεθάνει για τη σωτηρία μας (Κατά Λουκαν 9:21-22)
2. Η σιωπή του Ιησού υπενθυμίζει στο Λόγο του Θεού του Ησαΐα 53:7 στο μυαλό μας - ότι ο Μεσσίας έπρεπε να είναι ένα πράος, σιωπηλός Αμνός.
3.Η σιωπή του Ιησού μας θυμίζει ότι η σιωπηλή δοκιμασία ήταν απαραίτητη για τον Ιησού. Μερικές φορές το να μην απαντάς απαιτεί περισσότερη εγκράτεια και ψυχική δύναμη (Ησαΐα 53:10) , για να μην ανταποδώσεις και να αφήσεις τον αντίπαλό σου να νομίζει ότι σε "αποστόμωσε".
4.Η σιωπή του Ιησού μας δείχνει πολλές φορές ότι η σιωπή φωνάζει περισσότερο από τα λόγια μας!Το εδάφιο Εκκλησιαστής 3:1,7 μας λέγει ότι υπάρχει καιρός του "σιγαν"
5. Η σιωπή του Χριστού που Τον οδήγησε στην σταύρωσή Του, μαε δείχνει την δύναμη του Θεού για τη συγχώρεση, τη δικαίωση και τη λύτρωσή μας.
"ΠΡΟΣ ΚΑΘΕΝΑΝ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΛΟΓΟ;' (Α Πέτρου 3:15)
Τι εννοούσε πραγματικά πίσω από αυτά τα λόγια ο απόστολος Πέτρος; Ότι πρέπει να μπλεκόμαστε σε θρησκευτικές λογομαχίες με τον καθένα που η στάση του αποτελεί έμπρακτο μίσος για τις διδασκαλίες των αληθινών Χριστιανών;
Όχι. Κάτι τέτοιο θα υποδήλωνε αθέτηση του υποδείγματος του Χριστού.Ο απόστολος Πέτρος το εδάφιο που παραθέσατε το έγραψε όταν οι Χριστιανοί καλούνται δημοσίως - και επειδή ήταν στην περίπτωση προ του διωγμού του Νέρωνα - όταν καλούνταν "εις απολογίαν" στα δικαστήρια που οι εχθροί του Χριστού τούς πήγαιναν. Όχι στον κάθε λοιδορό και ανάξιον (εκεί πάει το Κατά Ματθαίον 7:6)- αλλά από τον καθένα δικαστή και άρχοντα. Για αυτό ο Πέτρος γράφει στα προηγούμενα εδάφια 13,14 τα εξής:
"Και τις θέλει σας κακοποιήσει, εάν γείνητε μιμηταί του αγαθού;Αλλ' εάν και πάσχητε διά την δικαιοσύνην, είσθε μακάριοι· τον δε φόβον αυτών μη φοβηθήτε μηδέ ταραχθήτε.."
Πότε έδιναν απολογία; Όταν έπασχαν οι Χριστιανοί στα χέρια των διωκτών "δια την δικαιοσύνην" (βλέπε και εδάφιο Α Πέτρου 3:16)Όχι στον καθένα εχθρό της πίστεως που τους καλούσε σε "debate".Η ίδια η λέξη απολογία και η λέξη δικαιοσύνη παρεπέμπει σε δημόσιο ,λαϊκό ή κρατικό δικαστήριο.Ο μαθητής Στέφανος για παράδειγμα έδωσε μια τέτοια απολογία ενώπιον φανατικών θρησκευομένων στο Σάνχεδριν αλλά μόνον όταν τον οδήγησαν κρατούμενο εκεί. Μνημονεύουμε την στάση του Χριστιανού Πάστορα Καρόλου Ρώσσελ την στιγμή που οι εχθροί του τον κατηγορούσαν ψευδώς για μοιχεία και παιδοφιλία. Αν και έλαβε στάση δια της δικαστικής οδού μέσω του δικηγόρου της Εταιρείας Σκοπιά Ιωσήφ Ρόδερφορντ, ο Ρώσσελ ρωτήθηκε γιατί δεν αντιμετώπιζε σε debate τους συκοφάντες κατά πρόσωπον με τα επιχειρήματά του. Εκείνος απήντησε:
«Αν σταματάς για να κλωτσήσεις κάθε σκυλί που σου γαβγίζει, δεν θα φτάσεις ποτέ στον προορισμό σου».
Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
Ο απόστολος Παύλος είχε τον νου του Χριστού στο ζήτημα αυτό. Έγραψε τα εξής:
«Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Τίτ. γ', 10)
"Mωράς δε φιλονεικίας [debate ας μου επιτραπεί] και γενεαλογίας και έριδας και μάχας νομικάς φεύγε, διότι είναι ανωφελείς και μάταιαι" ( Tιτ. γ 9)
Ας προσέξουμε καλά τα εδάφια. Δεν αναφέρουν ότι οι Χριστιανοί δεν πρέπει να αναμειγνύονται ποτέ σε θρησκευτική συζήτηση ή διακήρυξη των απόψεών τους. Πράγματι ο ίδιος ο Παύλος πήγε τρία Σάββατα στην Συναγωγή των συμπατριωτών του για να κηρύξει τον Ιησού Χριστό (Πράξεις 17:2).Αυτό το έκανε κατόπιν θεϊκής εντολής, επειδή τα καλά νέα έπρεπε να διακηρυχτούν πρώτα στους Ιουδαίους, όπως είχε κάνει και ο Χριστός (βλεπε Κατά Ματθαίον 15:24 Προς Ρωμαίους 9:4) Εκεί επρόκειτο περί ευαγγελισμού καθαρά. Ο απόστολος Παύλος όμως λέει να αποφεύγουμε "αιρετικόν άνθρωπον" άνθρωπο που ΗΔΗ δηλώνει ότι είναι "Χριστιανός" αλλά διαστρέφει τις Γραφές και τις χριστιανικές διδασκαλίες. Το ίδιος και στο 9ο εδάφιο, αναφέρει για ψευτοχριστιανούς που στέκονται σε λέξεις, είναι εριστικοί και παραποιούν τις χριστιανικές διδασκαλίες. Οι Ιουδαίοι της Συναγωγής δεν είχαν καμία σχέση με Χριστό ούτε με τις διδαχές Του. Άρα το να φέρνει κανείς το Πράξεις 17:2 ως επιχείρημα debate απέναντι στο Tιτον 3:10 απλά αποτελεί αβάσιμον λόγον. Ουδεμία σχέση μεταξύ τους.
Θα αναλύσουμε μια περίπτωση πρόσκλησης/πρόκλησης. Ο αναγνώστης εάν δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με το παρακάτω θέμα, μπορεί να διακόψει την ανάγνωσή του εδώ και να περιοριστεί μόνον στο θεωρητικό-ερμηνευτικό του ζητήματός.
ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ
Έχουμε ασχοληθεί στο παρελθόν με κάποια από τα άρθρα της πεντηκοστιανής godisgood τα οποία είχαν στραφεί εναντίον του blog μας και εμάς προσωπικά. Μπορεί να βρει κάποιος όλα τα άρθρα που γράφτηκαν κατά της godisgood στην καρτέλα "Πεντηκοστιανές Επιθέσεις-Απαντήσεις". Αναλυτικά επίσης οι λόγοι που δεν δεχόμαστε την πρόσκληση του συγκεκριμένου ανθρώπου που διαχειρίζεται την σελίδα αυτή ,βρίσκονται στα σχόλιά μας στον χρήστη "Evagelical" σε αυτό το άρθρο (https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/05/o.html) και δεν προτιθέμεθα εδώ να τους αναπαράγουμε. Επειδή όμως εκτός από την πρόσκληση-ύβρη την οποία δικαιολογήσαμε στα σχόλιά μας, είχε όλο την διάθεση να μετατρέψει σε ακόμη ένα άρθρο λασπολογίας το υποκριτικό "Να είσαι καλά.." με το οποίο έκλεισε το τελευταίο του σχόλιο προς εμάς δινόντάς μας το εξίσου υβριστικό με την πρόσκλησή του άρθρο, μας χάρισε την ευκαιρία να δείξουμε σε όλους τους φίλους μας γιατί δεν δεχόμεθα να συνομιλήσουμε με τέτοιους ανθρώπους. Πολύ σύντομα θα σχολιάσουμε τα όσα λέει λοιπόν στο άρθρο του https://godisgood.gr/?p=3117 :
Δεν υπάρχει Λατρεία της Σκοπιάς αλλά λατρεία του Θεού της Βίβλου. Σε αυτόν πρέπει να μεταστραφεί κάποιος για τον ίσιο δρόμο.. Η Οργάνωση της Σκοπιάς είναι το μέσον που χρησιμοποιούν οι αληθινοί Χριστιανοί σήμερα προς μετάδοσιν του Ευαγγελίου (βλέπε άρθρο https://aklonitospistis.blogspot.com/2020/02/blog-post.html)Το δε "αλλήλους" του Κυρίου εφαρμόζεται μόνον στους μαθητές Του (Κατά Ιωάννην 13:34,34) ενώ η αγάπη προς τον κόσμον είναι άλλη (Mατθαίον 5:43-48), με προσευχή να γλιτώσουν την απώλεια, όχι δημόσια debate!
Ξεχνάει ο Ρ.Ν ότι ο πρώτος που ασχολήθηκε μαζί μας ήταν αυτός ,πιανόμενος από τα ίδια του τα λόγια ότι ΠΡΩΤΟΣ αυτός μας πλησίασε στο Υoutube και μάλιστα με ειρωνικό χαρακτήρα. Όμως παίρνει το χρονικό σημείο που ο ίδιος θέλησε- δυστυχώς όμως εμείς θυμόμαστε πολύ καλά. Πρώτος ο ίδιος μας πλησίασε με μηνύματά του προς συνομιλίαν όταν είχαμε συζήτηση με κάποιον άλλον χρήστη του Υοutube. Η πρώτη επαφή του Ρ.Ν μαζί μας πριν γράψουμε το άρθρο μας περί χειρογράφων (19/2/19)σύμφωνα με τα αρχεία μας στο inbox είναι στις 21/1/2019. Δεν θα βάλω φωτογραφία του email παρά μόνον εάν αναγκαστώ. Επομένως ο πρώτος που ασχολήθηκε μαζί μας ήταν εκείνος. Παρεμπιπτόντως τα σχόλιά μας περί του χειρογράφου που ο ίδιος εδώσε ως απάντηση στα δύο αναλυτικότατα κείμενά μας ,μπορείτε να τα βρείτε στα ΣΧΟΛΙΑ του άρθρου https://aklonitospistis.blogspot.com/2019/02/h-109-720-23-trolls-outube.html
Δεν θα ήταν άτοπο να πούμε πως αν ο Ρ.Ν είχε το χειρόγραφο που προσκόμισε αργότερα και το όποιο δήθεν αναιρεί το άρθρο ,θα έπρεπε να το δώσει όταν το άρθρο γράφτηκε ή λίγο καιρό μετά και όχι να γράψει το δίκο του άρθρο ....στις 16/12/2020, πάνω από ενάμιση χρόνο μετά!
Ο ίδιος στην πραγματικότητα δεν έδωσε καμία σημασία στην ερμηνευτική προσέγγιση του Νεκταρίου. Επίσης πρόσθεσε την λέξει "αποκλειστικά στον Πατέρα" στο δικό μας κείμενο, πράγμα που δεν είχαμε γράψει. Μετά την ενδελεχή μας ανάλυση στα κείμενα του Νεκταρίου (βλέπε εδώ https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/aklonitospistis-godisgood-blog.html) με πλήρες φωτογραφικό υλικό ο Ρ.Ν χωρίς να σχολιάσει επί του θέματος την ανάλυση αυτή καθαυτή, την ονόμασε "βλακώδη" και "άσκοπη" (godisgood.gr/?p=1277). Όσον αφορά για το ποιος εγκατέλειψε την συζήτηση ,δείτε το άρθρο https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/460-394.html
Αφενός να υπενθυμίσουμε στον Ρ.Ν (επειδή έθιξε και ένα γρήγορο τυπογραφικό μας λάθος σε σχέση με την αρίθμηση) ότι μάλλον το αλτσχάιμερ έχει χτυπήσει την δική του πόρτα, ιδιαίτερα όταν χάνει ο ΙΔΙΟΣ το μέτρημα και χασκογελάει δακτυλοδείχνοντας άλλους (βλέπε το πρώτο του αριθμητικό του ατόπημα σε σχέση με τα άρθρα του εδώ στο δικό μας κείμενο https://aklonitospistis.blogspot.com/2021/01/460-394.html στον υπότιτλο "'Εχασε το μέτρημα εκ της χαραχής". Πράγματι τα άρθρα μας ήταν 4 σε μία εβδομάδα επειδή πάντοτε απαντούμε όσο και να μας πάρει από χρόνο σε σχέση με οποιονδήποτε και όσο πρέπει, δίχως να κοιτάμε στατιστικά. Όμως επειδή άλλοι κοιτούνε ,ας ρίξουμε μια ματιά και εμείς. Συνολικά τα άρθρα μας κατά της godisgood εν μέρει ή ονομαστικά είναι 12. Τα άρθρα που εγράφησαν μόνο κατά ημών από τον Ρ.Ν είναι 15 πλην όλων των άλλων σχετικά με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Πότε εγράφησαν;Μερικά στατιστικά-
Τον Δεκέμβριο του 2020: στις 16 (1 άρθρο) και στις 21 (2 άρθρα)
Τον Ιανουάριο του 2021: Στις 4 (1 άρθρο), 8 (2 άρθρα), 9 (1 άρθρο), 10 (1 άρθρο), 11 (1 άρθρο), 15 (1 άρθρο)
Τα πάμε καλά στα μαθηματικά; Μάλλον ναι,παρά τα προηγούμενα τυπογραφικά μας λάθη! Εμείς γράψαμε μόνο τον Ιανουάριο εκείνου του έτους (2020) 8 άρθρα για να απαντήσουμε στα 10 άρθρα της godisgood που εγράφησαν από τον Δεκέμβριο του 2020 (συν τις όποιες διευκρινήσεις βάλαμε σε ήδη γραμμένα). Το ποιος λοιπόν έχει εμπάθεια και μίσος φαίνεται καθαρά- επιπλέον η godisgood μόλις πληροφορήθηκε ότι κάποιος Ανώνυμος μας ανέφερε ότι ομιλούμε περί αυτής ,εφόσον εκείνος μας προκάλεσε φυσικά, έσπευσε αμέσως να γράψει 3 ακόμη άρθρα για το άτομό μας (συμπεριλαμβανομένης της πρόσκλησης ύβρεως) και να εισέλθει και στο blog για σχολιασμό! Όλα αυτά βέβαια, Α Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Τ Η...Φαίνεται λοιπόν ποιος κυνηγά και ποιος όχι...Στο δε άρθρο με το Άγιο Πνεύμα ,φυσικά και δεν υπήρξε απάντηση. Υπάρχει η απόδειξη για την γκάφα περί ουδετέρου άρθρου στο αρσενικό ουσιαστικό "ο πατήρ" - εύλογα λοιπόν η godisgood δεν ασχολήθηκε, όχι βέβαια ότι μας πείραξε και πολύ..
Kαι επειδή αρέσκεται να γράφει ότι τον θυμόμαστε μετά από "μήνες" ας πει στους φίλους του μετά από ΠΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟ έκανε να γράψει απαντήσεις στα ΠΡΩΤΑ μας άρθρα για τις πλάνες του....Τον συμφέρει να θυμηθεί ή όχι;....
Εννοώ το υποτιμητικό βίντεο ενός διανοητικά ασθενούς ατόμου που ο Ρ.Ν παρουσίασε στο άρθρο του https://godisgood.gr/?p=1330 (δεν γνωρίζουμε τον κύριο) και πριν προλάβει ο Ρ Ν. να νιώσει ικανοποίηση που πρόσβαλε δύο ανθρώπους με την υβριστική συμπεριφορά του (στα δικά μας κείμενα δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ τέτοιου είδους Π Ρ Ο ΣΩ Π Ι Κ Η επίθεση που να καυτηριάζει τον τρόπο ομιλίας κάποιου ή να εστιάζει στις όποιες φυσικές αδυναμίες έκφρασης οποιουδήποτε ανθρώπου)να του υπενθυμίσουμε ότι όταν εμείς τον είχαμε χαρακτηρίσει απλά με λέξεις σε ένα υστερόγραφο που του γράψαμε , το διαγράψαμε καθόσον είπε:
Θα πεις ποτέ καμία κουβέντα που να μην αντιφάσκεις με τον εαυτό σου;
Και ναι , ένας ΤΕΤΟΙΟΣ άνθρωπος ήρθε με εδάφιο από την Γραφή να ζητήσει debate ,αγαπητοί αναγνώστες! Φανταστείτε ότι στο άρθρο που έβαλε τον δύσμοιρο αυτόν άνθρωπο, για να "σπάσει πλάκα" και να περιγελάσει εμάς, ένας χρήστης υπό το όνομα @ Οικονομίδης του έγραψε ότι "έχει χάσει τον στόχο του". Συμφωνώ απόλυτα, δεν είναι ιστοσελίδα βιβλικής επιχειρηματολογίας αλλά επιδιώκει αντιδικία[κρατήστε την λέξη!] λογομαχία και φιλονικία.
Δεν θα αναφέρουμε τα πολλά σχόλια χρηστών με ακατανόμαστο λεξιλόγιο ,προερχόμενα κυρίως από το χώρο της ορθοδοξίας που υβρίζουν αισχρά τους Μάρτυρες. Έχουν φωτογραφηθεί προς πάντα ενδιαφερόμενο, και βέβαια και ο διαχειριστής της godisgood τα ξέρει, διότι ο ίδιος τα εγκρίνει!Αλλιώς δεν θα τα ενέκρινε- είναι και υποκριτής λοιπόν, να μας λέει να του τα υποδείξουμε εμείς.
Ο ίδιος δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμησιν όταν με την ύψιστη υποκρισία λέει ότι δεν "σβήνει τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑ" στο Youtube. Παρακαλώ επισκεφτείτε το άρθρο μας εδώ στο
https://aklonitospistis.blogspot.com/2018/11/22425.html στην ΣΗΜΕΙΩΣΗ 17/1/2021 για να θαυμάσετε με φωτογραφικό υλικό το ποιος έσβηνε και ξανάγραφε αλλοιωμένα τα σχολιά του προφασιζόμενος ορθογραφικά λάθη.....!!!!Αλλά αλλάζοντας εντελώς τις λέξεις. Όσον αφορά τον όρο "ψυχοπαθείς" ευθύνεται ο απόστολος Παύλος που λέει για τους δόλιους διαφθορείς της αλήθειας,όπως εκείνοι των οποίων τα σχόλια αφαίρεσα
"ετύφωται, μηδὲν ἐπιστάμενος, ἀλλὰ νοσῶν περὶ ζητήσεις καὶ λογομαχίας, ἐξ ὧν γίνεται φθόνος, ἔρις, βλασφημίαι, ὑπόνοιαι πονηραί" (Α Τιμόθεον 6:4)
Περισσότερες λεπτομέρειες ως προς το γιατί αφαιρέθησαν τέτοια σχόλια παρέχει η δεύτερη φωτογραφία στο άρθρο της godisgood περί πρόσκλησής μας σε debate. Δεν λέμε τίποτε άλλο εδώ.
"Μήπως φύλακας του αδερφού μου είμαι εγώ;" (Γένεσις 4:9)Ο καθένας επιλέγει την πορεία του. Ο Greg πήρε μέρος σε πολλά debates και υποστήριξε αποτελεσματικά το δόγμα των Μαρτύρων του Ιεχωβά,γράφοντας πολλά βιβλία (που προσωπικά κατέχω μερικά και είναι αξιοθαύμαστα). Η πορεία του όμως αυτή να μην ακολουθήσει πλήρως το υπόδειγμα των αποστόλων τον έκανε υπερήφανο και θεώρησε τον εαυτόν του καλύτερο από τους αδελφούς του. Αποκόπηκε από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά και ίδρυσε μια δική του θρησκευτική αίρεση με άλλους πρώην Μάρτυρες , τους "Χριστιανούς Mάρτυρες του Γιάχ(βε)" (Christian Witnesses of Jah) η οποία ομάδα κρατάει όλες τις πεποιθήσεις των Μαρτύρων με μερικές μικροδιαφορές. Οπότε όχι, ο Greg Stafford ως παράδειγμα, δεν είναι προς μίμησιν.
Εδώ βλέπουμε την παραφροσύνη στο μεγαλείο της. Το όργανο είναι μπουζούκι, ο αστυνομικός είναι όργανο, ο αστυνομικός είναι μπουζούκι. Συννενόηση μπουζούκι ,με άλλα λόγια. Το άγιο πνεύμα είναι δύναμη, ο ηλεκτρισμός ειναι δύναμη, το άγιο πνεύμα είναι ηλεκτρισμός.Με την ίδια έννοια ο άερας είναι αόρατος, ο ηλεκτρισμός είναι αόρατος, άρα ο άερας είναι ηλεκτρισμός
Εδώ βλέπουμε την ιδιότητα του Ρ.Ν να διαστρεβλώνει πεποιθήσεις άλλων ανθρώπων. Και επειδή κουνάει το δαχτυλάκι του πάλι λέγοντας ότι δεν είμαστε "καθόλου προσεκτικοί" με τις λέξεις που χρησιμοποιεί,ας προσέξει ΑΥΤΟΣ πρώτα τι λένε ΠΡΑΓΜΑΤΙ οι Μάρτυρες του Ιεχωβά. Δεν αναφέρουν το πνεύμα ως απλή ενεργό δύναμη αλλά ως ΕΝΕΡΓΟ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Ο ηλεκτρισμός δεν είναι εκ "Θεού εκπορευόμενος", το άγιο πνεύμα είναι. Ας αφήσει τις κυριολεκτικές ανοησίες περί του πιστεύω και νομίζω [λες και αυτός που πιστεύει δεν νομίζει και αυτός που νομίζει δεν πιστεύει] και να χαίρεται που δεν στέλνουμε το κείμενό του περί διαστρέβλωσης της πεποίθησης των Μαρτύρων του Ιεχωβά για το Άγιο Πνεύμα στην Εταιρεία Σκοπιά. Δεν εμπίπτει στα προηγούμενα λόγια του Παύλου που παραθέσαμε λοιπόν; Και πάλι, να μας φέρει που είπαμε εντός του κειμένου ΜΑΣ περί του αγίου πνεύματος ότι "νομίζουμε ότι είναι ηλεκτρισμός"....Κάκιστη κακοποίηση κειμένου ΑΛΛΩΝ βάζοντας (όπως και την λέξη "αποκλειστικά" στο κείμενο για τον Νεκτάριο) λέξεις ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ Π Ο Τ Ε.
Να δούμε ποιος είναι ο Θεός του Αβράαμ, του Ισάακ και του Ιακώβ πρώτα γιατί η δαιμονική διδασκαλία της Τριάδος δημιουργεί σύγχυση ακόμα και σε αυτό το απλούστατο θέμα:
"Και θα σας φέρω στη γη την οποία ορκίστηκα* να δώσω στον Αβραάμ, στον Ισαάκ και στον Ιακώβ· και θα σας τη δώσω να την έχετε στην κατοχή σας. Εγώ είμαι ο Ιεχωβά" (Έξοδος 6:8,ΜΝΚ)
Ποιόν Θεό λατρεύουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά;Το λέει και το όνομά τους, τον Θεό του Αβράαμ,του Ισάακ και του Ιακώβ, τον Θεό των προφητών (όπως του Ηλία, το όνομά του οποίου σημαίνει "Ο Ιεχωβά/Γιαχ σώζει),τον Θεό που ο ιουδαϊσμός διακηρύττει επί τόσες χιλιάδες χρόνια,χωρίς "αλλαγές", που έκανε η ψεύτικη χριστιανοσύνη. Επίσης οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, είναι και Μάρτυρες του Ιησού Χριστού, Τον οποίον αποδέχονται ότι έχει θεϊκή φύση και ότι είναι στα δεξιά του Πατρός Του (Ψαλμός 110:1)Μάλιστα το εδάφιο Ιωάννης 8:58 ομιλεί περί τις προανθρώπινης ύπαρξης του Ιησού, ότι υπήρχει ΠΡΙΝ τον Αβράαμ (πριν Αβράαμ γενέσθαι ,εγώ ειμί), όπως και τόσοι άλλοι άγγελοι που ήρθαν σε ύπαρξη προ το Αβράαμ. Το "εγώ ειμί" δεν έχει καμία σχέση με το "Εγώ ειμί ο Ων" του Ιεχωβά στην ΠΔ που έχει την μετοχή του ρήματος και δηλώνει την αυθυπαρξία του Πατέρα. Το Εγώ ειμί του Ιησού σημαίνει απλά "εγώ είμαι " ή καλύτερα "εγώ υπάρχω" -αλλιώς να πάρουμε όλα τα "εγώ ειμί" των αγίων και προφητών και να τα εφαρμόσουμε παραλλήλως!Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι λοιπόν και οι πραγματικοί μάρτυρες του Ιησού
"Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ μαρτυρία εκ μέρους των μαθητών του Ιησού Χριστού προχωρεί τώρα επί δέκα εννέα και πλέον αιώνες...Γιατί αυτή η πρόσθετη μαρτυρία; Μήπως αυτό είχε σκοπό ν’ αφαιρέση κάτι από την ιδιότητα των ως αφιερωμένων μαρτύρων του Ιεχωβά ή έστω να λάβη τη θέσι της ιδιότητός των ως μαρτύρων του Ιεχωβά Θεού; Μάλλον, αντί ν’ αφαιρέση από τη διακήρυξι του ονόματος του Θεού Ιεχωβά και να τον κάμη να τεθή στην αφάνεια, η μαρτυρία για τον Ιησού είχε σκοπό να δοξάση ακόμη περισσότερο τον Ιεχωβά Θεό" (Σκοπιά 15/3/71, σελ 174)
Ο Ηλίας έλαβε εντολή από τον Θεό να καλέσει του προφήτες του Βάαλ και να πάει στον Αχάαβ (Β Βασιλέων 18:1),δεν έλαβε "πρόσκληση σε debate". Εάν μας πει και εμάς ο Ίδιος ο Θεός να κάνουμε κάτι θα το κάνουμε παρομοίως, όχι η godisgood. Η σύγχρονη τάξη του Ηλία είναι η χρισμένοι Χριστιανοί της οργάνωσης του Ιεχωβά.
"Σύμφωνα με όλες τις αποδείξεις, αυτή η τάξις του «πιστού και φρονίμου δούλου» είναι ο δούλος του Ιεχωβά τον οποίον αυτός στέλλει, όπως στην περίπτωσι του Ιωάννου του Βαπτιστού, «εν πνεύματι και δυνάμει Ηλίου,» για να κάμη την τελική εκπλήρωσι των εδαφίων Μαλαχίας 4:5, 6. ("Αγιασθήτω το Όνομά σου" , κεφ. 16, σελ.299)
Ποιοί είναι οι σύγχρονοι Βααλάτραι;
"Ούτε ο νεώτερος «χριστιανισμός» διέφυγε αυτή την παγίδα της λατρείας του Βάαλ, διότι πολλά από τα δόγματά του μπορούν να ανιχνευθούν, μαζί με τις διδασκαλίες των ειδωλολατρικών θρησκειών, στην αρχαία εκείνη Βαβυλώνα...Σήμερα όσοι ακολουθούν εκείνο που είναι γνωστό ως η «Χριστιανική θρησκεία» δεν είναι ελεύθεροι διανοητικώς να λατρεύσουν κατάλληλα τον Θεό· οι διάνοιές τους έχουν περιπλακή με τις νεώτερες μορφές του Βααλισμού και είναι τυφλωμένες ως προς την Βιβλική αληθινή λατρεία." (Σκοπιά 15/9 / 1950 σελ.277)
Η "godisgood" ακολουθεί τις ψεύτικες ειδωλολατρικές διδασκαλίες της Τριάδας, της αθανασίας της ψυχής και της αιώνιας κόλασης, άρα αποτελεί μέρος του αποστάτη χριστιανικού κόσμου,του σύγχρονου βααλισμού. Ο ακατανόητος ,παγανιστισκός τριαδικός Θεός είναι το κέντρο της σύγχρονης βααλικής θρησκείας, τον Θεό "δίχως όνομα" ή μάλλον τα μπερδεμένα ονόματα του ενός Θεόυ...
Λυπούμαστε για την δυστυχή πεπλανημένη ύπαρξη αυτών των ανθρώπων μιας και έχουν καταταγεί αυτόβουλα στον δρόμο της απώλειας. Επειδή προσπαθούν να σπιλώσουν την φήμη μας και με τα διάφορα "ερωτηματικά" στους τίτλους τους (το ίδιο έκανε και ο Διάβολος στην Εδέμ ," άραγε είπε ο Θεός...")δεν πρόκειται για τους ανωτέρώ λόγους να λάβουμε κανένα μέρος εις την συζήτηση που μας "προσκάλεσαν" . Θεωρούμε ότι υποκινούνται καθαρά από τον Αντίδικο του Θεού εφόσον βλέπουμε τις δικές του πρακτικές στα λεγόμενα και τις πράξεις τους. Κλείνουμε με τα λόγια του γνωστού Τσάρλι Τσάπλιν
"Ανησυχώ περισσότερο για την συνείδησή μου, παρά για την φήμη μου.Επειδή συνείδηση είναι αυτό που είσαι, ενώ φήμη είναι αυτό που σκέφτονται οι άλλοι για εσένα και το τι σκέφτονται οι άλλοι για εσένα, είναι δικό τους πρόβλημα"
Με καθαρή συνείδηση απέναντι στον Θεό ,προχωρούμε στο χριστιανικο μας έργο ...
ΕΣΚΙΣΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΣΟΥΥΥΥ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΠΟΥ ΈΧΩ ΔΙΑΒΆΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ!!!
Η Αγία Γραφή είναι αυτή που ομιλεί στις σελίδες του blog μας
ΔιαγραφήΑυτή σκίζει καρδιές και φέρνει στην επιφάνεια τις προθέσεις , είτε αγαθές είτε πονηρές του κάθε ανθρώπου.
Ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια
Καλά το ότι τον ταπείνωσες στο δεύτερο μέρος του άρθρου είναι το λιγότερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που με άγγιξε εμένα πραγματικά είναι το πρώτο μέρος που αν και δεν είμαι μάρτυρας κατάλαβα γιατί πραγματικά δεν πρέπει κάποιος χριστιανός να μπαίνει σε αντιπαραθέσεις ανούσιες με συκοφάντες.
Πόσο αλήθεια είναι το ότι "όλη γραφή είναι θεόπνευστη"!!
Θα το διαδώσω σε ευχαριστώ!!
δεύτε και διαλεχθώμεν, λέγει Κύριος, (Ησ.α,18).
ΔιαγραφήO Κύριος ,όχι οι ασεβείς Φαρισαίοι όπως γνωρίζεις πολύ καλά!Με τον Κύριο ευχαρίστως να διαλεχθούμε!
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει εδάφιο στην Αγία Γραφή που να μην διαστρεβλώνεις όπως ο Βεελζεβούλ που σε κατευθύνει....
Ο Γιαχβέ διαλέγεται με τους ανθρώπους. Εσείς φαίνεται είστε ανώτεροι του Γιαχβέ και δεν θέλετε διάλογο.....δεν έχετε επιχειρήματα...
ΔιαγραφήΛουκάς 20:21 καὶ ἐπηρώτησαν αὐτὸν λέγοντες· διδάσκαλε, οἴδαμεν ὅτι ὀρθῶς λέγεις καὶ διδάσκεις, καὶ οὐ λαμβάνεις πρόσωπον, ἀλλ᾿ ἐπ᾿ ἀληθείας τὴν ὁδὸν τοῦ Θεοῦ διδάσκεις· 22 ἔξεστιν ἡμῖν Καίσαρι φόρον δοῦναι ἢ οὔ; 23 κατανοήσας δὲ αὐτῶν τὴν πανουργίαν εἶπε πρὸς αὐτούς· τί με πειράζετε; 24 δείξατέ μοι δηνάριον· τίνος ἔχει εἰκόνα καὶ ἐπιγραφήν; ἀποκριθέντες δὲ εἶπον· Καίσαρος. 25 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· ἀπόδοτε τοίνυν τὰ Καίσαρος Καίσαρι καὶ τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ. 26 καὶ οὐκ ἴσχυσαν ἐπιλαβέσθαι αὐτοῦ ρήματος ἐναντίον τοῦ λαοῦ, καὶ θαυμάσαντες ἐπὶ τῇ ἀποκρίσει αὐτοῦ ἐσίγησαν.
Διαγραφή27 Προσελθόντες δέ τινες τῶν Σαδδουκαίων, οἱ λέγοντες μὴ εἶναι ἀνάστασιν, ἐπηρώτησαν αὐτὸν 28 λέγοντες· διδάσκαλε, Μωϋσῆς ἔγραψεν ἡμῖν, ἐάν τινος ἀδελφὸς ἀποθάνῃ ἔχων γυναῖκα, καὶ οὗτος ἄτεκνος ἀποθάνῃ, ἵνα λάβῃ ὁ ἀδελφὸς αὐτοῦ τὴν γυναῖκα καὶ ἐξαναστήσῃ σπέρμα τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ.
29 ἑπτὰ οὖν ἀδελφοὶ ἦσαν· καὶ ὁ πρῶτος λαβὼν γυναῖκα ἀπέθανεν ἄτεκνος· 30 καὶ ἔλαβεν ὁ δεύτερος τὴν γυναῖκα, καὶ οὗτος ἀπέθανεν ἄτεκνος· 31 καὶ ὁ τρίτος ἔλαβεν αὐτὴν ὡσαύτως· ὡσαύτως δὲ καὶ οἱ ἑπτά· οὐ κατέλιπον τέκνα, καὶ ἀπέθανον· 32 ὕστερον δὲ πάντων καὶ ἡ γυνὴ ἀπέθανεν. 33 ἐν τῇ ἀναστάσει οὖν τίνος αὐτῶν γίνεται γυνή; οἱ γὰρ ἑπτὰ ἔσχον αὐτὴν γυναῖκα. 34 καὶ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· οἱ υἱοὶ τοῦ αἰῶνος τούτου γαμοῦσι καὶ ἐκγαμίζονται· 35 οἱ δὲ καταξιωθέντες τοῦ αἰῶνος ἐκείνου τυχεῖν καὶ τῆς ἀναστάσεως τῆς ἐκ νεκρῶν οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται· 36 οὔτε γὰρ ἀποθανεῖν ἔτι δύνανται· ἰσάγγελοι γάρ εἰσι καὶ υἱοί εἰσι τοῦ Θεοῦ, τῆς ἀναστάσεως υἱοὶ ὄντες. 37 ὅτι δὲ ἐγείρονται οἱ νεκροί, καὶ Μωϋσῆς ἐμήνυσεν ἐπὶ τῆς βάτου, ὡς λέγει Κύριον τὸν Θεὸν ᾿Αβραὰμ καὶ τὸν Θεὸν ᾿Ισαὰκ καὶ τὸν Θεὸν ᾿Ιακώβ. 38 Θεὸς δὲ οὐκ ἔστι νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων· πάντες γὰρ αὐτῷ ζῶσιν. 39 ἀποκριθέντες δέ τινες τῶν γραμματέων εἶπον· διδάσκαλε, καλῶς εἶπας. 40 οὐκέτι δὲ ἐτόλμων ἐπερωτᾶν αὐτὸν οὐδέν
41 Εἶπε δὲ πρὸς αὐτούς· πῶς λέγουσι τὸν Χριστὸν υἱὸν Δαυῒδ εἶναι; 42 καὶ αὐτὸς Δαυῒδ λέγει ἐν βίβλῳ τῶν ψαλμῶν· εἶπεν ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου, κάθου ἐκ δεξιῶν μου
43 ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου.
44 Δαυῒδ οὖν αὐτὸν Κύριον καλεῖ· καὶ πῶς υἱὸς αὐτοῦ ἐστιν;
To ποιος δεν έχει επιχειρήματα φαίνεται καλύτερα στις προηγούμενες μεταξύ ημών συζητήσεις αγαπητέ, οπότε άσε το κοινό να κρίνει καλύτερα!
ΔιαγραφήΜήπως μας περνάς σαν και του λόγου σου που περιφέρεσαι από site και site σκορπώντας τις πλάνες σου και δη ανεπιτυχώς;
Όποιος έχει επιχειρήματα τα λέγει χωρίς να έρχεται σε διάλογο με βλάσφημους και θρασείς. ΕΑΝ διάβασες το παραπάνω άρθρο θα είδες όλες τις αγιογραφικές αναφορές τις οποίες έκανες "γαργάρα" για μια ακόμη φορά ως ΣΑΛΤΑ-ούρας.
Όσον αφορά τα περί Γιαχβε, εσύ τι είσαι και κάνεις διάλογο, ο ΙΔΙΟΣ ο Γιαχβέ; Νομίζεις τον εαυτό σου Θεό των θεών κύριε Σαλταούρα;
Ο Θεός δύναται να κάνει διάλογο με όποιον θέλει, ακόμη και με τον Σατανά (Ιωβ 2:2-3)Το ίδιο και ο Χριστός, έκανε διάολογο (ουσιαστικά κρίση εξέφερε) με τους διώκτες και είρωνες τις περισσότερες φορές (όχι πάντα) για να διδάξει τους ακολούθους Του την Αλήθεια, όπως στην προκειμένη περίπτωση με τους Σαδδουκαίους την διδασκαλία της Ανάστασης.
Πουθενά στην Αγία Γραφή δεν υπάρχουν αναφορές ότι κάποιος απόστολος του Χριστού έκανε διάλογο με δαιμονισμένους ανθρωπους. Ο απόστολος Παύλος επιτίμησε τον Ελύμα που τον διέκοψε,χωρίς καν να διαλεχθεί μαζί του
"Ω πλήρης παντός δόλου και πάσης ραδιουργίας, υιέ του διαβόλου, εχθρέ πάσης δικαιοσύνης , δεν θέλεις παύσει διαστρέφων τας ευθείας οδούς του Κυρίου;" (Πράξεις 13:10)
Αυτά είναι και τας προς υμάς λόγια κύριε Σαλταούρα..."Εξπυναδούλες" λοιπόν εκεί που σε παίρνει..που τάχα ήρθες για "διάλογον",λες και δεν σε ξέρουμε τι "διάλογον" ποιείς...
Ασφαλώς και οι αναγνώστες κρίνουν.... για αυτούς σχολιάζω όχι για να πείσω φανατικούς ..... οπαδούς του δόγματος ου με πείσεις καν με πείσεις..... έχουν δει οι αναγνώστες την ένδεια επιχειρημάτων και την αγραμματοσύνη και την κακότητα και την διαγραφή μηνυμάτων .....όλα τα βλέπουν οι αντικειμενικοί αναγνώστες.... μόνο οι κλακαδόροι σου δεν τα βλέπουν. Έχουμε σοκαριστεί με το μέγεθος διαστροφής της Γραφής εκ μέρους σου και εκ μέρους της Σκοπιάς....Και τι δεν έχουμε δει......ψευδομεταφράσεις... παράλειψη μεταφράσεως λέξεων... μετάφραση ανύπαρκτων λέξεων.... έχουμε δει να μην μπορείς να ξεχωρίσεις το απαρέμφατο από την ευκτική....και να μπερδεύεις τον ενικό με τον πληθυντικό αριθμό....να επικαλείται..... αντιφατικές ερμηνείες και να αποκρύπτεις ντοκουμέντα που ξεμπροστιάζουν την θρησκεία σου.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή41 Εἶπε δὲ πρὸς αὐτούς· πῶς λέγουσι τὸν Χριστὸν υἱὸν Δαυῒδ εἶναι; 42 καὶ αὐτὸς Δαυῒδ λέγει ἐν βίβλῳ τῶν ψαλμῶν· εἶπεν ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου, κάθου ἐκ δεξιῶν μου
ΑπάντησηΔιαγραφή43 ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου.
44 Δαυῒδ οὖν αὐτὸν Κύριον καλεῖ· καὶ πῶς υἱὸς αὐτοῦ ἐστιν;
Το γράφω πάλι...... εσύ συνέχισε να κάνεις ότι δεν το βλέπεις...
Λουκάς 20:41 Εἶπε δὲ πρὸς αὐτούς· πῶς λέγουσι τὸν Χριστὸν υἱὸν Δαυῒδ εἶναι; 42 καὶ αὐτὸς Δαυῒδ λέγει ἐν βίβλῳ τῶν ψαλμῶν· εἶπεν ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου, κάθου ἐκ δεξιῶν μου
Διαγραφή43 ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου.
44 Δαυῒδ οὖν αὐτὸν Κύριον καλεῖ· καὶ πῶς υἱὸς αὐτοῦ ἐστιν;
Αν απαντήσεις στο ερώτημα του Ιησού αμέσως θα έχεις την απάντηση στο ερώτημα σου....
Λοιπόν....ο Χριστός είναι υιός του Δαβίδ ; Ναι ή όχι;;;; Και αν είναι υιός του Δαβίδ, τότε Γιατί ο Δαβίδ τον ονομάζει Κύριο του (Adoni = Κύριε μου);;;
Ψαλμός 44/45 :7 ὁ θρόνος σου, ὁ Θεός, εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος, ράβδος εὐθύτητος ἡ ῥάβδος τῆς βασιλείας σου. 8 ἠγάπησας δικαιοσύνην καὶ ἐμίσησας ἀνομίαν· διὰ τοῦτο ἔχρισέ σε ὁ Θεὸς ὁ Θεός σου ἔλαιον ἀγαλλιάσεως παρὰ τοὺς μετόχους σου...
ΔιαγραφήΟ Χριστός που είναι ο Θεός..... έχει Θεό ως άνθρωπος !
Ὁ διά σέ θεοπάτωρ
ΔιαγραφήΠροφήτης Δαβίδ,
μελωδικῶς περί σοῦ προανεφώνησε,
τῷ μεγαλεῖά σοι ποιήσαντι·
Παρέστη ἡ Βασίλισσα ἐκ δεξιῶν σου.image66
Σέ γάρ Μητέρα πρόξενον ζωῆς,
ἀνέδειξεν
ὁ ἀπάτωρ ἐκ σοῦ
ἐνανθρωπῆσαι εὐδοκήσας Θεός,
ἵνα τήν ἑαυτοῦ
ἀναπλάσῃ εἰκόνα,
φθαρεῖσαν τοῖς πάθεσι,
καί τό πλανηθέν ὀρειάλωτον
εὑρών πρόβατον,
τοῖς ὤμοις ἀναλαβών,
τῷ Πατρί προσαγάγῃ,
καί τῷ ἰδίῳ θελήματι,
ταῖς οὐρανίαις συνάψῃ Δυνάμεσι,
καί σώσῃ Θεοτόκε τόν κόσμον,
Χριστός, ὁ ἔχων
τό μέγα καί πλούσιον ἔλεος».
O Κώστας δεν σου είπε να αναφέρεις τον Δαβίδ ως θεοπάτορα αλλά ως ΘΕΟΓΕΝΗΤΤΟΡΑ κ. Σαλταούρα!
ΔιαγραφήΓια μια ακόμη φορά ΕΚΤΟΣ θέματος
Λοιπόν-παράκληση και στους δύο. Αυτά που συζητάτε δεν έχουν ΟΥΔΕΜΊΑ σχέση με το θέμα του άρθρου. Παρακαλώ να διαγράψετε τα σχόλιά σας που είναι άσχετα με το υπό συζήτησιν θέμα.Συγκεκριμένα:
ΣΑΛΤΑΟΥΡΑ-εάν συνεχίσεις με την εδώ παρουσία σου τις περαιτέρω ιδεοληψίες του εγκεφάλου σου για να βγάζεις εκτός θέματος τα σχόλιά που γίνονται εδώ, θα αποκλειστείς εντελώς από την δυνατότητα συγγραφής σχολίων. Αυτά στις ανορθόδοξες aktines, που σε ανέχονται λόγω της λοβοτομής εγκεφάλου που έχουν.
Και επειδή έθιξες το θέμα διαγραφής σχολίων, θέλει πράγματι πολύ θράσος να έρχεσαι και να υβρίζει το πιστεύω άλλων ανθρώπων εδώ και δη εκείνων που σε με ανεκτικότητα αφήνουν να γράφεις τις ανοησίες σου δημοσίως στο δικό τoυς blog. Τα σχόλια σου που είναι άσχετα με το θέμα, περιέχουν ύβρεις και χαρακτηρισμούς και τα οποία απαντώνται, δεν επαναλαμβάνονται. Θα διαγράφονται όσες φορές και αν τα ξαναγράφεις. Εάν θες να πουλήσεις πνεύμα, να πας στις ρούγες που μαζεύονται οι παλαιοημερολογήτες και οι νεραϊδοπαρμένες κατηχητικούδες της θρησκείας σου που έχουν άγνοια των Γραφών. Αντιλαβού;
Έτσι μπράβο!
Σε ευχαριστώ για τις ύβρεις αιρετικέ χιλιαστή ξέρω ότι δεν αντέχεις τον αντίλογο και τον διάλογο γενικώς διότι δεν έχεις επιχειρήματα και ρεζιλευεσαι με την αμάθεια σου. Μόνο κλακαδόρους που σου χαϊδεύουν τα αυτιά θέλεις. Κάνε ότι νομίζεις. Δεν με νοιάζει.
ΔιαγραφήΝευράκια νευράκια;;;
ΔιαγραφήΓια το ποιος είναι αιρετικός δεν είσαι αρμόδιος να κρίνεις ,οπαδέ της νικαιανής αιρέσως. Είσαι ο αιρετικός των αιρετικών. Τι νομίζεις;Επειδή το δόγμα σου αυτοαποκαλείται ορθόδοξο ,έχεις και τα εχέγγυα της ορθής πίστης; Και εγώ το να λέω ότι είμαι αστροναύτης, δεν με κάνει αυτόματα αστροναύτη!
Οι πραγματικοί ορθόδοξοι είναι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά που πιστεύουν μόνο στην Αγία Γραφή και στο πραγματικό της νόημα. Είτε το θες είτε δεν το θες...άλλωστε από έναν που νηπιοβαφτίστηκε αβούλως σε οποιοδήποτε δόγμα δεν μπορεί κάποιος να περιμένει να κάνει και χριστιανική διδαχή!Αυτή είναι η διαφορά μας - εμείς πρώτα ερευνούμε και μετά εντασσόμαστε, εσείς πρώτα [σας] εντάσσουν και μετά ...προσπαθείτε να ερευνήσετε τα πρεσβευόμενά σας!Ωραία "χριστιανική" ελευθερία , να την χαίρεστε!Επειδή ομιλείς για χειροκροτητές-
Κακλαδόρους έχεις εσύ στα site των "κοράκων" που πας και συχνάζεις αγαπητέ!Να αναφέρω το όνομα Αλέκος Παππάς ή σου είναι παντελώς άγνωστο??
Διάλογο; Ναι ναι,δεν τον αντέχουμε!Για αυτό σε αφήσαμε να γράψεις 100 και πλέον σχόλια και δη τα περισσότερα υβριστικά, ημιμαθή και εριστικά.
Όμως έχεις απόλυτο δίκιο.Δεν αντέχουμε τον διάλογο με άτομα σαν και του λόγου σου αγαπητέ, ήτοι άτομα που διαστρεβλώνουν τις Γραφές προς "ιδικήν των απώλεια" (Β Πέτρου 3:16)
Χαιρετίσματα στα υπόλοιπα "ορθόδοξα" βρέφη...
Πάρτε ένα παράδειγμα το πώς τυφλώνει το μίσος την διάνοια και την καρδιά του ανθρώπου!!!Να σου κάνει το άσπρο μαύρο!Να διαβάζουμε αλλά και ο Σαλταουρας να μας λέει αλλά.Και η πλάκα είναι ενώ έχει εκτεθεί πολλές φορές συνεχίζει...ντουρασελ ο Σαλταουρας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο και στον αρθρογράφο και σε εσένα Κώστα για τα σχόλια...
Στάθη σε ακολουθώ παντού και διαβάζω τα άρθρα σου να ξέρεις...
Είσαι πάντα καλοδεχούμενοσ φίλε Σωτήρη και τα σχόλιά σου είναι πάντα πολύτιμα, να ξέρεις...
Διαγραφή